Resultat: .
0%
röster
2012-08-11, 17:02
Medlem
P.Gs avatar
Jahapp, Eurosport 2 har utgått ur mitt kanalpaket och Eurosport Player funkar inte trots många timmar av felsökande, ominstalleringar, svordomar och supportsamtal. Verkar ha varit ett par intensiva minuter i matchen St Pauli-Ingolstadt där bayrarna först gjorde mål i 55e och hamburgarna svarade i 56e. Rapport någon?
Citera
2012-08-11, 19:33
Medlem
fchansas avatar
Bayern mot Dortmund i Supercupen imorgon kl 20 på ES2 för de som är intresserade (och har kanalen, sorry P.G.).
Citera
2012-08-11, 22:44
Medlem
fchansas avatar
Några träningsmatcher:

E. Frankfurt - Valencia 4-2

Bremen - Aston Villa 3-3

Hannover - Man Utd 3-4
Citera
2012-08-11, 22:58
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Några träningsmatcher:

Bremen - Aston Villa 3-3

Hannover - Man Utd 3-4
Och Hamburg leder mot Mallorca med 1-0 efter Marcus Berg gjort mål.
Citera
2012-08-11, 23:18
Medlem
Germanofils avatar
Såg Hannovers match mot United. 96 spelade stundtals riktigt bra och Moa's 3-1-mål var en delikatess. Hoppas att det lossnar för vår käre norrman nu igen och att han kommer tillbaka i gammal god målform.

Här är målet:
http://www.youtube.com/watch?v=qp5yMWTy4fY
Citera
2012-08-12, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Några träningsmatcher:

Bremen - Aston Villa 3-3

Hannover - Man Utd 3-4

Och Fortuna spelade oavgjort mot sig själva efter att Benficas lagkapten Luisão såg till att matchen avbröts.
Citera
2012-08-12, 18:26
Medlem
xtroes avatar
Fyfan, tröjan blev om än omöjligt ännu fulare med den vidriga wiesenhofloggan. Den som tog det beslutet borde sparkas.

http://www.wiesenhof-online.de/WIESENHOF-Hauptsponsor-Werder.jpg

Vet inte om jag klarar en säsong med detdär.
Citera
2012-08-12, 19:42
Medlem
Ewrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Fyfan, tröjan blev om än omöjligt ännu fulare med den vidriga wiesenhofloggan. Den som tog det beslutet borde sparkas.

http://www.wiesenhof-online.de/WIESENHOF-Hauptsponsor-Werder.jpg

Vet inte om jag klarar en säsong med detdär.
Den loggan hade sabbat vilken tröja som helst... Verkar om om många köpt den svarta bortatröjan i stället för den gröna. Hoppas de fick bra betalt av Wiesehof...
Citera
2012-08-12, 20:50
Medlem
therifs avatar
Snacka om smakstart för Bayern idag. Mario Mandzukic målskytt efter vaddå, fem minuter? Och så Thomas Müller 2-0 efter cirkus tio minuter. Snacka om galen matchinledning. Skönt för Dortmund att Bayern drog ner lite på tempot efter målen, för snacka om överkörning inledningsvis. Återstår väl att se vilka ess Jürgen Klopp har. Om inga så känns denna matchen redan ganska avgjord.

I och för sig ska man kanske inte dra för höga slutsatser utifrån dagens match då det är mer ett jippo än tävling, men efter de första 45 minuterna ser Bayern aningen bättre ut.
Citera
2012-08-12, 21:58
Medlem
Mina tankar efter supercupen är att det ser ut som att Robben och även Müller börjar hitta tillbaka till sin vanliga form, hoppas det håller i sig! Även att Can tydligen uttalas "jan"?

Jag tror jag frågat förut men vem är det som kommenterar på Eurosport? Han är bra överlag men lite missar blir det ju, annars gillar jag honom.
Citera
2012-08-12, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Mina tankar efter supercupen är att det ser ut som att Robben och även Müller börjar hitta tillbaka till sin vanliga form, hoppas det håller i sig! Även att Can tydligen uttalas "jan"?

Jag tror jag frågat förut men vem är det som kommenterar på Eurosport? Han är bra överlag men lite missar blir det ju, annars gillar jag honom.

Han är turk va? Då kan jag tänka mig att det är något i stil med Chan eller Schan.

Micke Bergvall är den bästa på Eurosport, faktiskt den jag tycker bäst om av alla svenska kommentatorer. Sen brukar Kristoffer Wiborg (tror jag att han heter) kommentera någon match varje helg. Sen finns det en till som jag inte vet namnet på. Bergvall är han som brukar kommentera tillsammans med Rami.
Citera
2012-08-12, 22:44
Medlem
Skranks avatar
Försökte i matchtråden för Tyska supercupen men fick inget svar. Försöker här igen.. Hur stort avbräck är förlusten av Kagawa för Dortmund? Hur viktig var Kagawa? Kan inte säga att jag sett speciellt mycket av honom förutom i CL och mot Bayern där han var riktigt bra och den drivande kuggen offensivt för Dortmund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in