2012-11-09, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitnos
Jag har följt hennes blogg länge men jag måste ha missat var hon är så hatisk. Visa mig gärna!

Här har du en fin tråd som tar upp hennes hat väldigt bra
Citera
2012-11-09, 18:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Haha så nu spelar "var" roll också. Skärp dig. Bilderna finns och bilden på kuken, som du inte vill prata om lämnades som sagt över personligen, mycket värre än anyonyma hot i vilket fall, perspektiv och sånt...
Nej, det är inte värre att veta vem man hotas av än att utsättas för anonyma hot som man inte kan bedöma allvaret bakom.

Det vet jag - eftersom jag upplevt båda typer.

De anonyma på grund av att de åsikter jag framfört på nätet.

Citat:
Nej men förstår man inte att hat bara genererar mer hat är man svagbegåvad, feministerna kan inte hata och sen komma och klaga på att dom får samma mynt tillbaks, det duger helt enkelt, vi ska alla vara vuxna här, då bör man ha ett konsekvenstänk.
Gäller inte det båda sidor menar du?

Vilken respekt anser du att Ström och hans gelikar själva visat.

När det framförts skit, hot och uthängningar i kommentarerna på Ströms blogg - då ansåg han att det var okej..

Varför är det inte okej när han drabbas av missnöje? Varför måste hans motståndare uppträda städat och sopa rent kring honom?

Edit:
Hot anonymt eller på andra sätt är enligt min uppfattning inte okej - oavsett åt vilket håll de riktas. Det är lågt och sådana metoder ställer jag mig inte bakom.
Vem som än drabbas så är det gissel att leva med, och har Ström drabbats av verkliga hot - och detta inte bara är ännu en PR-kupp så har han min förståelse för att han känner starkt obehag inför det.
Senast redigerad av micro113 2012-11-09 kl. 19:08.
Citera
2012-11-09, 19:41
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Upp till bevis då, nå ser jag ut som en feminist? Isåfall måste jag gråta en skvätt.

http://imageshack.us/photo/my-images/835/fridolf.jpg/
Du ser ut som en normal kvinna...
Citera
2012-11-09, 19:48
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Du ser ut som en normal kvinna...

Tack, de orden värmde.
Citera
2012-11-09, 20:44
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Ja, såhär har det alltså blivit, tack vare allt mjäkande från den svenska mannen. Finns känns det upphetsande? Nej nu är det dags att sätta ner foten och kräva den feminina kvinnan tillbaka.

http://ladydahmer.alltforforaldrar.s...a.html#comment
Hon har typ samma kroppsbyggnad som en bonnmora. Skicka tillbaka henne 100 år i tiden och hon kommer att få så många frierier att det blir irriterande.
Citera
2012-11-09, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Hon har typ samma kroppsbyggnad som en bonnmora. Skicka tillbaka henne 100 år i tiden och hon kommer att få så många frierier att det blir irriterande.

Skojar du eller tror du att mäns preferenser ändras så lätt på bara 100 år ??
Citera
2012-11-09, 21:25
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cedrick
Skojar du eller tror du att mäns preferenser ändras så lätt på bara 100 år ??

Hennes man ser också lite bondsk ut tycker jag. Som en blandning mellan bonde, hippie och skogshuggare.
Citera
2012-11-09, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Vilken rackare du är. Bild fick du också.

Ibland, ja. Ja jäklar, det fick jag visst. Ängeln och djävulen på axlarna grälar. Jag är förvirrad.
Senast redigerad av Varmare 2012-11-09 kl. 22:10.
Citera
2012-11-09, 22:01
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Ibland, ja. Ja jäklar, det fick jag visst. Ängel och djävulen på axlarna grälar. Jag är förvirrad.

Var jag så frånstötande?
Isåfall måste jag starta en blogg där jag kan spy galla över alla som tycker jag är ful.
Citera
2012-11-09, 22:14
Medlem
Citat:
Var jag så frånstötande?
Isåfall måste jag starta en blogg där jag kan spy galla över alla som tycker jag är ful.

Nej, jag är förvirrad för att mitt högre och lägre jag slåss.

Du ser helt normal ut och inte ett dugg frånstötande. Och jag kan faktiskt fortfarande inte avgöra om någon är feminist eller inte via utseendet.

Jag trodde att alla utom jag redan hade en blogg. Minst en.
Citera
2012-11-09, 22:17
Medlem
FJLGs avatar
Här har vi en feminist som gillar scum-manifestet.

http://www.arsinoe.se/?p=21703
Citera
2012-11-09, 22:30
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Här har vi en feminist som gillar scum-manifestet.

http://www.arsinoe.se/?p=21703
Och den första kommentaren på arschlets blogginlägg.... TAAADAAA LD.... "jag älskar scum".. No shit liksom....fuck men liksom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in