2012-06-27, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Det gjorde du inte alls det, för det är ingen i den här tråden av mina "kompisar" som påstått något liknande. I inlägg du svarade på fanns fråga: Vad är skillnaden mellan feminister och talibaner? som en motfråga till LDs kommentar om vad det var för skillnad på dig och tallibaner, ställd till Jugdish.

Flashback är inte världen..

Antar att du haft den goda turen att slippa leva i ett sånt förhållande för du har ingen aning om vad du snackar om. Har inget att göra med gamla takter som sitter i, handlar om så mycket annat än det.

Räknar du in mig bland "ni män"?
Jag har ingen penis så antar att jag inte kan räknas till männen.

Det som du kallar kvinnohat, kallar jag att säga nej till de urspårade feminister som tappat greppet och som sagt slåss mot väderkvarnar.

Svårt att citera dig eftersom du faktiskt inte sagt något av vikt eller intresse, kanske blir bättre nästa gång?
Citera
2012-06-27, 23:55
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av principessas
Svårt att citera dig eftersom du faktiskt inte sagt något av vikt eller intresse, kanske blir bättre nästa gång?
Du har ju efter över 1000 inlägg, fortfarande inte kommit med ett enda vettigt inlägg.
Citera
2012-06-27, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gollumn
Förnekar du evolutionen? Förnekar du att kvinnor, som det tar nio månader från penetration till bebis, naturligtvis har varit den selektiva parten när det gällt att para sig? Jag ska ställa upp det lite snyggt åt dig så blir tankeprocessen lättare

Man : Upphov till tio bebisar på en dag
Kvinna : Upphov till en bebis på 270 dagar.
Man : Upphov till 2700 bebisar på 270 dagar

Och??? Därför kallar man en tjej som haft flera partners för hora, medan en kille med flera partners bara är en man...!!

De personer som hävdar detta, att kvinnan "var klädd som en hora", eller liknande, har en sak gemensamt :
De är uteslutande från någon annanstans.
Afrikaner och män från mellanöstern resonerar ofta så. Svenska män gör det inte

Jo, detta sker i svenska domstolar-där svenska män sitter.

Jaha, och vilka kvinnor i Sverige tror du det är som far illa men stannar kvar i relationer?
En ledtråd, antalet skilsmässor för svenska par är mycket höga (Det är även kvinnan som oftast begär skilsmässan)

Alla sorters kvinnor, i alla åldrar, från alla kulturer. Som tur är börjar svenska kvinnor så smått göra sig fria från män som inte behandlar dem väl. Det är bra!!!

Och på tal om det, tydligen är inte siffrorna tillräckligt höga enligt vänstern/miljöpartisterna - länk till recension av "Happy Happy - en bok om skilsmässor
http://www.dn.se/dnbok/bokrecensione...om-skilsmassor

Jag är absolut för att man ska lämna dåliga relationer, kvinna som man. Vi har bara ett liv. Varför slösa bort det på att tillbringa tid med människor som man inte är lycklig tillsammans med? Jag tror inte på att offra sig. Kollade inte länken obs.

Underbar avslutning!

Japp!
Citera
2012-06-28, 00:10
Medlem
Gollumns avatar
Citat:
Och??? Därför kallar man en tjej som haft flera partners för hora, medan en kille med flera partners bara är en man...!!

Exakt!

Citat:
Jo, detta sker i svenska domstolar-där svenska män sitter.

Är det verkligen så jävligt? Har du några konkreta fall, skulle gärna vilja se?

Citat:
Alla sorters kvinnor, i alla åldrar, från alla kulturer. Som tur är börjar svenska kvinnor så smått göra sig fria från män som inte behandlar dem väl. Det är bra!!!

Alla sorters kvinnor i alla åldrar utsätts i samma mån för dessa saker? Nu måste du skoja!
Jag förstår att du tycker att det är jättebra att fler kvinnor skiljer sig, ni är ju så starka numera, varför ska barn behöva växa upp med gifta föräldrar när kvinnan gör det så bra själv?

Citat:
Jag är absolut för att man ska lämna dåliga relationer, kvinna som man. Vi har bara ett liv. Varför slösa bort det på att tillbringa tid med människor som man inte är lycklig tillsammans med? Jag tror inte på att offra sig. Kollade inte länken obs.

Jag är för att man ska lämna dåliga relationer. Men när det, som idag, hetsas fram med böcker som mer eller mindre direkt uppmanar till skilsmässa, se tidigare länk, och blir en del av kvinnans frigörelse så blir det sjukt.

Trevligt att jag fick sitta och klippa och klistra i ditt inlägg för att ö.h.t kunna svara på det
Senast redigerad av Gollumn 2012-06-28 kl. 00:29.
Citera
2012-06-28, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Fula kvinnor har lätt att skylla på män som roten till allt ont, pga bitterhet över att de inte får ligga.

Liksom fula, feta, töntiga män, som måste betala för att få sex skyller sin olycka på feministerna.....
Citera
2012-06-28, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gollumn
Exakt!

Är det verkligen så jävligt? Har du några konkreta fall, skulle gärna vilja se?

Alla sorters kvinnor i alla åldrar utsätts i samma mån för dessa saker? Nu måste du skoja!
Jag förstår att du tycker att det är jättebra att fler kvinnor skiljer sig, ni är ju så starka numera, varför ska barn behöva växa upp med gifta föräldrar när kvinnan gör det så bra själv?

Jag är för att man ska lämna dåliga relationer. Men när det, som idag, hetsas fram med böcker som mer eller mindre direkt uppmanar till skilsmässa, se tidigare länk, och blir en del av kvinnans frigörelse så blir det sjukt.

Trevligt att jag fick sitta och klippa och klistra i ditt inlägg för att ö.h.t kunna svara på det

Barn mår bäst i sunda miljöer, med lyckliga föräldrar, det är det asolut viktigaste, inte att föräldrarna håller ihop, som man gjorde förr, för att det "ska vara så". Varför skulle någon vilja "hetsa" fram skilsmässor?

Men jag blir glad när kvinnor lämnar och har möligheten att lämna relationer som de inte får ut något gott av.

Har du verkligen missat att det går till just så i svenska domstolar? Hur har du lyckats att missa det? Har stått om det i de flesta tidningar. Du kan hitta info på nätet.

Att du tycker att en tjej med många sexpartners är en hora, visar faktiskt åter igen på att liknelsen mellan svenska män och talibaner inte är så dum-talibanerna håller nämligen med dig.
Citera
2012-06-28, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Hahaha, lilla feministen kör med härskarteknik... funkar icke...

Visa mig ett enda vettigt inlägg du har gjort?

Det är bara att välja och vraka.....gäsp vad trist igen...lillponken är så tri....zzzzzzzz
Citera
2012-06-28, 20:08
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Liksom fula, feta, töntiga män, som måste betala för att få sex skyller sin olycka på feministerna.....

Citat:
Barn mår bäst i sunda miljöer, med lyckliga föräldrar, det är det asolut viktigaste, inte att föräldrarna håller ihop, som man gjorde förr, för att det "ska vara så". Varför skulle någon vilja "hetsa" fram skilsmässor?

Men jag blir glad när kvinnor lämnar och har möligheten att lämna relationer som de inte får ut något gott av.

Har du verkligen missat att det går till just så i svenska domstolar? Hur har du lyckats att missa det? Har stått om det i de flesta tidningar. Du kan hitta info på nätet.

Att du tycker att en tjej med många sexpartners är en hora, visar faktiskt åter igen på att liknelsen mellan svenska män och talibaner inte är så dum-talibanerna håller nämligen med dig.

Citat:
Det är bara att välja och vraka.....gäsp vad trist igen...lillponken är så tri....zzzzzzzz

Det går att citera flera inlägg samtidigt, så man slipper bete sig som en posthora i trådarna.

Alla feminister hatar bögar, önskar att dom var gifta med araber men är dock själva lesbiska.. du kan hitta infon på näten.
Citera
2012-06-28, 23:29
Medlem
Citat:
Mmmm .... Robert De Niro, Hugh Grant, Charlie Sheen osv, osv, osv ..... idel fattiga, feta, fula lågstatusmän som köper horor ......

Det är skönt att demonisera en motståndare när man är med i en politreligiös sekt ala kommunism, nazism eller spanska inkvisitionen.

Köp en ny hjärna istället för nya bröst nästa gång gullet. Eller håll käften.
Citera
2012-06-29, 07:57
Medlem
JamalKamals avatar
Citat:
Om du var insatt i kulturmarxismen och dess enorma inflytande över media och människors vardag så skulle du inte ställa den frågan ang. "hetsande".
Citera
2012-06-29, 12:16
Medlem
Jugdishs avatar
Ytterligare ett exempel på att pojkar skall göras om till flickor...

http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...ns-frisyr.html
Citera
2012-06-29, 12:30
Medlem
JamalKamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Ytterligare ett exempel på att pojkar skall göras om till flickor...

http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...ns-frisyr.html
Vad är mest bekvämt för hen? Kort hår eller den frisyr hens mor anser vara gullig och gör att hen ser snäll ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in