2012-08-05, 22:31
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Jag säger fortfarande människor som egentligen inte är homo men påstår att de är det för att få status borde få fängslas och straffas. Och de som är det på riktigt borde få hjälp. Det är synd att vara homo.

Om du nu visste något om homesexualitet (vilket du inte gör) och kunne frigöra dig från din homofobi och sjuka doktrinalism (vilket är tveksamt)....

.....vad har du öht. att göra med vad konsentuella vuxna väljar att företa sig privat.

Borde du åtminstone inte se till dina EGNA uppenbara existentiella problem, före du försökar lägga dig i andras liv. Det är ingen som har någon nytta av en störd pseudo-'guru' eller wanna-be ideologi-fascist.
Senast redigerad av Bogomil 2012-08-05 kl. 22:34.
Citera
2012-08-05, 22:34
Medlem
BlackJewels avatar
Citat:
Är man otrogen ska man antingen mördas på grymmaste sättet eftersom här man gör ett val. Man har lovar och svurit på heder och samvete framför en präst att hålla ihop i med och motgång en av de tio budorden säger klart och tydligt du ska icke begå äktenskapsbrott.

Antingen ska den skyldige betala med sitt liv eller så ska han/hon inte få återvända hem utstött från sin familj och släkt ska hon/han vara tills Gud visar den skyldie vägen.
Du skämtar och sitter troligtvis i fängelse eller så har du suttit och kommer att få sitta igen så länge du skändar människor på det här sättet, antagligen har du blivit hotad?
Citera
2012-08-05, 22:36
Medlem
Citat:
Är man otrogen ska man antingen mördas på grymmaste sättet eftersom här man gör ett val. Man har lovar och svurit på heder och samvete framför en präst att hålla ihop i med och motgång en av de tio budorden säger klart och tydligt du ska icke begå äktenskapsbrott.

Antingen ska den skyldige betala med sitt liv eller så ska han/hon inte få återvända hem utstött från sin familj och släkt ska hon/han vara tills Gud visar den skyldie vägen.

Apostasi då, skall även det vara straffbart med döden?
Citera
2012-08-05, 22:38
Medlem
wootens avatar
Citat:
Jag är inte emot det. Jag äger att homosexuella ska få hjälp om de inte tar emot hjälpen och fortsätter sitt syndia liv ska dem ta konsekvenserna.
Så varför skrev du:" Var har jag påpekat att jag vill ha ihäl dom? ". Vill du sänka ditt lågvattenmärke ytterligare genom att hävda att det inte var en invändning mot att du stöttar dödsstraff för homosexualitet? Du gör mig mörkrädd på riktigt.

Och var fan är Dao när man som bäst behöver henne?
Citera
2012-08-05, 22:39
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:

Vidriga människa. Så går det när man tar sin moralitet från en gammal värdelös bok. Jag hoppas ditt sinne för empati växer fram någon gång under din livstid och att du ser tillbaks på det du skrivit i det h är forumet med lämplig skam och sedan försöker motverka liknande inställningar. Det håller vi tummarna för.
Citera
2012-08-05, 22:42
Medlem
BlackJewels avatar
[quote=Islampeace]Nej, däremot hjälpa homosexuella att bli av med sin sjukdom.[/quot

Skojar du? menar du på allvar att bota homosexuella, isf HUR?
Citera
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackJewel
Du skämtar och sitter troligtvis i fängelse eller så har du suttit och kommer att få sitta igen så länge du skändar människor på det här sättet, antagligen har du blivit hotad?

Jag är en laglydig människa. Det värsta brottet jag har gjort i hela mitt liv är att jag druckit offentligt och bettet mig som man gör när man är berusad. Detta när jag var tonår. Jag har aldrig suttit i fängelse eller ens begått ett så lite brott som att snatta.
Citera
Medlem
nineteen74s avatar
Citat:
Min mening är inte att vinna debatten. Jag kommer att fortsätta debattera med er så länge tråden existerar.

Vi har märkt det Don Quijote, men du behöver en Sancho.

Citat:
Nej, däremot hjälpa homosexuella att bli av med sin sjukdom.

Tror jag ska fortsätta att kalla dig Don Quijote....Nä jag fortsätter med IDIOT!

Citat:
Jag säger fortfarande människor som egentligen inte är homo men påstår att de är det för att få status borde få fängslas och straffas. Och de som är det på riktigt borde få hjälp. Det är synd att vara homo.
Ok, så om dom inte blir friska så kan man döda dom?
Hur märker man att dom är friska förresten?
Citera
2012-08-05, 22:44
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sepiritz
Vidriga människa. Så går det när man tar sin moralitet från en gammal värdelös bok. Jag hoppas ditt sinne för empati växer fram någon gång under din livstid och att du ser tillbaks på det du skrivit i det h är forumet med lämplig skam och sedan försöker motverka liknande inställningar. Det håller vi tummarna för.

Hur tycker du vi ska behandla de otrogna som begår äktenskapsbrott då? Ska vi serva de på silverfat ?
Citera
2012-08-05, 22:45
Medlem
nineteen74s avatar
Citat:
Jag är en laglydig människa. Det värsta brottet jag har gjort i hela mitt liv är att jag druckit offentligt och bettet mig som man gör när man är berusad. Detta när jag var tonår. Jag har aldrig suttit i fängelse eller ens begått ett så lite brott som att snatta.

Det rättfärdigar inte ditt betéende mot andra människor.
Citera
2012-08-05, 22:46
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nineteen74
Vi har märkt det Don Quijote, men du behöver en Sancho.

Tror jag ska fortsätta att kalla dig Don Quijote....Nä jag fortsätter med IDIOT!

Ok, så om dom inte blir friska så kan man döda dom?
Hur märker man att dom är friska förresten?

Den boken passar bättre in på dig. Bra bok annars. läste den boken för 3,4 år sen.
Citera
2012-08-05, 22:46
Medlem
Citat:

Jag är en väldigt tolerant människa, jag brukar kunna komma överens med nästintill alla mitt men jag kan ärligt säga att mitt förakt för dig och dina åsikter har övergått till ett hat, jag kan nu helt ärligt säga att jag hatar dig islampeace och det tråkiga är att jag börjar fundera i skrämmande banor. Tänk om alla muslimer är lika inskränkta och vedervärdiga som du är? Tänk om kvinnan som sitter i kassan och har slöja på sig är en så genomvidrig människa, du gör mig islamofobisk på riktigt och jag gillar det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in