Citat:
Ursprungligen postat av ladydahmer
Men alltså, tror du jag bryr mig det minsta om huruvida du tycker att jag är frånstötande eller inte? Vilken narcissism! HAHAHAHA
För att jag roas av er såklart
Vad bra, jag tycker nämligen att du också är jättekul =)
Och tydligen bryr du dig, för du gör ju en poäng av att svara på vad jag tycker. I ärlighetens namn, så bryr jag mig också om vad du tycker, enligt samma logik =)
Btw, ja, jag är narcissist som fan, ty jag besitta en fysik som om är GRYM, till följd av ett förhållandevis aktivt liv!
Inget fläsk som hänger ut framför skrevet här icke.
Fattar dock inte riktigt hur du orkar svara på typ varje inlägg om dig, individuellt. En individ med en vis form av disciplin och intelligens hade vi det här laget insett att det inte spelar någon roll vad jag skriver, såvida jag inte gör totalt avkall på mina värderingar, jag kommer fortfarande bli brutalt dissekerad i varje uttalande. Men det är ju bara bra att du keep it going =)
FIGHT THE POWER! KROSSA FÖRTRYCKAR PATRIARKET! ALLA KEYBOARD WARRIOR BITCHES ASSEMBLE!
Edit:
Btw jag har pytte-liten kuk, so tiny.
Edit2:
---
^
ungefär så stor
Edit3:
Kollade in Dahmers blogg(utelämnar lady, sån kan man väl bara vara i England på typ 1800 talet, och där om något kan vi väl snacka könsrolls indelningar?), där har vi minsann här på Flashback fått oss ett alldeles eget blogg inlägg!
Det är ju nästan som att man är känd!
Dahmer, jag tycker på fullaste allvar att du är en väldigt fascinerande person, och väldigt barnslig, fast inte i någon negativ bemärkelse. Jag ska följa din blogg med spänning, och hoppas att den får sig ett rejält uppsving nu, så alla kan bli upplysta om DET MÅNGHÖVDADE FÖRTRYCKAR STRUKTURIALISM SYSTEMET som tillämpas av SVENSKA TALIBANER på alla varelse SOM BESITTER FITTA I SVERIGE!