2012-12-10, 16:25
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Låter ju bra att det är så. Var det något du upplevde att du gjorde när du var en "barbie" också? Fula och överviktiga män alltså?
Jag har samma smak på män idag som då ja.
Citat:
Om min tjej tex blev fet så skulle jag säga det, inte pga av hennes hälsa utan att det är ett tecken på att hon tar mig för given, väldigt respektlöst eftersom det gör henne mindre attraktiv också. Skulle inte kärlek kunna vara att vilja göra sig så snygg och fin som möjligt inför sin partner? På dig låter ju kärlek som en deal två motbjudande personer gör typ "vi grisar så mycket vi vill, men vi är ihop ändå", om det var min tjej hade jag sluta att ha sex men erbjudit mig att umgås som vän istället, man kan ju faktiskt inte kompromissa med attraktion, eftersom det inte är kärleksfullt mot en själv.
.
.
Jag håller verkligen inte med. Det är inte respektlöst att vara tjock eller ful. Min uppgift är inte att vara fin för nån annan. Inte för dig, inte för min partner, inte för mina barn eller mina vänner. m min omgivning kräver det av mig så är DET respektlöst och det betackar jag mig för.
Citat:
Skulle du vara ok med att din man tillfredsställde sig vid sidan om? Det måste ju vara ett helvete för honom kan jag tänka mig, inte riktigt schyst att utnyttja en svag person på det sättet som du gör. Tänker mer på han faktiskt
Nu kan man ju diskutera vad trohet handlar om och huruvida sexuell monogami är en bra ide överhuvudtaget, men om min man inte vill vara med mig så är han fri att gå. Han är inte livegen och skilsmässa är ett alternativ. Min man är dock nöjd och tillfredsställd och tycker att jag är det finaste som finns.
. Du ser fan ut som ett landmonster och du tror på allvar att din man är snygg.