Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Det de försöker med är att du ska säga nåt i likhet med ''Ip gör fel'' Då blir de tillfredställd. De vill höra från muslimer som kritiserar andra muslimer då ser dom det som en stor seger. De vet att matchen är redan förlorad men de fortsätter med helt nya och sjuka metoder.
Deras okunnighet borde du förstå när de argumenterar med dig men tar upp mig i argumentationen detta är bevis på att de inte har nåt väsentligare att säga.
Faktiskt inte, det är genuina försök att förstå islams förespråkare, via helst direkt kommunikation ist. för att du länkar tio copys och jag länkar tbx tio på bibeln och så kör det på så där..
Det finns schismer man måste ta på allvar, så länge du länkar koranen och jag bibeln, så undrar jag vad din syn på den saken är...
.....kommer du att förstå din samtid genom att jag länkar dig bibel?
Alla kontroverser med islam/väst, har att göra med alla förbud som återfinns i muslimernas heliga skrifter, vilka återspeglar sig i muslimers fördomsfulla arrogans mot T.EX vetenskap... det är bara en sak många fnyser åt
Så du bör ju minst förstå hur allvarligt det kan gå när det vill sig, att intressen är ärliga, inte alls hatiska och ovilliga, inte från min sida!
Jag känner många muslimer, jobbar ihop med flera stycken, så sitt inte och mopsa dig.
Jag har dock inte tid att diskutera religion med dem, men flera av dem kan öppet erkänna att religionen de facto legat dem i fatet.... men du vet, vi är civiliserade ;-
ingen kommer med så sjuka utfall som du gjort i denna tråd, vad gäller synen sexualitet är du som en nyfödd