2012-07-23, 17:45
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Överfallsvåldtäkter utgör ju bara en liten del av alla våldtäkter. Ofta är det ju någon man redan känner. Som ens pojkvän, kompis, släkting eller granne. Lady Dahmer får väl lära sina barn att säga nej när pappa eller morfar vill pilla där nere.
Fast LD tycker det ju är ok att barnen pillar på mamma o pappa sådär...

Eller som LD sjäv uttryckte "barn tar inte skada av att pilla på mammas o pappas könsorgan"
Senast redigerad av Jugdish 2012-07-23 kl. 17:49.
Citera
2012-07-23, 17:54
Medlem
Juno-Sixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Då undrar jag nyfiket, vad tycker du tjejer skall göra när dom bli våldtagna/utsatta för våldtäktsförsök ?

Be mannen/killen sluta, lite snällt så där ?
Vid överfallsvåldtäkter, eller i "sängkammarvåldtäkter", efter att tydligt avsagt samtycke, bör man försvara sig med våld. Dödlig utgång borde vara tillåtet.

Tyvärr får ni ju inte det, i dagsläget. Om någon försöker våldta dig i en park och du råkar döda honom, åker du dit. Alternativet är antingen så lite våld att mannen i fråga inte tar skada eller slutar eller helt enkelt acceptera våldtäkten. Att kämpa med alla medel för att undslippa sig själva våldtäkten fungerar inte idag.

Och inte bättre bör det bli, anser något parti. Ingen, särskilt vänstern, är intresserad av att tillåta någon form av effektivt försvar. Lägger du därtill vapen eller effektbegränsade dito med i ekvationen blir det ännu mer moralpanik.

Partierna skiter ärligt talat i våldtäkterna. Förekomsten av dessa är dock ett jävla kraftfullt politiskt slagträ.
Citera
2012-07-24, 21:27
Medlem
Jugdishs avatar
Tips till LD.

Nu kan du ju brevväxla med Peter Mangs. En alldeles äkta svensk seriemördare. Jag ser fram emot att få lite uppdateringar när första brevet går iväg.
Citera
2012-07-25, 19:20
Medlem
FJLGs avatar
Hon är en dum fitta.
Citera
2012-07-25, 19:22
Medlem
FJLGs avatar
Vill du läsa om en feministisk småbarnsmorsa med orakade armhålor som brevväxlar med seriemördare, tjatar om genus och tvättar håret utan shampoo så har du kommit till rätt ställe!!

Min blogg är skitbra och jag är en fantastisk människa som alla borde träffa!

Är det inte lite narcissistvarning på det här??
Citera
2012-07-25, 20:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vill du läsa om en feministisk småbarnsmorsa med orakade armhålor som brevväxlar med seriemördare, tjatar om genus och tvättar håret utan shampoo så har du kommit till rätt ställe!!

Min blogg är skitbra och jag är en fantastisk människa som alla borde träffa!

Är det inte lite narcissistvarning på det här??
Nej, eftersom det är LD och inte dig själv du gör reklam för så kan man inte säga det.
Citera
2012-07-25, 22:25
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, eftersom det är LD och inte dig själv du gör reklam för så kan man inte säga det.

Sluta spela dum. Du vet mycket väl att jag kopierade från hennes blogg..
Citera
2012-07-25, 22:29
Medlem
FJLGs avatar
Lady Dahmer vill inte att folk ska säga att hennes barn är söta.

Men det är nog ingen risk att någon säger det heller. För hennes barn är inte speciellt söta.

Själv är hon fet, ful och orakad. Inte ett rätt där alltså.

Hon säger att hennes man är snygg och kvinnor vänder sig om efter honom på stan.

Tyvärr LD detta stämmer inte. Han ser inte bra ut. Jag är ledsen. Han är flint och har stort skägg. Inte snygg någonstans.
Citera
2012-07-25, 23:49
Medlem
FJLGs avatar
Desto mer jag läser av det lady dahmer skriver på sin blogg, desto mer övertygad blir jag. Människan måste vara förståndshandikappad.
Citera
2012-07-26, 00:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Desto mer jag läser av det lady dahmer skriver på sin blogg, desto mer övertygad blir jag. Människan måste vara förståndshandikappad.
Desto mer jag läser om dina omdömen och förstår att du gång på gång återvänder till bloggen för att läsa mer .. desto mer börjar tanken vakna; Är hon tankebegränsad?

Eller är det som med surt och små barn. Äckligt är det - men det lockar och fascinerar och de måste ju bara smaka/testa igen och igen?
Citera
2012-07-26, 01:12
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Desto mer jag läser om dina omdömen och förstår att du gång på gång återvänder till bloggen för att läsa mer .. desto mer börjar tanken vakna; Är hon tankebegränsad?

Eller är det som med surt och små barn. Äckligt är det - men det lockar och fascinerar och de måste ju bara smaka/testa igen och igen?

Det kallas underhållning. Att se det stackars håriga monstret göra sig själv till åtlöje gång på gång.
Citera
2012-07-26, 16:55
Medlem
Jugdishs avatar
http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...-kronikor.html

Snacka om hybris.... NEJ, du är fan ingen förebild för nån. Du är sjuk, en psykopat, men jag klandrar dig inte för det efter dina övergrepp. Men sök hjälp istället.
Senast redigerad av Jugdish 2012-07-26 kl. 16:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in