2021-02-01, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sachos_legs
Alltså detta hände för länge sen när LD var ung och smal och såg ganska bra ut.

MEN som sagt hon ångrar ju ingenting...

Aha isåfall förstår jag bättre.
Tack för klargörandet.
Jag visste inte att hon inte alltid har varit fet riktigt ful och allmänt vidrig som nu.
Citera
2021-02-01, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoneForever
Aha isåfall förstår jag bättre.
Tack för klargörandet.
Jag visste inte att hon inte alltid har varit fet riktigt ful och allmänt vidrig som nu.

Jo, en gång i tiden var hon faktiskt slank och ganska snygg... eller åtminstone medelsnygg. Detta utnyttjar hon till max dock. Jag minns en lång rant där hon skyllde sin övervikt på alla kladdande män från sin ungdom och diverse övergrepp hon varit utsatt för. FÖR HON VAR JU SÅ HIMLA SNYGG DÅ. Detta har fått henne att äta sig fet och oattraktiv för att slippa kladdet.

(Obs, detta är bara en förklaring av 10 000 hon använt genom åren så ta det med en nypa salt. Ibland är hon överviktig för att hon är livsnjutare. Ibland för att det är fysiskt omöjligt att gå ner i vikt och alla som har gått ner - och mår bra - ljuger.)

Jag är också överviktig, men det är för att jag äter för mycket. Punkt. Och jag är inte utan inviter trots att jag är tjock. Det här med att göra sig ful för att slippa övergrepp är faktiskt en grej jag inte köper. Våldtäktsmän har inga spärrar och kommer att våldta den de får tag på, oavsett. Det är ungefär som att säga, "Vilken tur att du är ett fult barn, ingen pedofil kommer vilja ha dig!"
Senast redigerad av sachos_legs 2021-02-01 kl. 22:02.
Citera
2021-02-01, 23:50
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Någon som vet hur gamla hennes barn är? Såg en post nu om att ett av hennes barn som hon tvingar att göra armhävningar klarar 35 st på knogarna.

Måste ju ändå vara skönt som feminist att kunna luta sig på en man ekonomiskt så att hon sen kan kasta skit på alla andra män gratis & bara sitta & bli fetare & fetare på instagram påhejad av andra fetare feminister som troligtvis aldrig kommer få se sina barn växa upp pga av fetma & en fetma dom själva valt & gör allt för att bibehålla. Kan inte vara lätt att vara son till en manshatande kvinna, Sonen måste ju känna av det & blir väl en kvinno hatande incel sen som troligtvis kommer att överfalla våldta & mörda nån stackars tjej i ett motionsspår någonstans i Sverige

Dottern är född 2008 och sönerna 2010 och 2016.
Citera
2021-02-03, 23:20
Medlem
Inte läst hela tråden, så vet inte om det berörts men hennes blogg verkar vara borta? Nån som vet nåt om detta?
Citera
2021-02-04, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nachonalist
Inte läst hela tråden, så vet inte om det berörts men hennes blogg verkar vara borta? Nån som vet nåt om detta?

Ser man på, den är borta. Möjligen har hon glömt att betala webbhotellet, eller domänregistratorn. Eller så har hon låtit fakturan/-orna förfalla medvetet, det är ju trots allt ett tag sedan hon skrev något sist, och varför betala för något du inte kommer att använda?

I vilket fall som helst så är det något som har hänt de senaste 2-5 veckorna.
Citera
2021-02-16, 10:53
Avslutad
Fettot tror hennes barn är superfighters för att de tränar karate på nybörjarnivå. Postar massa bilder från deras träning och karateklubben. Det jag undrar och tycker mest är VARFÖR börjar inte megafettot träna själv istället för att leva/träna genom sina barn??
Citera
2021-02-27, 16:07
Medlem
Incendios avatar
Så stackarn har livmoderhalscancer. Vi får hoppas att hon blir frisk och att hon har stöd i sin familj och att familjen klarar av att hålla allt hopp uppe.
Citera
2021-03-05, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Så stackarn har livmoderhalscancer. Vi får hoppas att hon blir frisk och att hon har stöd i sin familj och att familjen klarar av att hålla allt hopp uppe.

Det är väl inte fastslaget? Hon har bara cellförändringar, tecken på livmoderhalscancer, absolut inget fastställt.

Trist i vilket fall som helst, cancer är inget jag skulle önska min värsta fiende. Hoppas hon blir frisk.
Citera
2021-03-05, 17:52
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sachos_legs
Det är väl inte fastslaget? Hon har bara cellförändringar, tecken på livmoderhalscancer, absolut inget fastställt.

Trist i vilket fall som helst, cancer är inget jag skulle önska min värsta fiende. Hoppas hon blir frisk.
På Instagram skrev hon att förändringarna var kvar efter operation och att det kommer att utveckla sig till cancer.
Citera
2021-05-03, 08:30
Medlem
Jugdishs avatar
Tydligen har fettot börjat träna med
La upp nån film där hon sparkade lite lågt.
Såg rätt kul ut.
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Fettot tror hennes barn är superfighters för att de tränar karate på nybörjarnivå. Postar massa bilder från deras träning och karateklubben. Det jag undrar och tycker mest är VARFÖR börjar inte megafettot träna själv istället för att leva/träna genom sina barn??
Citera
2021-05-03, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
På Instagram skrev hon att förändringarna var kvar efter operation och att det kommer att utveckla sig till cancer.
Dvs de fick inte bort allt och om hon inte opereras om kommer det förr eller senare utvecklas till cancer? Borde väl gå att operera en gång till och ta mer?
Citera
2021-05-03, 18:18
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Dvs de fick inte bort allt och om hon inte opereras om kommer det förr eller senare utvecklas till cancer? Borde väl gå att operera en gång till och ta mer?
Hon har tydligen nyligen fått besked om att det inte behövs en ny op just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in