2023-03-09, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladydumber
På vilket sätt tex är Oskar ”för snäll”? Och hur är LD ”egocentriskt kontrollfreak”? Och hur tar sig detta uttryck i deras relation? Och viktigast av allt: Hur VET du detta?

Med tanke på att de varit tillsammans väldigt länge och nu verkar vara på väg tillbaka så låter det inte som att nån av dem varit speciellt jävlig att leva med? Speciellt med tanke på att Oskar ändå dejtat igenom halva Sthlm, är stenrik, snygg och ”för snäll” (dvs ett jävla kap?) och ÄNDÅ hamnar tillbaka hos frugan. (Som inte är ett kap).

Om Oskar dejtat igenom halva Sthlm lär det ju finnas en del folk med skvaller om ditt och datt…
Citera
2023-03-10, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klockaren99
Om Oskar dejtat igenom halva Sthlm lär det ju finnas en del folk med skvaller om ditt och datt…

Ja det kan vi nog vara säkra på. Men skvaller är skvaller. En snubbes version av vad som hänt filtrerat genom flera personer. Gött att frossa i men bör tas med en klackspark.
Citera
2023-03-12, 12:57
Medlem
Tervulls avatar
Är inte fayme och LD vänner längre? Förr var LD med på Faymes Instagram var och varannan dag, nu har man aldrig ett ord om henne längre. Jag kan tänka mig att det blev en intensiv vänskap och att något brast mellan de. Tycker fayme verkar nere. Har LD dumpat henne?
Citera
2023-03-15, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Är inte fayme och LD vänner längre? Förr var LD med på Faymes Instagram var och varannan dag, nu har man aldrig ett ord om henne längre. Jag kan tänka mig att det blev en intensiv vänskap och att något brast mellan de. Tycker fayme verkar nere. Har LD dumpat henne?

Fayme laddade ju upp ett inlägg igår där hon efterfrågade erfarenheter av abort i vecka 11.

Skydda er för fan?! Dels att inte skydda sig när man offentligt (bara det) uttryckt att man inte vill ha fler barn, dels efterfrågar erfarenheter på sociala medier?

Sjukt barnslig och ovuxen i sin person.
Citera
2023-03-15, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bella-donnas
Fayme laddade ju upp ett inlägg igår där hon efterfrågade erfarenheter av abort i vecka 11.

Skydda er för fan?! Dels att inte skydda sig när man offentligt (bara det) uttryckt att man inte vill ha fler barn, dels efterfrågar erfarenheter på sociala medier?

Fan vad man och barn får utstå.
Tänker inte dessa (oftast kvinnor) på detta när de exponerar sina liv?
Mannen ska till sitt jobb och barnen till sina skolor. På både jobb och skola finns det säkert människor som kan känna till känslig information om dessa personer och deras familj. Information som dem själva inte valt att berätta.

Dessa glappiga adhd-käftar och impulsiva fingrar..
Citera
2023-03-17, 12:46
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Ja snälla någon ge henne ett paket kondomer. Abort i vecka 11 är inte kul. Barnet är rätt stort då och ser ut som en liten, liten bebis. Men jag trodde hon ville ha fler barn? Varför ligger de annars HELA tiden oskyddat när hon har ägglossning? Sjukt oansvarigt. Hennes man kan väl i alla fall ta ansvar?
Citera
2023-03-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Ja snälla någon ge henne ett paket kondomer. Abort i vecka 11 är inte kul. Barnet är rätt stort då och ser ut som en liten, liten bebis. Men jag trodde hon ville ha fler barn? Varför ligger de annars HELA tiden oskyddat när hon har ägglossning? Sjukt oansvarigt. Hennes man kan väl i alla fall ta ansvar?

Först. Men uppenbarligen inte längre. Det har varit fram och tillbaka verkar det som. Men efter incidenten i Thailand när hon blev oavsiktligt gravid blev hon rädd och nöjd vilket är förståeligt.
-Vågar nästan påstå att hon är lika barnslig och impulsiv i lusten som hon är på sociala medier.
Citera
2023-03-18, 12:47
Medlem
Citat:
Först. Men uppenbarligen inte längre. Det har varit fram och tillbaka verkar det som. Men efter incidenten i Thailand när hon blev oavsiktligt gravid blev hon rädd och nöjd vilket är förståeligt.
-Vågar nästan påstå att hon är lika barnslig och impulsiv i lusten som hon är på sociala medier.

Äntligen någon annan som uppmärksammar detta!!!! Hon la också upp bilder på ägglossningstest i en gravtestgrupp och försökte flera dagar få pos test (eller ja la upp bilder på test som var nära på pos), hon fick det till slut (la upp bild på det också) och sa att hon inte försöker bli gravid utan bara vill ”lära känna sin kropp”. För att sen typ en vecka efter det börja hysteriskt och maniskt gravtesta sig flera gånger om dagen. Det var i november vid första ”missfallet”. Vilket inte verkar ha varit ett missfall då det var två test som visade s.k ”spökstreck” och alla andra var negativa. Och med alla menar jag typ 20 stycken andra test som syntes i bakgrunden på bilderna.

Sen utomkveds efter det? Inte planerat heller? Dock hon obv vet när hon ägglossar extremt bra. Och sen gravid genast efter det igen. Det är ingen slump.

Min teori? Panik på att aldrig få fler bebisar och har försökt bli gravid bakom ryggen på M. Lyckades till slut, hans reaktion var inte bra eller som hon hoppades och det slutar i en abort. Det här är min teori.

Man är inte så dum att man av misstag ligger vid ägglossning flera månader i rad.
Citera
2023-03-18, 19:04
Medlem
StickyKittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Min teori? Panik på att aldrig få fler bebisar och har försökt bli gravid bakom ryggen på M. Lyckades till slut, hans reaktion var inte bra eller som hon hoppades och det slutar i en abort. Det här är min teori.

Man är inte så dum att man av misstag ligger vid ägglossning flera månader i rad.

Hur blir man gravid bakom ryggen på någon tre gånger på typ fyra månader dock? Känns lite väl utstuderat för att vara henne. Jag gissar mer på slarv som lett till att hon/de insett att de vill ha fler, men att denna har någon missbildning eller liknande, vilket hon inte vågar erkänna är orsaken till att hon tänker abortera. Hon vågade ju knappt erkänna att hon skulle på semester till Thailand för att det kunde uppröra folk. Hon har väl en syster med downs också? Kanske känns extra jobbigt då.
Citera
2023-03-18, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StickyKitten
Hur blir man gravid bakom ryggen på någon tre gånger på typ fyra månader dock? Känns lite väl utstuderat för att vara henne. Jag gissar mer på slarv som lett till att hon/de insett att de vill ha fler, men att denna har någon missbildning eller liknande, vilket hon inte vågar erkänna är orsaken till att hon tänker abortera. Hon vågade ju knappt erkänna att hon skulle på semester till Thailand för att det kunde uppröra folk. Hon har väl en syster med downs också? Kanske känns extra jobbigt då.

Det är inte orsaken. Vet enligt källor.
Citera
2023-03-18, 21:39
Medlem
StickyKittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Det är inte orsaken. Vet enligt källor.

Varför kommer du med egna teorier om du vet enligt källor? Känns samtidigt rimligt att det är nåt som skaver mellan henne och maken, utöver det vanliga, eftersom hon är så väldigt förtegen. Alltid annars vräks ju allt ut i stories.
Citera
2023-03-19, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StickyKitten
Varför kommer du med egna teorier om du vet enligt källor? Känns samtidigt rimligt att det är nåt som skaver mellan henne och maken, utöver det vanliga, eftersom hon är så väldigt förtegen. Alltid annars vräks ju allt ut i stories.

Vet inte varför abortbeslutet är gjort, men vet by fact att inget varit fel på barnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in