2019-09-23, 21:21
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Hennes svägerska heter Cissi Wallin, de är gifta med varsin jätterik bror och tillbringar vardagen på instagram.
Cissi Wallin har anklagat fd Aftonbladetskribenten Fredrik Virtanen för våldtäkt och har blivit jättekänd pga det, och ska tydligen åtalas för förtal eftersom hon fortsatt anklaga Virtanen på instagram.

Hehe, aha. Men är Dahmers man så förmögen? Linus, dvs Cissis man, är ju medgrundare till Avalanche Studios*och således god för ett par hundra mill iaf, men LDs man är väl mer eller mindre bara anställd (om än säkert med en bra lön)?
Citera
2019-09-23, 21:23
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Hehe, aha. Men är Dahmers man så förmögen? Linus, dvs Cissis man, är ju medgrundare till Avalanche Studios*och således god för ett par hundra mill iaf, men LDs man är väl mer eller mindre bara anställd (om än säkert med en bra lön)?

Det ägdes nog en del aktier, optioner eller whatever. Nyckelanställd också, verkligen talangfull snubbe, och de brukar ha rätt så gott om förmåner.

Edit: Gnäller som fan trots sitt privilegierade medelklassliv. Hon har inte behövt jobba för sin överlevnad på riktigt länge.

Och det här med tjänstefolk. Vad är felet med att betala för städhjälp om man själv betalar för det med de pengar man själv har jobbat ihop? Det är en annan sak än om man är en rikemansunge som aldrig behövt lyfta ett finger för att få pengar eller sköta hemmet.

På vilket sätt är det annorlunda än att t.ex. ge någon jobbet att måla ens hus?

Edit2: Måste fan hata lite också. Fyfan vad jag hatar dig, din bortskämda feta jävla kossa.
Senast redigerad av farfar 2019-09-23 kl. 21:26.
Citera
2019-09-23, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar

Edit2: Måste fan hata lite också. Fyfan vad jag hatar dig, din bortskämda feta jävla kossa.

Ja, inte finns där mycket att tycka om. En förfärlig förfärlig förebild. Att uppmuntra till stor fetma som hon gör borde vara straffbart. Det handlar ju inte om några trivselkilon heller i hennes fall, utan det handlar om misshandel av sin egen kropp ett slags självskadebeteende som hon dessutom vill få andra att hålla på med. Hon bryr sig nog inte om att hon förkortar liv hos dem hon lyckas hjärntvätta att se ut som henne själv.
Senast redigerad av Ajara 2019-09-23 kl. 22:00.
Citera
2019-09-23, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius

Dahmers man fick också mycket pengar vid försäljningen, men när du säger det så var ju faktiskt herr Cissi Wallin en av medgrundarna och fick såklart mycket mer. Och det var väl ungefär i samband med försäljningen det skar sig mellan svägerskorna? Där ser man, lady Dahmer sur för Cissi tog den rikaste brorsan?
Citera
2019-09-23, 23:46
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Just nu kritiserar hon de som har ”tjänstefolk” (svägerskan tex) och går till frisören istället för att göra sånt själv.
Personligen sitter fettot hemma hela dagarna och blir försörjd av sin make och har inte jobbat en dag på ca 10 år. Samtidigt går barnen på dagis och fritids. Borde döpa om sig till ”Lazy Dahmer” istället. Känns ju väldigt feministiskt.🙄
Hon förstår verkligen inte vilket människo(och klass)förakt hon visar genom att låtsas stå på hjonens sida. En städare utför ett viktigt jobb, ska jag då förakta denne för detta eller tycka synd om denne? Verkligen inte! Det är inget fel på att vara städare.
Citera
2019-09-24, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Hon förstår verkligen inte vilket människo(och klass)förakt hon visar genom att låtsas stå på hjonens sida. En städare utför ett viktigt jobb, ska jag då förakta denne för detta eller tycka synd om denne? Verkligen inte! Det är inget fel på att vara städare.

Jag har själv jobbat med städning och jag mår illa av Dahmers predikanden kring detta. Samtidigt som hon själv bara sitter hemma med instagram.
Kom ut i verkligheten och jobba innan du predikar för andra som jobbar om hur de ska bete sig för att få godkänt.
Citera
2019-09-24, 14:37
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Det ägdes nog en del aktier, optioner eller whatever. Nyckelanställd också, verkligen talangfull snubbe, och de brukar ha rätt så gott om förmåner.

Edit: Gnäller som fan trots sitt privilegierade medelklassliv. Hon har inte behövt jobba för sin överlevnad på riktigt länge.

Och det här med tjänstefolk. Vad är felet med att betala för städhjälp om man själv betalar för det med de pengar man själv har jobbat ihop? Det är en annan sak än om man är en rikemansunge som aldrig behövt lyfta ett finger för att få pengar eller sköta hemmet.

På vilket sätt är det annorlunda än att t.ex. ge någon jobbet att måla ens hus?

Varför är det fel på det sistnämnda då ?

Felet kanske är att eh det inte
Citera
2019-09-26, 06:36
Medlem
Incendios avatar
Haha, hon lusläser här! Hur patetiskt är inte det?

Jag blir illa berörd varje gång hon kallar sina barn för demon/monster/whatever och klagar över att de existerar.
Citera
2019-09-26, 16:35
Fettot menar att hon visst jobbar! Idag har hon tex ägnat 3 tim åt att klippa ett 1 tim långt poddavsnitt👏👏👏

Att hon bara ligger och latar sig återstående tid och inte ens orkar tvätta sitt kön eller byta trosor (sagt på insta i somras) tyder ju också på en jävligt lat och bekväm idiot.
Citera
2019-09-26, 16:52
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Fettot menar att hon visst jobbar! Idag har hon tex ägnat 3 tim åt att klippa ett 1 tim långt poddavsnitt👏👏👏

Att hon bara ligger och latar sig återstående tid och inte ens orkar tvätta sitt kön eller byta trosor (sagt på insta i somras) tyder ju också på en jävligt lat och bekväm idiot.

Låter som en riktig snuskkärring som man inte vill hamna i kö ihop med för då skulle man spy.
Hela den här s k kvinnan är äcklig. På precis alla sätt.
Jag funderade förr på hur fan någon kunde vara gift med en sån obehaglig människa. Manshatare dessutom. En manshatare som lever på ........sin man!
Jag tyckte det var konstigt ända tills jag fick se en bild på den kära maken i någon slags kjol/sarong och då förstod jag ju att det inte var mycket karl i den så dom har det väl bra ihop.

Undrar vad det ska bli av barnen med tanke på vad de får höra och se i hemmet. De växer förmodligen upp till vilsna själar men jag hoppas att åtminstone någon i den nära släkten visar dem kärlek och omtanke.
Citera
2019-10-17, 19:30
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Låter som en riktig snuskkärring som man inte vill hamna i kö ihop med för då skulle man spy.
Hela den här s k kvinnan är äcklig. På precis alla sätt.
Jag funderade förr på hur fan någon kunde vara gift med en sån obehaglig människa. Manshatare dessutom. En manshatare som lever på ........sin man!
Jag tyckte det var konstigt ända tills jag fick se en bild på den kära maken i någon slags kjol/sarong och då förstod jag ju att det inte var mycket karl i den så dom har det väl bra ihop.

Undrar vad det ska bli av barnen med tanke på vad de får höra och se i hemmet. De växer förmodligen upp till vilsna själar men jag hoppas att åtminstone någon i den nära släkten visar dem kärlek och omtanke.
Idag hade fettot med nya bästisen Fayme Elmen varit och sett the Joker på bio och berättade hur kåta de blev och att de rann i trosorna på båda när han färgade håret grönt och blev massmördare. Antar att det skiljer sig långt från verkligheten med sina ”kvinnomän” som aldrig säger emot utan bara betalar så de kan sitta på instagram och tramsa och om totalt intetsägande saker som inte ens är roligt. Lady dahmers största problem är att hon inte är rolig någonstans trots att hon försöker, inte heller särskilt smart även om hon vill tro det. Förövrigt en godhetshycklare.
Citera
2019-10-17, 20:10
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Idag hade fettot med nya bästisen Fayme Elmen varit och sett the Joker på bio och berättade hur kåta de blev och att de rann i trosorna på båda när han färgade håret grönt och blev massmördare. Antar att det skiljer sig långt från verkligheten med sina ”kvinnomän” som aldrig säger emot utan bara betalar så de kan sitta på instagram och tramsa och om totalt intetsägande saker som inte ens är roligt. Lady dahmers största problem är att hon inte är rolig någonstans trots att hon försöker, inte heller särskilt smart även om hon vill tro det. Förövrigt en godhetshycklare.

Naturligtvis blir knäppkärringen kåt på en film om en massmördare. Hon har ju brevväxlat med amerikanska massmördare och det är ingen tillfällighet att hon tagit namnet Dahmer. Han var ju också en massmördare.
Kärringen är sjuk och skulle banne mig inte få ha barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in