2009-04-04, 14:07
Medlem
piratkaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
ja. riktigt lömsk drog alltså. försökt sluta ett bra tag nu men inget jag testat hitills har funkat. vill inte leva så här....

Ta dig själv i kragen, med den där inställningen kommer du ingenstans. Det är vår, häll gobben i toaletten och gå ut i solen.

Jag har själv haft en period av för mkt gbl och den enda lösningen är att slänga den och se till att inte skaffa mer. Svårare än så är det inte. - även om du kommer må dåligt en period.
Citera
2009-04-04, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av piratkapten
Ta dig själv i kragen, med den där inställningen kommer du ingenstans. Det är vår, häll gobben i toaletten och gå ut i solen.

Jag har själv haft en period av för mkt gbl och den enda lösningen är att slänga den och se till att inte skaffa mer. Svårare än så är det inte. - även om du kommer må dåligt en period.

Eller så skickar du det till mig
Citera
2009-04-07, 14:40
Medlem
Ciphers avatar
Jag bumpar den här tråden, då det var den bästa jag fann för detta ändamål.

Jag har fel på bland annat mina njurar, men inte fått någon diagnos. Ingen kan reda ut vad som är fel. Upplever konstant smärta, och har gjort så i åratal. Ibland pissar jag blod, ibland har mina njurar släppt igenom så mycket protein att det syns i toalettvattnet, o.s.v.

Saken är den att jag är beroende utav GBL, och märker att smärtan ökar markant när jag tar det. Det börjar kort efter att jag tagit det. Det i sin tur leder ju till att smärtan är värre överlag också. Jag är medveten om att jag gjort dumma val, och att jag bör sluta med en gång. Men jag har inga planer att göra det.

Nu undrar ja gom det finns någonting jag kan göra för att göra det mindre skadligt. Jag vill inte sluta för min hälsas skull, då det för mig inte är värt något speciellt. Men, jag vill minska riskerna för min hälsas skull, så jag kan fortsätta längre. If that makes sense to you.

Tilläggas bör, att jag inte har någon tillgång till GHB, så jag kan börja med det i stället. Bröt kontakten med alla mina kranar när jag lade ner mina 10, 20, 30, ibland 40-50 mg Subutex (IV) per dag, beroende på hur bra/dålig dag jag hade. Detta blandade jag dagligen med Temesta och Iktrovil. Oftast blandade jag även med annat, men dessa tre var de jag var beroende utav. Nu har jag dock bytt ut det, emot tre, fyra andra droger som jag tar dagligen, bland annat GBL.

Så, någon som har några tips? Har sökt en del, och funnit diverse olika svar, men jag vet inte vad jag kan lita på, då så många säger emot varandra, vilket leder till att jag blir osäker.
Citera
2009-04-07, 14:57
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipher
Jag har fel på bland annat mina njurar, men inte fått någon diagnos. Ingen kan reda ut vad som är fel. Upplever konstant smärta, och har gjort så i åratal. Ibland pissar jag blod, ibland har mina njurar släppt igenom så mycket protein att det syns i toalettvattnet, o.s.v.

Saken är den att jag är beroende utav GBL, och märker att smärtan ökar markant när jag tar det. Det börjar kort efter att jag tagit det. Det i sin tur leder ju till att smärtan är värre överlag också. Jag är medveten om att jag gjort dumma val, och att jag bör sluta med en gång. Men jag har inga planer att göra det.

Nu undrar ja gom det finns någonting jag kan göra för att göra det mindre skadligt. Jag vill inte sluta för min hälsas skull, då det för mig inte är värt något speciellt. Men, jag vill minska riskerna för min hälsas skull, så jag kan fortsätta längre. If that makes sense to you.

Tilläggas bör, att jag inte har någon tillgång till GHB, så jag kan börja med det i stället. Bröt kontakten med alla mina kranar när jag lade ner mina 10, 20, 30, ibland 40-50 mg Subutex (IV) per dag, beroende på hur bra/dålig dag jag hade. Detta blandade jag dagligen med Temesta och Iktrovil. Oftast blandade jag även med annat, men dessa tre var de jag var beroende utav. Nu har jag dock bytt ut det, emot tre, fyra andra droger som jag tar dagligen, bland annat GBL.

Så, någon som har några tips? Har sökt en del, och funnit diverse olika svar, men jag vet inte vad jag kan lita på, då så många säger emot varandra, vilket leder till att jag blir osäker.
Koka om ditt GBL till GHB själv? Pisslätt ju.
Citera
2009-04-07, 15:15
Medlem
Ciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
Koka om ditt GBL till GHB själv? Pisslätt ju.
Det är ett bra förslag. Tanken har slagit mig flera gånger, och jag har läst om det litet, men trots att det är relativt enkelt i teorin så litar jag inte på att jag skulle klara av att utföra det. Kan ingenting om sådant, och risken för att resultatet skulle bli skadligt är stor om man inte vet alls vad man gör.

Vad jag gör nu är ju knappast nyttigt det heller, men det är så jag känner inför det. Skulle ju kunna testa, dock. Ska läsa litet mer om det, och se om jag finner mod att göra ett försök.
Citera
2009-04-11, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Eller så skickar du det till mig
Hahah
Citera
2009-04-16, 21:40
Medlem
muxxor918s avatar
vad är enklaste sättet att mäta upp denna drog på?
En halv pet-flask-kork har jag hört men vetifan om det stämmer
Citera
2009-04-17, 18:26
Medlem
Ballfagers avatar
Citat:
Har precis beställt ifrån Alloy Cleaner. Hur levereras det? Bör man späda det? Hur mycket i sådana fall?

Tacksam för svar.
Fick du något?
Citera
2009-04-17, 18:49
Medlem
muxxor918s avatar
En halv pet-flask kort = bra dos lr?
Citera
2009-04-17, 20:39
Medlem
PsYcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918

Förstår inte riktigt hur du menar ? Menar du en halv kork som bra dos eller ?

Det beror på om du dricker den rent eller utspädd, jag skulle satsa på det sistnämnda alternativet och ta 1 del GBL med 4 delar vatten och sen dosera på kork, för mig personligen så måste jag starta på 2 korkar och fylla på med 1 i timmen för att hålla ruset på en bra nivå.
Citera
2009-04-17, 21:05
Medlem
Ciphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballfager

Fick du något?
Ja. Det kom dessutom väldigt snabbt, tre dagar tror jag det tog.
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
En sådan kork rymmer 6 ml om man fyller den till brädden. Mätte nyss. Testa litet mindre än halva om det är första gången, cirka 2 ml, och fyll sedan på allt eftersom.
Citera
2009-04-19, 21:35
Medlem
Ballfagers avatar
Citat:
Ja. Det kom dessutom väldigt snabbt, tre dagar tror jag det tog.
Hur är det förpackat som skickas från den sidan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in