Förnekar du evolutionen? Förnekar du att kvinnor, som det tar nio månader från penetration till bebis, naturligtvis har varit den selektiva parten när det gällt att para sig? Jag ska ställa upp det lite snyggt åt dig så blir tankeprocessen lättare
Man : Upphov till tio bebisar på en dag
Kvinna : Upphov till en bebis på 270 dagar.
Man : Upphov till 2700 bebisar på 270 dagar
Och??? Därför kallar man en tjej som haft flera partners för hora, medan en kille med flera partners bara är en man...!!
De personer som hävdar detta, att kvinnan "var klädd som en hora", eller liknande, har en sak gemensamt :
De är uteslutande från någon annanstans.
Afrikaner och män från mellanöstern resonerar ofta så. Svenska män gör det inte
Jo, detta sker i svenska domstolar-där svenska män sitter.
Jaha, och vilka kvinnor i Sverige tror du det är som far illa men stannar kvar i relationer?
En ledtråd, antalet skilsmässor för
svenska par är mycket höga (Det är även kvinnan som oftast begär skilsmässan)
Alla sorters kvinnor, i alla åldrar, från alla kulturer. Som tur är börjar svenska kvinnor så smått göra sig fria från män som inte behandlar dem väl. Det är bra!!!
Och på tal om det, tydligen är inte siffrorna tillräckligt höga enligt vänstern/miljöpartisterna - länk till recension av "Happy Happy - en bok om skilsmässor
http://www.dn.se/dnbok/bokrecensione...om-skilsmassor
Jag är absolut för att man ska lämna dåliga relationer, kvinna som man. Vi har bara ett liv. Varför slösa bort det på att tillbringa tid med människor som man inte är lycklig tillsammans med? Jag tror inte på att offra sig. Kollade inte länken obs.
Underbar avslutning!