Resultat: .
0%
röster
2012-06-27, 21:22
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkpark
Givetvis kommer det bli en BL-tävling säsongen 12/13. Jag kan tänka mig att hålla i det i år igen om ingen annan vill eller har något emot det. Har lite funderingar på hur man kan utveckla tävlingen också

Kör vidare du Herr Folkpark. För mig går det ju bra när du håller i det!
Citera
2012-06-27, 21:24
Medlem
Tjena, gillar Bundesliga, men är en anglofil och ett die hard Manchester Unitedfan.

Är givetvis oerhört nöjd över värvningen om Kagawa, hur bra skulle ni som har lite bättre koll på tysk fotboll säga att han egentligen är ?
Citera
2012-06-27, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biffkriminell
Tjena, gillar Bundesliga, men är en anglofil och ett die hard Manchester Unitedfan.

Är givetvis oerhört nöjd över värvningen om Kagawa, hur bra skulle ni som har lite bättre koll på tysk fotboll säga att han egentligen är ?
Väldigt bra.
Citera
2012-06-27, 21:57
Medlem
marc0p0l0s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=X_zva8iNVQ8&feature=related

Känner ni fortfarande igen alla spelarna?
Citera
2012-06-27, 22:07
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0

Såklart, lite rörd blev man och se det där! 2006 Har nog gett mig mest minnen av alla oilka tuneringar! Gud vad man saknar Ballack och Schnix
Senast redigerad av dippsi 2012-06-27 kl. 22:11.
Citera
2012-06-27, 22:39
Medlem
folkparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0

Oj vad folk ändras på 6 år! Kände igen Lehmann,Lahm,Klose,Podolski,Friedrich,Mertesacker och Ballack. Var tvungen att kolla upp laguppställningen och de som inte kändes igen var Borowski,Kehl,Metzelder och Schneider.
Citera
2012-06-28, 00:30
Medlem
motvalls avatar
Fick totallucka med Tim Borowski, mindes enbart hur han spelade och rörde sig i landslaget. Men namnet måste Googlas.

"Einigkeit und Recht und Freiheit für
das deutsche Vaterland (Fussball Band/Stand)
danach laßt uns alle streben brüderlich mit
Herz und Hand."
Senast redigerad av motvall 2012-06-28 kl. 00:41.
Citera
2012-06-28, 01:08
Medlem
therifs avatar
Jag kommer hålla lite extra koll på Hoffenheim också. Värvat friskt såhär långt under sommaren och kanske finns där fler köp att vänta? Tim Wiese, Matthieu Delpierre, Stephan Schröck och Eren Derdiyok är sedan tidigare klara för klubben. Därutöver kommer ett gäng tillbaka från lån, så som Kevin Volland (som var 1860:s skyttekung förra säsongen) och Gylfi Sigurdsson.
Citera
2012-06-28, 01:27
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Jag kommer hålla lite extra koll på Hoffenheim också. Värvat friskt såhär långt under sommaren och kanske finns där fler köp att vänta? Tim Wiese, Matthieu Delpierre, Stephan Schröck och Eren Derdiyok är sedan tidigare klara för klubben. Därutöver kommer ett gäng tillbaka från lån, så som Kevin Volland (som var 1860:s skyttekung förra säsongen) och Gylfi Sigurdsson.

Jag skulle inte räkna med honom till nästa säsong, lär presenteras av Tottenham snart.
Citera
2012-06-28, 01:30
Medlem
Nils Petersen på lån till Werder Bremen verkar bli officiellt på fredag.
Citera
2012-06-28, 02:03
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere
Jag skulle inte räkna med honom till nästa säsong, lär presenteras av Tottenham snart.

Visst fan! Hade glömt där för en stund att han i stort sett var klar för en permanent övergång.
Citera
2012-06-28, 02:07
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.brockheim
Nils Petersen på lån till Werder Bremen verkar bli officiellt på fredag.

Kommer där möjligen finnas någon möjlighet för Werder Bremen att göra övergången permanent när lånet är slut? Har en polare som håller på Werder som påstått just det ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in