Citat:
Ursprungligen postat av
Skottland80
Det var snarare Fayme som inspirerade LD att börja röka igen, LD hade slutat sedan många år tillbaka och Fayme har rökt hela tiden. Feströkandet gick över till heltidsrökande för LD.
Tror att båda önskar att de var flator, typ bli som Eva och Efva eller Anja och hennes fru. Skulle passa deras image och vara lite creddigt att vara lesbisk tänker de nog. Ja, ja, tiden får utvisa ifall de ska fortsätta var boring Svensson och sitta med varsin gubbe eller ifall de hoppar på Pride-tåget.
Jaså? Jag uppfattade det som tvärtom då LD började röka för ett tag sedan medan Fayme inte rökte själv på bilderna på LDs instagram. Nu röker Fayme med LD på de flesta bilder tycks det. Fayme har också gått upp massa i vikt, blivit fixerad vid nakenhet och annat som LD pysslat med. Jag får en känsla av att LD är förälskad i och ganska besatt av Fayme, medan Fayme är jagsvag och sugs in i LDs värld. LD har ju också talat om att hon ålderskrisar och jag tror att hon dras till Fayme även av den anledningen, hon vill leva ungdomligare och låtsas att hon är i Faymes ålder. LD verkar också ha identitetsproblem. Hon har länge byggt sin identitet på att vara mamma. Nu växer barnen upp och LD vet då inte vad hon ska göra med sig själv.
Jag tror inte att någon av dem egentligen är intresserade av kvinnor, de hatar bara män(men behöver dem av flera anledningar) och har svårt att leva upp till "kvinnorollen". Deras road trips är verklighetsflykt. Och deras "män" spelar med.... LD och Fayme kommer inte att lämna sina försörjare. LD må idealisera arbetarklassen, men aldrig att hon går tillbaka dit frivilligt.