Citat:
Ursprungligen postat av Norrin.Radd
Fast jag vägrar att tro att han hade någon sorts medveten poäng med påståendet.
Iallafall inte att han förstod vad han påstod, så där nere på kodad kvävebas nivå!
Hans påstående bottnar helt i hans oförmåga att förstå det han läser, hans inlägg var ett uppenbart försök att förlöjliga mitt argument.
Vi har ju tydliga bevis som talar om för oss att människan förökade sig med neandertalare efter vi lämnat den afrikanska kontinenten, européer och asiater har ju som bekant några procent neandertalar-DNA i sig.
Om nu Adam knullade neandertalare borde ju det vara beskrivet i Koranen tycker man.
IP tror att om vi nu "delar" 50% av vårat DNA med bananer så borde vi vara hälften banan.
Vi delar ju 95 % av vårat DNA med chimpansen och 60% med husflugan så tillsammans med bananen är vi nu uppe i 205% av vårat DNA med tre exempel