Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Jag är en laglydig människa. Det värsta brottet jag har gjort i hela mitt liv är att jag druckit offentligt och bettet mig som man gör när man är berusad. Detta när jag var tonår. Jag har aldrig suttit i fängelse eller ens begått ett så lite brott som att snatta.
Och att du säger att du varit aspackad och skändat homosexuella och samtidigt kommit undan med det, gör att du sitter här med behov att fortsätta skända.. säger det att du aldrig fått tillbaka, så är jag en kattunge som skriver med tassarna, du sitter inlåst med beskydd.
Eller sitter du och utnyttjar audiovisuella instrument till att missionera du också, som ju är så tidstypiskt för denna era, du och dina gelikar, du har ju säkerligen flera tusen liktänkande att vända dig till med tanke på alla steningar i din religions namn.
Är du minsta matematiskt lagd kan du ju räkna ut varför din kamp mot inte bara sekularismen utan även kristendom är så fanatisk, om du nu inte skojar, vilket jag tror, du är en simulator som håller liv i tråden för att skapa fejkstatistik över "islamofobin"
Man dödar alltså inte folk för att de är otrogna, det finns ingen gud som ordnar tingen åt dig, däremot kan du hota och skicka folk och det är islamofiobiska islamister mkt bra på, islamofoberna förekommer tyvärr allra starkast
inom islam och dess seder, om du hade kunnat din religion.
Hade du varit religiös så skulle du aldrig tramsa så med islam, så du har fått på käften av dina egna.