2012-10-01, 14:48
Medlem
Smurfaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Vi måste vara släkt med bananen också för vi har 50 & gemensamhet när det gäller DNA

Hey stupid!

Jag förstår du tror du kommer med någon poäng men än har du mycket att lära. Inget av det du bör lära står i kloawnen.

Att all DNA delar samma grundläggande komposition och struktur med andra djur och växter har inget med släkt att göra.

Så ta en banan mr: Ray Comfort
Citera
2012-10-01, 15:30
Medlem
Norrin.Radds avatar
Citat:
Om du hade förstått vad som menas med det inlägget hade du och den som har det som sin sigantur nu gått med svansen mellan benen av skam. Men ni förstår föga. Ni är människor utan förstånd.
Du menar att du förstår att Arn är fiktiv?
Kan du inte berätta mer om Alexander och Napoleon då? Har de funnits?
Jag har svansen mellan bena här, hjälp mig nu du högutbildade taxiförare med stormrik kurdpappa!

Edit: Såg just att Arn härstammar från bananer nu...detta får ju konsekvenser
Senast redigerad av Norrin.Radd 2012-10-01 kl. 15:40.
Citera
2012-10-01, 15:46
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Vi måste vara släkt med bananen också för vi har 50 & gemensamhet när det gäller DNA

Faktum är att vi faktiskt har en gemensam förfader med bananen, precis som med allt annat levande på jorden, ända ner till till det första encelliga livet som uppstod.
Citera
2012-10-01, 15:53
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Om du hade förstått vad som menas med det inlägget hade du och den som har det som sin sigantur nu gått med svansen mellan benen av skam. Men ni förstår föga. Ni är människor utan förstånd.

Och om du hade haft förmåga att tänka (och komponera en enkel mening) så hade du aldrig skrivit det från första början. Det är inte mitt fel att du inte är kapabel till de enklaste saker.

Och - ond själlös ateist som jag är - så är jag inte sen att av själviska skäl ta tillvara på guldkornen som fullkomligt sprutar ur dig.
Citera
2012-10-01, 16:07
Medlem
Norrin.Radds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Faktum är att vi faktiskt har en gemensam förfader med bananen, precis som med allt annat levande på jorden, ända ner till till det första encelliga livet som uppstod.
Tror nog inte att IP tänkt presentera någon detaljerad dissning av kvävebaserna ändå!
Trots bananincidenten! Det krävs helt enkelt för mycket litterär sökning!
Citera
2012-10-01, 16:11
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrin.Radd
Tror nog inte att IP tänkt presentera någon detaljerad dissning av kvävebaserna ändå!
Trots bananincidenten! Det krävs helt enkelt för mycket litterär sökning!

Eller för mycket tankeförmåga...

Det är faktiskt lite sorgligt, ett av de få inlägg han nånsin skrivit som innehåller något som faktiskt är sant...och så menar han inte vad han skriver.
Citera
2012-10-01, 16:16
Medlem
Norrin.Radds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Eller för mycket tankeförmåga...

Det är faktiskt lite sorgligt, ett av de få inlägg han nånsin skrivit som innehåller något som faktiskt är sant...och så menar han inte vad han skriver.
Fast jag vägrar att tro att han hade någon sorts medveten poäng med påståendet.
Iallafall inte att han förstod vad han påstod, så där nere på kodad kvävebas nivå!
Citera
2012-10-01, 16:20
Medlem
koffskis avatar
Citat:
Iallafall inte att han förstod vad han påstod, så där nere på kodad kvävebas nivå!
Det verkade ju som om han försökte förlöjliga. Det fungerar ju inte så bra för jag har inte något emot bananer. Nyköpta bananer är gott, inte gamla bananer men nyköpta är det.
Citera
2012-10-01, 16:33
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av koffski
Det verkade ju som om han försökte förlöjliga. Det fungerar ju inte så bra för jag har inte något emot bananer. Nyköpta bananer är gott, inte gamla bananer men nyköpta är det.

Jag håller nog med koffski...IP försökte med en low blow. (Ungefär motsvarande som att jag skulle säga att han tro på en gubbe med långt skägg som gillar moln)

Och av en ren händelse så hade han faktiskt rätt i vad han skrev

Edit: Underbar signatur, koffski. Välkommen in i klubben
Senast redigerad av Fiffiniffi 2012-10-01 kl. 16:35.
Citera
2012-10-01, 16:50
Medlem
Citat:

Hans påstående bottnar helt i hans oförmåga att förstå det han läser, hans inlägg var ett uppenbart försök att förlöjliga mitt argument.
Vi har ju tydliga bevis som talar om för oss att människan förökade sig med neandertalare efter vi lämnat den afrikanska kontinenten, européer och asiater har ju som bekant några procent neandertalar-DNA i sig.
Om nu Adam knullade neandertalare borde ju det vara beskrivet i Koranen tycker man.

IP tror att om vi nu "delar" 50% av vårat DNA med bananer så borde vi vara hälften banan.
Vi delar ju 95 % av vårat DNA med chimpansen och 60% med husflugan så tillsammans med bananen är vi nu uppe i 205% av vårat DNA med tre exempel
Citera
2012-10-01, 17:08
Medlem
Smurfaaans avatar
http://www.perplexicon.net/wp-content/uploads/2009/09/Scholar.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-WtJwL8FJ6RE/T5TU_aKwX7I/AAAAAAAAGiU/gf3s_l9AHkY/s1600/Islam+and+Science1.jpg

http://www.apenotmonkey.com/comics/2009-10-12-science-vs-religion.gif

http://www.encognitive.com/files/images/religion%20vs%20science%202.preview.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-h5Tdpx4uVZM/T1AmQs6sniI/AAAAAAAAAKk/dSW78qp216k/s1600/science+vs+religion.jpg

"Hej jag heter IP, så här fungerar en förståndig människa"

Låter bilderna tala för sig själv i den ordningen.
Citera
2012-10-01, 17:24
Medlem
smidigasts avatar
Citat:
Det de försöker med är att du ska säga nåt i likhet med ''Ip gör fel'' Då blir de tillfredställd. De vill höra från muslimer som kritiserar andra muslimer då ser dom det som en stor seger. De vet att matchen är redan förlorad men de fortsätter med helt nya och sjuka metoder.

Deras okunnighet borde du förstå när de argumenterar med dig men tar upp mig i argumentationen detta är bevis på att de inte har nåt väsentligare att säga.

Men IP, du har ju inte ens klätt om till matchen utan du är fortfarande ute och köper korv. Tror du ändå att du vunnit något?

När vi efterfrågar intervention från mer tänkande muslimer är ju för att vi hoppas att de finns därute och att de faktiskt också ogillar dina värsta utspel. Du gör bort dig själv och din religion så jävla duktigt men som en sann troende så tycker du att det nog går rätt bra. För mig är det ett tecken på att du är van att inte förhålla dig till verkligheten. Dvs precis vad som krävs för att behålla sin tro.

Så länge du hänger här på forumet så kommer du avkrävas svar på dina påståenden. Du kanske ska hålla dig till dina lika inskränkta muslimska bröder. Där kan ni fortsätta med er uppenbara homoerotiska beundran av Mohammed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in