2012-10-01, 01:04
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
Du gör det igen. Lägg ord i min mun. Och låt bli att ge dig in i diskussionen utan att ha läst och förstått helheten.

Du får nog bäst svar om du frågar honom. Varför ska ni alltid ta upp IP? Är jag intresserat av eran debatt så tar jag mig tid att läsa den, men nu tjatar ni som ett gäng tonåringar ''IP gör si, IP gör så''

Ok. Visst, ta upp dina frågor i rätt tråd.

Det de försöker med är att du ska säga nåt i likhet med ''Ip gör fel'' Då blir de tillfredställd. De vill höra från muslimer som kritiserar andra muslimer då ser dom det som en stor seger. De vet att matchen är redan förlorad men de fortsätter med helt nya och sjuka metoder.

Deras okunnighet borde du förstå när de argumenterar med dig men tar upp mig i argumentationen detta är bevis på att de inte har nåt väsentligare att säga.
Citera
2012-10-01, 01:11
Medlem
BlackJewels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Det de försöker med är att du ska säga nåt i likhet med ''Ip gör fel'' Då blir de tillfredställd. De vill höra från muslimer som kritiserar andra muslimer då ser dom det som en stor seger. De vet att matchen är redan förlorad men de fortsätter med helt nya och sjuka metoder.

Deras okunnighet borde du förstå när de argumenterar med dig men tar upp mig i argumentationen detta är bevis på att de inte har nåt väsentligare att säga.
Faktiskt inte, det är genuina försök att förstå islams förespråkare, via helst direkt kommunikation ist. för att du länkar tio copys och jag länkar tbx tio på bibeln och så kör det på så där..

Det finns schismer man måste ta på allvar, så länge du länkar koranen och jag bibeln, så undrar jag vad din syn på den saken är...

.....kommer du att förstå din samtid genom att jag länkar dig bibel?

Alla kontroverser med islam/väst, har att göra med alla förbud som återfinns i muslimernas heliga skrifter, vilka återspeglar sig i muslimers fördomsfulla arrogans mot T.EX vetenskap... det är bara en sak många fnyser åt

Så du bör ju minst förstå hur allvarligt det kan gå när det vill sig, att intressen är ärliga, inte alls hatiska och ovilliga, inte från min sida!
Jag känner många muslimer, jobbar ihop med flera stycken, så sitt inte och mopsa dig.
Jag har dock inte tid att diskutera religion med dem, men flera av dem kan öppet erkänna att religionen de facto legat dem i fatet.... men du vet, vi är civiliserade ;-

ingen kommer med så sjuka utfall som du gjort i denna tråd, vad gäller synen sexualitet är du som en nyfödd
Citera
2012-10-01, 01:12
Medlem
nineteen74s avatar
Citat:

Jaja, så så.

Vill veta om du tror att vi till hälften är släkt med bananen som du skrev i ett tidigare inlägg.
Citera
2012-10-01, 01:15
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackJewel
Du cirklar ifrån frågeställningar genom nonsenssvar, ta tag i sakdebatt istället, du vet ju att det är fb, alltså inget fora för korancitat, skulle var och en svara med bibelcitat..

så skulle det ju inte ens kunna definieras som forum längre, du vet väl hur forum har för betydelse?

irl,, kan du inte slänga upp din dator och besvara med klyschor, men du verkar inte besitta förmågan att diskutera, det syns ju här i detta nu.

Ta och förklara varför islam har fobi mot bildframställningar, så du kan visa din begåvning i levande debatt.
Hela världen häpnar ju...

p.s
alla de länkar som länkats friskt, hur har de kommit till? japp via västerlandets bildtekniska digitaliserade utveckling, men du vet, det började med några streck, för att förklara människans mening, inte guds mening..
för din upplysning.
Är du full?
Jag bad dig att ta upp frågorna i rätt tråd så ska jag besvara dom, men du fortsätter leka viktigt.
Citera
2012-10-01, 01:19
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:

Det lustiga är att det är samma användernamn som uppträder rabiat även nämner dig i sina debatter, slump eller ej men det berkäftar en del misstankar jag hade om deras agenda.
Citera
2012-10-01, 01:19
Medlem
koffskis avatar
Citat:

Nej, man vill att du ska förstå vad man menar. Du behöver inte tro samma sak som jag gör men det hade vart väldigt tillfredsställande om man såg att du tog till dig av vad man skriver och kom med argument som faktiskt hade någon sorts vikt och inte är ett "god-of-gaps" eller helt enkelt är baserat på koranen. För du har inte bevisat koranens totala sanning.

Man tröttnar på dig, så enkelt är det. Det är tråkigt att argumentera med någon som inte kommer med motstånd på rätt sätt. Dina arguments motstånd är som att bli dränkt i kladdig kola, argumenten man vill ha ska vara motstånd i form av en fäktare, något som tänker och uppvisar intelligens. Dina argument är just nu som kladdig kola, sega, livlösa och repetitiva.
Citera
2012-10-01, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nineteen74
Jaja, så så.

Vill veta om du tror att vi till hälften är släkt med bananen som du skrev i ett tidigare inlägg.

Är vi banARNer månne?
Citera
2012-10-01, 01:21
Medlem
koffskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Är vi banARNer månne?
Brast ut i gapskratt
Åh, det där gjorde min natt.
Citera
2012-10-01, 01:23
Medlem
baylifes avatar
Citat:
Är vi banARNer månne?
Var hälsad min bananfrände!
Citera
2012-10-01, 01:27
Medlem
nineteen74s avatar
Citat:
Är vi banARNer månne?

http://1.bp.blogspot.com/_fwUkkzGeHlA/Sko_YXVjtMI/AAAAAAAAD3o/oBKKlpQse_Q/s400/Banarne.jpg

Edit : AAARN!!!! Nu fatta jag..
Senast redigerad av nineteen74 2012-10-01 kl. 01:32.
Citera
2012-10-01, 01:42
Medlem
BlackJewels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TAXIDRIVER020
Är du full?
Jag bad dig att ta upp frågorna i rätt tråd så ska jag besvara dom, men du fortsätter leka viktigt.
Du har alltså redan tappat konceptet
Citera
2012-10-01, 01:57
Medlem
TAXIDRIVER020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackJewel
Du har alltså redan tappat konceptet
https://www.flashback.org/sok/avbildning+inom+islam

Vi ses där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera