2023-02-20, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvindensgrat
LD är märklig. Hon är dessutom rätt egocentrisk och ett kontrollfreak medan Oskar är för snäll.

Jag känner ingen utav dom men man får väl en viss bild av hur dom är från bl.a. Instagram. Där tycker jag det är uppenbart att hon mått dåligt en längre tid men är på väg uppåt. Nu känns hon mer som hon gjorde under bloggtiden när N var nyfödd.
Citera
2023-02-20, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bneji
Jag känner ingen utav dom men man får väl en viss bild av hur dom är från bl.a. Instagram. Där tycker jag det är uppenbart att hon mått dåligt en längre tid men är på väg uppåt. Nu känns hon mer som hon gjorde under bloggtiden när N var nyfödd.
Ja, man kan ju hoppas! Men alltså, helt ärligt, vem hade inte mått skit av att ligga och bli en tjock orkeslös padda utan riktning i livet?
Klart hon mår bättre när hon ryckt upp sig lite!
Citera
2023-02-22, 07:44
Medlem
Citat:
LD är märklig. Hon är dessutom rätt egocentrisk och ett kontrollfreak medan Oskar är för snäll.
För någon som ändå ger intryck av att vara intellektuell (du) så är jag förvånad över en sån här kommentar. Såklart kvinnan (ld) är en hemsk häxa medan den snälla snälla fina oskyldiga mannen förtjänar nåt bättre. Den har vi aldrig hört förr.

Något vi alla kan vara säkra på är att 1. vi vet ingenting om deras relation 2. saker sällan är vad de verkar
Citera
2023-02-22, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladydumber
För någon som ändå ger intryck av att vara intellektuell (du) så är jag förvånad över en sån här kommentar. Såklart kvinnan (ld) är en hemsk häxa medan den snälla snälla fina oskyldiga mannen förtjänar nåt bättre. Den har vi aldrig hört förr.

Något vi alla kan vara säkra på är att 1. vi vet ingenting om deras relation 2. saker sällan är vad de verkar
Nej, du har såklart rätt. Men jag råkar ha haft en viss insyn så anser mig kunna deras karaktärer hyfsat 😌
Citera
2023-02-22, 12:37
Medlem
Citat:
Nej, du har såklart rätt. Men jag råkar ha haft en viss insyn så anser mig kunna deras karaktärer hyfsat 😌

Vad betyder insyn? Skvaller från gemensamma vänner? Stött på dem i vissa sammanhang? Känner du dem privat och umgås med dem regelbundet?

Insyn betyder ingenting mer än den bild som paret ger utåt. Du vet aldrig vad som pågår bakom stängda dörrar och du har ju en uppenbar aversion mot LD som säkerligen färgar din uppfattning. Vad är det för insyn? Nära vänner till Oskar? Eller nära vänner till Natashja? Det kommer ge dig lite olika insyn gissar jag beroende på vad den ena sagt om den andre till sina vänner (och vad är sant av det?) och beroende på om dessa faktiskt sett saker med egna ögon ur ett helhetsperspektiv och i kontext.
Senast redigerad av Ladydumber 2023-02-22 kl. 12:40.
Citera
2023-02-22, 12:46
Medlem
Citat:

På vilket sätt tex är Oskar ”för snäll”? Och hur är LD ”egocentriskt kontrollfreak”? Och hur tar sig detta uttryck i deras relation? Och viktigast av allt: Hur VET du detta?

Med tanke på att de varit tillsammans väldigt länge och nu verkar vara på väg tillbaka så låter det inte som att nån av dem varit speciellt jävlig att leva med? Speciellt med tanke på att Oskar ändå dejtat igenom halva Sthlm, är stenrik, snygg och ”för snäll” (dvs ett jävla kap?) och ÄNDÅ hamnar tillbaka hos frugan. (Som inte är ett kap).
Citera
2023-03-03, 12:55
Medlem
alingetexass avatar
Citat:

Det verkar som att Lady Dahmer efterlyser dig på Instagram nu 😂
Citera
2023-03-03, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alingetexas
?
Citera
2023-03-03, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alingetexas
Haha, såg nu. Grejen är att jag är ett alias. Kan erkänna att jag inte beskrivit mig på mitt rätta utseende och nej, bor inte i Stockholm (men har gjort). Är nog få personer här som skulle outa sig själva?Info jag fått är från folk som känner LD. Känner inte henne själv
Edit: jeesus, hon har lagt ut alla inlägg jag skrivit i hopp om att få ihop en verklig person.
Senast redigerad av Nattvindensgrat 2023-03-03 kl. 13:30.
Citera
2023-03-03, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladydumber
Vad betyder insyn? Skvaller från gemensamma vänner? Stött på dem i vissa sammanhang? Känner du dem privat och umgås med dem regelbundet?

Insyn betyder ingenting mer än den bild som paret ger utåt. Du vet aldrig vad som pågår bakom stängda dörrar och du har ju en uppenbar aversion mot LD som säkerligen färgar din uppfattning. Vad är det för insyn? Nära vänner till Oskar? Eller nära vänner till Natashja? Det kommer ge dig lite olika insyn gissar jag beroende på vad den ena sagt om den andre till sina vänner (och vad är sant av det?) och beroende på om dessa faktiskt sett saker med egna ögon ur ett helhetsperspektiv och i kontext.
Nej okej, jag har hört från ”en kompis”. Men en känsla jag fått. Jag gillade LD med när hon bloggade. Den gamla tiden!
Känner ingen av dem personligen.
Citera
2023-03-03, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bneji
Ja, så kanske det är. Min mans brorsas kompis (ja, jag vet hur det låter) jobbade på samma företag som Lds man. Fick intrycket att han var snäll.
Jag hoppas du har rätt!
Citera
2023-03-03, 14:34
Medlem
Citat:
Haha, såg nu. Grejen är att jag är ett alias. Kan erkänna att jag inte beskrivit mig på mitt rätta utseende och nej, bor inte i Stockholm (men har gjort). Är nog få personer här som skulle outa sig själva?Info jag fått är från folk som känner LD. Känner inte henne själv
Edit: jeesus, hon har lagt ut alla inlägg jag skrivit i hopp om att få ihop en verklig person.
Hennes efterlysning lät ungefär som mig också, förutom utseendet. Vad ska man säga, det många kvinns som gillar brott och metal. Finns inte en chans att de lyckas identifiera dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in