2022-07-24, 20:36
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladydumber
Du kan inte föreställa dig att Oscar kanske STÖTTADE och DELADE hennes åsikter? Precis som Cissi Wallins man stöttar henne och hennes grejer. (De är ju bröder) Oscar var ju ute på twitter för några år sen och härjade och läxade upp män med samma retorik som frugan.

Och varför tror du att du vet hur nån är privat utifrån texter på sociala medier? Vi vet inget om deras privata relation och det lilla vi fått se tycker jag iallafall tyder på en jämlik och rolig och kärleksfull relation. Ge er nu. Sluta dumförklara Oscar. Han verkar vara en kapabel vuxen man.

Så dina slutsatser är korrekt men inte andras. Låter ju rimligt..
Citera
2022-07-24, 20:38
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ava899
"Hon har inte tjänat pengar som influencer". Det var det jag argumenterade emot. I den meningen ingår inte hur många antal år tillbaka det ska gälla.

Om någon har tjänat pengar 2019, 2020 och 2021 så innebär det att personen har tjänat pengar. Är det logik du är motståndare till eller?

Fast hon skattar ju inte för någon större inkomst, var har hon tjänat sina pengar? Svart?
Citera
2022-07-24, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Jag vet och lämnar det där. Du får tro vad du vill. Du skulle nog inte ens tro bildbevis om du fick det framför dig.

De enda som VET är ju de inblandade ifråga. Att du hört skvaller från nån polare till Oscar eller som du sa: ”fått det berättat av personer i deras närhet” säger ingenting. Folk snackar skit och sprider rykten utan eftertanke. Kanske extra mycket när det gäller nån som är lite kändis. Låter inte som nån pålitlig heller med tanke på att hen sprider vidare nåt jag gissar är ganska privat information?
Citera
2022-07-25, 12:25
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
De enda som VET är ju de inblandade ifråga. Att du hört skvaller från nån polare till Oscar eller som du sa: ”fått det berättat av personer i deras närhet” säger ingenting. Folk snackar skit och sprider rykten utan eftertanke. Kanske extra mycket när det gäller nån som är lite kändis. Låter inte som nån pålitlig heller med tanke på att hen sprider vidare nåt jag gissar är ganska privat information?

Som sagt, det är sant. Jag har mer info än så och jag vet att informationen är sann. Det är som jag skrivit tidigare ingen hemlighet i hennes mans kretsar. Han har varit öppen med det. Så det är varken skvaller eller rykten. Men förstår du verkar ha ett behov av att försvara LD så du får fortsätta med det.

Det ska bli intressant när skilsmässan väl går igenom vad de kommit fram till.
LD hade ju också ett inlägg igår om hur hon medicinerar bort sitt mående just nu så att hon inte mått bra är ingen hemlighet. Låter som hon snarare mått väldigt dåligt och så blir det kanske när man varit otrogen och inser att man inte kan spendera pengar som man gjort förut. Pengarna hon ev får om hon kommer få några nu när hon bråkar kommer inte räcka hela livet så hon måste väl börja jobba så småningom .
Citera
2022-07-25, 13:01
Medlem
Citat:
Som sagt, det är sant. Jag har mer info än så och jag vet att informationen är sann. Det är som jag skrivit tidigare ingen hemlighet i hennes mans kretsar. Han har varit öppen med det. Så det är varken skvaller eller rykten. Men förstår du verkar ha ett behov av att försvara LD så du får fortsätta med det.

Det ska bli intressant när skilsmässan väl går igenom vad de kommit fram till.
LD hade ju också ett inlägg igår om hur hon medicinerar bort sitt mående just nu så att hon inte mått bra är ingen hemlighet. Låter som hon snarare mått väldigt dåligt och så blir det kanske när man varit otrogen och inser att man inte kan spendera pengar som man gjort förut. Pengarna hon ev får om hon kommer få några nu när hon bråkar kommer inte räcka hela livet så hon måste väl börja jobba så småningom .

Det handlar inte om att försvara LD utan om att påtala att du, en främling, sitter och sprider rykten du hört från folk som också skvallrar och sprider rykten. Du vet inte hela sanningen om deras relation, vad som hänt eller varför. Och vi vet ingenting om dig, varför ska vi tro dig? Du presenterar inga bevis eller belägg. Du kan ju lika gärna sitta här och dra saker ur arslet for shits and giggles.
Citera
2022-07-25, 16:42
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Det handlar inte om att försvara LD utan om att påtala att du, en främling, sitter och sprider rykten du hört från folk som också skvallrar och sprider rykten. Du vet inte hela sanningen om deras relation, vad som hänt eller varför. Och vi vet ingenting om dig, varför ska vi tro dig? Du presenterar inga bevis eller belägg. Du kan ju lika gärna sitta här och dra saker ur arslet for shits and giggles.

Jobbigt när sanningen kommer fram?
Varför är jag inte trovärdig?
Allt jag kan säga är att jag vet, från exmaken att dettta stämmer.
Citera
2022-07-25, 18:58
Medlem
Citat:
Jobbigt när sanningen kommer fram?
Varför är jag inte trovärdig?
Allt jag kan säga är att jag vet, från exmaken att dettta stämmer.

Hur ska du ha det? Har exmaken berättat det för dig eller är det personer i hans krets?
Citera
2022-07-25, 19:06
Medlem
Citat:
Hur ska du ha det? Har exmaken berättat det för dig eller är det personer i hans krets?

Nu får du fan skärpa dig! Skriv vem *din* källa är istället eftersom du uppenbarligen har insiderkunskap om att det egentligen inte är så. Det här är ett skvallerforum och dina invändningar består bokstavligen av att det är ”skvaller”?
Citera
2022-07-26, 13:41
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Nu får du fan skärpa dig! Skriv vem *din* källa är istället eftersom du uppenbarligen har insiderkunskap om att det egentligen inte är så. Det här är ett skvallerforum och dina invändningar består bokstavligen av att det är ”skvaller”?

Men har du svårt att läsa?
Jag har varit väldigt tydlig vem källa är.
LDs man.

Detta måste verkligen vara jobbigt för dig att det kommit fram.
Sjukt roligt!
Citera
2022-07-26, 13:45
Medlem
Citat:
Men har du svårt att läsa?
Jag har varit väldigt tydlig vem källa är.
LDs man.

Detta måste verkligen vara jobbigt för dig att det kommit fram.
Sjukt roligt!

Jag skrev alltså inte till dig utan personen jag citerade…
Citera
2022-07-26, 22:13
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Jag skrev alltså inte till dig utan personen jag citerade…
Såg det nu, läste lite för snabbt.
Citera
2022-07-28, 09:59
Medlem
Citat:
Du kan inte föreställa dig att Oscar kanske STÖTTADE och DELADE hennes åsikter? Precis som Cissi Wallins man stöttar henne och hennes grejer. (De är ju bröder) Oscar var ju ute på twitter för några år sen och härjade och läxade upp män med samma retorik som frugan.

Och varför tror du att du vet hur nån är privat utifrån texter på sociala medier? Vi vet inget om deras privata relation och det lilla vi fått se tycker jag iallafall tyder på en jämlik och rolig och kärleksfull relation. Ge er nu. Sluta dumförklara Oscar. Han verkar vara en kapabel vuxen man.
Hahahahaha jämlik, rolig och kärleksfull relation. Det går alltså att konkludera med det utifrån sociala medier, du är för rolig du. Utifrån vad jag hört i poddar tycker jag mest LD satt och förnedrade Oskar offentligt på olika sätt. Har ju så klart inte lyssnat på särskilt många avsnitt av diverse poddar LD haft, men det säger ju en del att av de få avsnitt jag hört så får sig Oskar en skopa förnedring. Jag tror däremot inte att LD begriper vad det innebär, liksom det går av bara farten. Hon tycker inte att det hon säger är så farligt. Hahaha kärleksfull och rolig relation. JÄMLIK! Du skojar med mig? Hur ska en sån relation någonsin kunna vara jämlik? En parten går och jobbar, andra parten sitter hemma och gör diverse olika "kreativa" projekt med grannar och kompisar och vill ha allmosor för det som har noll verkshöjd och som i princip aldrig håller tider och vad de lovar. Hur skulle det se ut på en arbetsplats eller om man har ett eget företag? Det håller inte i längden och det är väl därför LD byter poddpartner som vi andra byter strumpor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in