Citat:
Transferfönstret har ju inte öppnat än ens så det är lite tidigt att säga att något lag misslyckats med värvningar. Transfercirkusen är nog bara i sin inledningsfas ännu och det finns nog en del affärer som bara väntar på att slutföras.
Tror någon att Kroos kan vara orolig för sin framtid i Bayern? Om Pep vill flytta ned Martinez i backlinjen och Kroos ned ett snäpp i mittfältet för att frigöra en offensiv mittfältsplats. Pep har tidigare hintat att han ser Martinez som ett alternativ i försvaret. Kroos ser sig själv som offensiv mitt och har väl också sagt under våren att han är öppen för att byta klubb i framtiden medan klubbledningen ser Kroos som en självklar del av framtiden. Pep ska nog passa sig för att möblera om för mycket.
Tror någon att Kroos kan vara orolig för sin framtid i Bayern? Om Pep vill flytta ned Martinez i backlinjen och Kroos ned ett snäpp i mittfältet för att frigöra en offensiv mittfältsplats. Pep har tidigare hintat att han ser Martinez som ett alternativ i försvaret. Kroos ser sig själv som offensiv mitt och har väl också sagt under våren att han är öppen för att byta klubb i framtiden medan klubbledningen ser Kroos som en självklar del av framtiden. Pep ska nog passa sig för att möblera om för mycket.
Den söte Östtysken är enormt populär där nere i södern, ja han räknas väl som egen produkt när han kom till klubben som 16 åring och han har väl ännu inte uppnått Schweini/Lahm-status i klubben men nog är han på god väg.
Med det innebär det att man är sjukligt gudadyrkad av fansen och av herrarna Rummenigge o co så jag tippar att han blir kvar ett bra tag i klubben så länge han presterar.
Jag hade nog placerat honom riktigt högt i världen på sin position om det inte vore för han stundvis slappa attityd och nonchalans som sätter laget i bekymmer.
Men hur har detta långa skadeuppehåll påverkat honom?
Men levererar han som i denna porrfilm då tror jag Pep får svårt att peta honom: http://www.youtube.com/watch?v=1Aoh4sWztdA
Auf wiederhören buben.