Resultat: .
0%
röster
2012-12-31, 11:26
Medlem
Med tanke på vilken höst Dante har haft så skulle det vara väldigt kul att se han i det brasilianska landslaget! Någon som delar den åsikten?
Citera
2012-12-31, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lernbo
Med tanke på vilken höst Dante har haft så skulle det vara väldigt kul att se han i det brasilianska landslaget! Någon som delar den åsikten?
Har inte koll på vilka han konkurrerar med men Thiago Silva är given såklart.
Sen.. David Luiz i Chelsea? Dante kan nog peta han. Borde peta han...
Har för mig att en till heter Juan? Var med i OS. Gjorde väl inte bästa intrycket.

Vilket mittlås - THIAGO SILVA & DANTE

Annat: Mario Mandzukic has been voted the 2012 Croatian Footballer of the Year.
Citera
2012-12-31, 18:48
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas
Har inte koll på vilka han konkurrerar med men Thiago Silva är given såklart.
Sen.. David Luiz i Chelsea? Dante kan nog peta han. Borde peta han...
Har för mig att en till heter Juan? Var med i OS. Gjorde väl inte bästa intrycket.

Vilket mittlås - THIAGO SILVA & DANTE

Annat: Mario Mandzukic has been voted the 2012 Croatian Footballer of the Year.

David Luiz kan ju lira på mittfältet också. Så jag kan föreställa mig ett mittbackspar i Silva - Dante och Luiz framför centralt på mittfältet.
Citera
2012-12-31, 18:52
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
David Luiz kan ju lira på mittfältet också. Så jag kan föreställa mig ett mittbackspar i Silva - Dante och Luiz framför centralt på mittfältet.

Förvisso men jag tror att Scolari prioriterar Ramires, Lucas Leiva och Sandro före David Luiz i den positionen (defensiv mittfältare).
Citera
2012-12-31, 20:22
Medlem
motvalls avatar
Viel glück im neuen Saison und ein frohliches neues Jahr.

(Önskas alla utom BVB i BL.)
Citera
2012-12-31, 20:25
Bannlyst
Vaf... har han inte ens spelat i landslaget än? Enligt engelska och portugisiska wikipedia har han inte en enda landskamp

Känns som loppet är kört.
Citera
2013-01-01, 23:06
Bannlyst
Vaf... Fors slutar blogga på Fotbollskanalen.

Citera
2013-01-02, 03:16
Medlem
ngn som vet varför?
Citera
2013-01-02, 09:49
Medlem
fchansas avatar
God fortsättning.

Augsburg lånar sydkoreanen Ji Dong-Won (anfallare) från Sunderland resten av säsongen
Citera
2013-01-02, 10:59
Medlem
cyberkalles avatar
Heynckes har själv sagt att han tänkt lägga av så därav spekulationerna om ny tränare men många försöker få honom att fortsätta.

Dippsi@ Pierre Emile Hojbjerg har jag nämnt tidigare och han anses som en supertalang.
Daniel Wein, Patrick Weihrauch får också bra omdömen men jag vet för lite om Leopold Zingerle.

Mera ungdomsnyheter.

Sammer försöker få till en helt ny satsning på en ungdomsakademi(Internatskola) i Bayern och det låter riktigt spännande för framtiden.
Citera
2013-01-02, 11:57
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Heynckes har själv sagt att han tänkt lägga av så därav spekulationerna om ny tränare men många försöker få honom att fortsätta.

Dippsi@ Pierre Emile Hojbjerg har jag nämnt tidigare och han anses som en supertalang.
Daniel Wein, Patrick Weihrauch får också bra omdömen men jag vet för lite om Leopold Zingerle.

Mera ungdomsnyheter.

Sammer försöker få till en helt ny satsning på en ungdomsakademi(Internatskola) i Bayern och det låter riktigt spännande för framtiden.

På tal om ungdomar. Har du sett något nytt om Leon Goretzka? Har också sett rykten om Levin Öztunali från HSV som också spelar som central mitt (född 96).
Citera
2013-01-02, 12:59
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
På tal om ungdomar. Har du sett något nytt om Leon Goretzka? Har också sett rykten om Levin Öztunali från HSV som också spelar som central mitt (född 96).

Leon Goretzka har jag sett i någon match och han var bra, Sammer vet jag har haft ögonen på honom.
Även Real Madrid och Arsenal skall enligt rykten ha visat intresse.

Levin Öztunali har jag dålig koll på men enligt ett Engelskspråkigt FC Bayernforum så har Bayern även visat intresse för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in