Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Haha så nu spelar "var" roll också.

Skärp dig. Bilderna finns och bilden på kuken, som du inte vill prata om lämnades som sagt över personligen, mycket värre än anyonyma hot i vilket fall, perspektiv och sånt...
Nej, det är inte värre att veta vem man hotas av än att utsättas för anonyma hot som man inte kan bedöma allvaret bakom.
Det vet jag - eftersom jag upplevt båda typer.
De anonyma på grund av att de åsikter jag framfört på nätet.
Citat:
Nej men förstår man inte att hat bara genererar mer hat är man svagbegåvad, feministerna kan inte hata och sen komma och klaga på att dom får samma mynt tillbaks, det duger helt enkelt, vi ska alla vara vuxna här, då bör man ha ett konsekvenstänk.
Gäller inte det båda sidor menar du?
Vilken respekt anser du att Ström och hans gelikar själva visat.
När det framförts skit, hot och uthängningar i kommentarerna på Ströms blogg - då ansåg han att det var okej..
Varför är det inte okej när han drabbas av missnöje? Varför måste hans motståndare uppträda städat och sopa rent kring honom?
Edit:
Hot anonymt eller på andra sätt är enligt min uppfattning inte okej - oavsett åt vilket håll de riktas. Det är lågt och sådana metoder ställer jag mig inte bakom.
Vem som än drabbas så är det gissel att leva med, och har Ström drabbats av verkliga hot - och detta inte bara är ännu en PR-kupp så har han min förståelse för att han känner starkt obehag inför det.