Citat:
Ursprungligen postat av
Bella-donnas
Först. Men uppenbarligen inte längre. Det har varit fram och tillbaka verkar det som. Men efter incidenten i Thailand när hon blev oavsiktligt gravid blev hon rädd och nöjd vilket är förståeligt.
-Vågar nästan påstå att hon är lika barnslig och impulsiv i lusten som hon är på sociala medier.
Äntligen någon annan som uppmärksammar detta!!!! Hon la också upp bilder på ägglossningstest i en gravtestgrupp och försökte flera dagar få pos test (eller ja la upp bilder på test som var nära på pos), hon fick det till slut (la upp bild på det också) och sa att hon inte försöker bli gravid utan bara vill ”lära känna sin kropp”. För att sen typ en vecka efter det börja hysteriskt och maniskt gravtesta sig flera gånger om dagen. Det var i november vid första ”missfallet”. Vilket inte verkar ha varit ett missfall då det var två test som visade s.k ”spökstreck” och alla andra var negativa. Och med alla menar jag typ 20 stycken andra test som syntes i bakgrunden på bilderna.
Sen utomkveds efter det? Inte planerat heller? Dock hon obv vet när hon ägglossar extremt bra. Och sen gravid genast efter det igen. Det är ingen slump.
Min teori? Panik på att aldrig få fler bebisar och har försökt bli gravid bakom ryggen på M. Lyckades till slut, hans reaktion var inte bra eller som hon hoppades och det slutar i en abort. Det här är min teori.
Man är inte så dum att man av misstag ligger vid ägglossning flera månader i rad.