2012-11-21, 13:13
Medlem
Jag har nu läst hennes blogg- hoppat slumpmässigt mellan år, datum och ämnen- och jag kan inte förstå vad som provocerar.
OK, hon kan vara lite tjatig, men hennes ungar verkar må bra, hon själv verkar medveten om egna brister och fel och gubben hennes verkar gilla läget.

Men provocerande? Nej, jag ser det inte, och jag är ändå arbetslös och har all tid i världen att leta efter saker att reta mig på.
Citera
2012-11-21, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banjoberit
Jag har nu läst hennes blogg- hoppat slumpmässigt mellan år, datum och ämnen- och jag kan inte förstå vad som provocerar.
OK, hon kan vara lite tjatig, men hennes ungar verkar må bra, hon själv verkar medveten om egna brister och fel och gubben hennes verkar gilla läget.

Men provocerande? Nej, jag ser det inte, och jag är ändå arbetslös och har all tid i världen att leta efter saker att reta mig på.

Jag håller med! Förstår inte heller hur man kan bli provocerad. Tycker hon i många fall har en bra poäng, men när jag inte håller med blir jag inte provocerad.
Citera
2012-11-21, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Inlägget är komiskt. För det stämmer inte alls. Alla människor hittar inte någon.
Är man en ful kossa på 150 kg med hår över hela kroppen som luktar apa, lär man inte ha så stor chans att hitta någon.

Talar du av egen erfarenhet?
Jag håller iaf med henne: alla får knulla!
Citera
2012-11-22, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Inlägget är komiskt. För det stämmer inte alls. Alla människor hittar inte någon.
Är man en ful kossa på 150 kg med hår över hela kroppen som luktar apa, lär man inte ha så stor chans att hitta någon.

Eftersom det finns folk till allt så finns det nog någon eller några till den sortens madamer också.
Citera
2012-11-23, 12:51
Medlem
Får rysningar av fläskberget.
Citera
2012-11-23, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamikazeGirl
Talar du av egen erfarenhet?
Jag håller iaf med henne: alla får knulla!

Eller hur! Man får se ut hur som helst men ändå få ligga. Det finns alltid någon som vill.
Citera
2012-11-23, 20:57
Medlem
http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...bryta-mig.html

Hennes medverkan i Efter tio är länkad på bloggen. Tycker hon är riktigt intressant och har många vettiga åsikter!
Citera
2013-09-16, 17:12
Medlem
Nån som vet mer om vad som hänt mellan henne och Wallin?
Citera
2013-09-16, 19:37
Medlem
Ronilles avatar
Lady D svar

http://ladydahmer.nu/fyi/

Cissis text om vad som egentligen hände.

http://cissiwallinssay.wordpress.com...h-lady-dahmer/
Senast redigerad av Ronille 2013-09-16 kl. 20:15.
Citera
2013-09-16, 23:32
Medlem
sickpuppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banjoberit

Agreed.

Men många små pojkar är å andra sidan lättprovocerade.
Citera
2013-10-19, 12:18
Medlem
Thornhills avatar
Denna tråd bör bumpas.

Brukar läsa hennes "gripa efter halmstrå"-blogg enbart för att få mig ett gott skratt. Alltid lika roligt när hon försöker bemöta sakliga och vettiga argument i kommentatorsfältet, även om många raderas kan jag tänka mig.
Citera
2013-10-19, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Denna tråd bör bumpas.

Brukar läsa hennes "gripa efter halmstrå"-blogg enbart för att få mig ett gott skratt. Alltid lika roligt när hon försöker bemöta sakliga och vettiga argument i kommentatorsfältet, även om många raderas kan jag tänka mig.

Lady Dahmers kommentarsfält är bra mycket mer underhållande än hennes texter. Kvinnorna älskar att sönder analysera varandras kommentarer, ta illa vid sig och tävla om ``vem som är mest feminist.

Jag har alltid tyckt att Lady Dahmer är ganska harmlös, hon bjuder på sig själv och är stundom ganska underhållande. Men nu på senare har jag märkt att hon är alltmer inspirerad av Fanny, hon länkar ofta Fannys blogg och diskuterar samma ämnen som Fanny. Jag är lite orolig för att Lady Dahmer har börjat ``bygga en bro`` över till Fannys blogg. Tidigare har jag inte varit orolig att Fanny skulle bli mainstream då hon bara är för extrem, men det verkar som om Fanny börjar bli en stark förebild i feminstsekt kretsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in