2012-09-23, 19:02
Medlem
Smurfaaans avatar

Enda arten som inte kan räkna? TROR du måste börja kolla upp saker innan du ens yttrar dig. DU OSAR FULLSTÄNDIG IGNORANS och OKUNSKAP!
Senaste i våras sände vetenskapens värld ett program om apors förmåga att räkna och lösa problem långt bättre än människan.
Ska kika efter jag slängt in tvätten om den ligger ute någonstans.
Berörande resten du skrev så gråter jag bara... fruktansvärt sorligt se hur stendum och ignorant man kan bli av religion. Du är så fullständigt förlorad IP, totalt förlorad.

Hitta en människoapa som är rätt fräck den...

http://www.youtube.com/watch?v=VM5QS_adrIQ
Senast redigerad av Smurfaaan 2012-09-23 kl. 19:13.
Citera
2012-09-23, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baylife
Vi har redan besvarat alla dessa frågorna. Att du fortsätter ställa dem är ett bevis på din oförmåga att bearbeta information.

IP inte bara skryter om sin ignorans och sin totala brist på kunskap, han använder den även som ett argument för islams förträfflighet. Ett märkligt sätt att argumentera på kan man tycka.
Citera
2012-09-23, 19:08
Medlem
nineteen74s avatar
Va fan IP...
Det var det sämsta inlägget på länge men det sammanfattar i varje fall hur blåst du är.
Citera
2012-09-23, 19:18
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfaaan
Enda arten som inte kan räkna? TROR du måste börja kolla upp saker innan du ens yttrar dig. DU OSAR FULLSTÄNDIG IGNORANS och OKUNSKAP!
Senaste i våras sände vetenskapens värld ett program om apors förmåga att räkna och lösa problem långt bättre än människan.
Ska kika efter jag slängt in tvätten om den ligger ute någonstans.
Berörande resten du skrev så gråter jag bara... fruktansvärt sorligt se hur stendum och ignorant man kan bli av religion. Du är så fullständigt förlorad IP, totalt förlorad.

Hitta en människoapa som är rätt fräck den...

http://www.youtube.com/watch?v=VM5QS_adrIQ

Är det att räkna matte tycker du? Även när siffrorna inte syns så gissar apan rätt alltså handlar det inte om matte-räkning utan om minnesförmåga. Den här apan är mycket smartare än dig smurf. Gråt inte, bemöta mina andra frågor.
Citera
2012-09-23, 19:19
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nineteen74
Va fan IP...
Det var det sämsta inlägget på länge men det sammanfattar i varje fall hur blåst du är.

Försöka att undvika sånt trams. Bemöta inlägget hade varit ett bättre alternativ.
Citera
2012-09-23, 19:23
Medlem
Armaitis avatar
Jag har inget mer att säga till dig IP och kommer inte skriva mer här itråden efter det här inlägget. Det enda jag vill säga är att det största hotet mot Islam och muslimer är sådana som du med dina åsikter. Det är du och dina likar som gör att hatet mot muslimer växer och vanliga hederliga muslimer som inget annat vill än att leva sitt liv i fred får lida. Jag har som jag har sagt tidigare många muslimer i min närhet och jag vill verkligen inte att något ont ska hända dom. Synd bara att dom hamnar i samma kategori som du även om dom är tusengånger mer mänskliga än vad du har visat dig vara.

Wasalam.
Citera
2012-09-23, 19:24
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Försöka att undvika sånt trams. Bemöta inlägget hade varit ett bättre alternativ.

Excellent förslag: Så varför anser muslimer det nödvändigt att ljuga om forskare, som kan motbevisa koranen vetenskapligt.

Nu inget trams, men bemöta inlägget.
Citera
2012-09-23, 19:25
Medlem
baylifes avatar
Citat:
Är det att räkna matte tycker du? Även när siffrorna inte syns så gissar apan rätt alltså handlar det inte om matte-räkning utan om minnesförmåga. Den här apan är mycket smartare än dig smurf. Gråt inte, bemöta mina andra frågor.
http://www.nature.com/news/2011/110817/full/news.2011.484.html
Citera
2012-09-23, 19:26
Medlem
nineteen74s avatar
Citat:
Jag bemöter dig och dina inlägg med den respekt du förtjänar, och ditt sätt att framställa Islam spär bara på fördomar och hat.
Citera
2012-09-23, 19:28
Medlem
nineteen74s avatar
Svara på det här istället:
Citat:
Ursprungligen postat av nineteen74
Men om kristna kan hitta fel i Koranen, så går det mot alla religiösa teser om att den är fullkomlig? Hur kan du då veta att Bibeln inte är mer korrekt?
Citera
2012-09-23, 19:28
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armaiti
Jag har inget mer att säga till dig IP och kommer inte skriva mer här itråden efter det här inlägget. Det enda jag vill säga är att det största hotet mot Islam och muslimer är sådana som du med dina åsikter. Det är du och dina likar som gör att hatet mot muslimer växer och vanliga hederliga muslimer som inget annat vill än att leva sitt liv i fred får lida. Jag har som jag har sagt tidigare många muslimer i min närhet och jag vill verkligen inte att något ont ska hända dom. Synd bara att dom hamnar i samma kategori som du även om dom är tusengånger mer mänskliga än vad du har visat dig vara.

Wasalam.

Nja, tomma löften som vanligt. Om du minns så sa du en gång förut också att du inte skulle skiva i denna tråd men bröt ditt löfte.
Citera
2012-09-23, 19:32
Medlem
Armaitis avatar
Citat:
Nja, tomma löften som vanligt. Om du minns så sa du en gång förut också att du inte skulle skiva i denna tråd men bröt ditt löfte.

Det var baylife Mr. IQ.

Lycka till med din hatpropaganda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in