Citat:
Ursprungligen postat av
Ladydumber
De enda som VET är ju de inblandade ifråga. Att du hört skvaller från nån polare till Oscar eller som du sa: ”fått det berättat av personer i deras närhet” säger ingenting. Folk snackar skit och sprider rykten utan eftertanke. Kanske extra mycket när det gäller nån som är lite kändis. Låter inte som nån pålitlig heller med tanke på att hen sprider vidare nåt jag gissar är ganska privat information?
Som sagt, det är sant. Jag har mer info än så och jag vet att informationen är sann. Det är som jag skrivit tidigare ingen hemlighet i hennes mans kretsar. Han har varit öppen med det. Så det är varken skvaller eller rykten. Men förstår du verkar ha ett behov av att försvara LD så du får fortsätta med det.
Det ska bli intressant när skilsmässan väl går igenom vad de kommit fram till.
LD hade ju också ett inlägg igår om hur hon medicinerar bort sitt mående just nu så att hon inte mått bra är ingen hemlighet. Låter som hon snarare mått väldigt dåligt och så blir det kanske när man varit otrogen och inser att man inte kan spendera pengar som man gjort förut. Pengarna hon ev får om hon kommer få några nu när hon bråkar kommer inte räcka hela livet så hon måste väl börja jobba så småningom .