Resultat: .
0%
röster
2012-09-22, 14:12
Medlem
Kenny.Powerss avatar
Går att se Hansas match idag. Laglig stream.

http://www.ndr.de/sport/fussball/dritteliga/hansa3601.html
Citera
2012-09-22, 15:48
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas
Onekligen intressant... Eller. Ja, till viss del då. Bayern kommer vinna så så intressant är det inte huruvida vilka som kommer hålla i taktpinnen sas!

Skål!

Skål!

Fuck you!

Finns i Systembolagets beställningssortiment om du blir sugen efter dagens match
Citera
2012-09-22, 16:25
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Finns i Systembolagets beställningssortiment om du blir sugen efter dagens match
Du är en ond människa.

Det går ju för fan bara att dricka öl från Bayern vet du väl.
Citera
2012-09-22, 16:26
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny.Powers
Går att se Hansas match idag. Laglig stream.

http://www.ndr.de/sport/fussball/dritteliga/hansa3601.html

Slut, vinst och 3 poäng mot Halle! Så himla skönt när man samtidigt får se matchen

Två vinster nu sen nye tränaren Marc Fascher kom! Dessutom har vi ju legenden Juri Schlünz som manager
Citera
2012-09-22, 17:29
Medlem
cyberkalles avatar
Läskigt hur lika denna säsong börjat säsongen 2011/12 Bayern ångar på och Dortmund hackar lite.

Bayerns mittfält är fan i världsklass just nu hoppas formen håller i sig hela säsongen.

fchansa får sitta hemma och dricka Veltins-gravöl idag.

Hädanefter kommer jag alltid köra med sågningar av vissa spelare för då levererar dom ju.
Müllers mål var matchens prestation.
Senast redigerad av cyberkalle 2012-09-22 kl. 17:33.
Citera
2012-09-22, 17:42
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Läskigt hur lika denna säsong börjat säsongen 2011/12 Bayern ångar på och Dortmund hackar lite.

Bayerns mittfält är fan i världsklass just nu hoppas formen håller i sig hela säsongen.

Medans vi får njuta av Hofbrau och Spaten.

Glömt inte att truppen är betydligt bättre än förra årets, sedan kan både Ribery, Robben och Schweinsteiger mer samt Alaba och Gomez bli friska.

Så till helgens skräll (inget i morgon kan väl slå det?), HSV tar sin helt nödvändiga första seger mot Dortmund av alla lag. Ännu en asiat (Min Son ) visar fina takter, enligt målprotokollet i alla fall - såg bara de sista 5 av den matchen.

BVB:s ett år långa svit bröts äntligen, väl?
Senast redigerad av motvall 2012-09-22 kl. 17:46.
Citera
2012-09-22, 17:48
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Medans vi får njuta av Hofbrau och Spaten.

Glömt inte att truppen är betydligt bättre än förra årets, sedan kan både Ribery, Robben och Schweinsteiger mer samt Alaba och Gomez bli friska.

Så till helgens skräll (inget i morgon kan väl slå det?), HSV tar sin helt nödvändiga första seger mot Dortmund av alla lag. Ännu en asiat (Min Son ) visar fina takter, enligt målprotokollet i alla fall - såg bara de sista 5 av den matchen.

Häftigt att du har en son som spélar i BL.

Jo jäklar vilken skräll av HSV och inte bara att dom slog Dortmund utan att dom verkligen behövde dessa poäng.

Är riktigt bekymrad över Augsburg och jag tror på att dom får det skittufft att öht klara sig kvar.

Nu firar man med en Spaten Oktobier.
Citera
2012-09-22, 17:52
Medlem
motvalls avatar
Heung Min Son är allas vår favorit-hamburgare idag. Klart bättre än McFeast.

31 matcher utan förlust för Dortmund i BL innan de fick pisk av HSV idag, kollade.
Senast redigerad av motvall 2012-09-22 kl. 18:00.
Citera
2012-09-22, 18:38
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle

Hädanefter kommer jag alltid köra med sågningar av vissa spelare för då levererar dom ju.
Müllers mål var matchens prestation.

Gravöl ?? Hansa vann ju idag !! Att jag sen hade beställt hem ett par kartonger Veltins i brist på Lübzner eller Rostocker pilsener bara bara en tillfällighet. Just nu dricker jag Königspilsener. Vet inte vem de sponsrar så stör det någon ??
Citera
2012-09-22, 19:04
Medlem
motvalls avatar
Imorgon finns det många lag som verkligen behöver poäng efter omgång 4;
Hoffenheim 0p (sist), Stuttgart 1p (näst sist), Bremen 3p, Leverkusen 3p och Gladbach 4p.
(Nykomlingarna har 4p G Furth, 6p Düsseldorf och E Frankfurt bara segrar, 4*3 =? )

Och så Hannover som är uppe och hugger på topplatserna.
Citera
2012-09-22, 19:13
Medlem
Citat:
Gravöl ?? Hansa vann ju idag !! Att jag sen hade beställt hem ett par kartonger Veltins i brist på Lübzner eller Rostocker pilsener bara bara en tillfällighet. Just nu dricker jag Königspilsener. Vet inte vem de sponsrar så stör det någon ??

Säljs bl.a. på ESPRIT-Arena.
Citera
2012-09-22, 19:24
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Jag bara skämtar lite. Du vet ju vilka som Veltins sponsar en dag som denna.
Jag bryr mig egentligen inte så mycket om vilket märke jag dricker bara det är gott.

Kul för Hansa ni är inte så långt ifrån dom hägrande kvalplatserna, är det ettan och tvåan som går direkt upp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in