Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Inte min sak. Du använder samma destruktiva taktik som alla andra hen-kacklare. Förstöra debatten med onödiga frågor av självklara saker istället för att driva en röd tråd. Rätt kasst IMO.
Ja du, det här med att driva en röd tråd är kanske något du själv borde ha i åtanke när du skriver dina inlägg?
Jag anser inte att man förstör debatten när man påpekar det olämpliga i att inte kunna bemöta sakfrågor utan endast smäda antagonisternas utseende och säga att vi alla skulle må bättre om de vore döda.
Du drar ständigt samma visa; alla har rätt att yttra sig och försvarar kontraproduktivt kräks med att användaren bara vill "göra sin röst hörd". Det är ingen som påstår att någon inte skulle få göra sin röst hörd. Vad jag menar är att man bör tänka sig för en extra gång - till vems stack drar man stråna och på vems kvarn häller man vatten?
Du kan inte svara på frågan. Det är inte din sak säger du. Du vet inte om det är fråga om kontraproduktivt kräks eller värdefulla inlägg som bemöter vad LD säger. Föga förvånande. Och den där röda tråden, den har visst trasslat ihop sig alldeles nu. Snott sig runt benen på dig.