2014-06-22, 14:07
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
För det är så det fungerar när man blir penetrerad. Även om man inte gillar det från början så kommer man börja tycka om det efter ett tag.

Hon tyckte fortfarande om det men hon kommer vara besviken på att det inte var mer. Ungefär som att få äta en halv glass istället för en hel glass.

Men det där är ju inte ens lite sant. Du vet ju inte ens hur den kvinnliga anatomin fungerar och definitivt så vet du ingenting om kvinnlig sexualitet. De flesta kvinnor kan inte ens få vaginala orgasmer av penetrering. Hur i helvete kan då en våldtäkt bli skön för alla kvinnor efter typ 10 min? Det är en större sannolikhet att hon då är både öm och blöder av skadorna i slemhinnorna. Sluta snacka skit.
Citera
2014-06-22, 14:08
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Inte om man är våt. Då är det precis som att ha vanligt sex. Här är belägg för det från kvinnor som blivit våldtagna, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Slidan fungerar inte så. Det räcker inte med att vara våt.

Och sluta länka en massa trams.
Citera
2014-06-22, 14:10
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Korkat!
Pinsamt!

Givetvis ska man inte behöva bli våldtagen på grund av sin klädsel!

Men jag kan hålla med om att en sådan klädsel kan verka inbjudande till de få idioterna som finns, som tycker det är okej att våldta.
Men hur som helst, så är det ingen grund till att våldta en kvinna.
Citera
2014-06-22, 14:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Men det där är ju inte ens lite sant. Du vet ju inte ens hur den kvinnliga anatomin fungerar och definitivt så vet du ingenting om kvinnlig sexualitet. De flesta kvinnor kan inte ens få vaginala orgasmer av penetrering. Hur i helvete kan då en våldtäkt bli skön för alla kvinnor efter typ 10 min? Det är en större sannolikhet att hon då är både öm och blöder av skadorna i slemhinnorna. Sluta snacka skit.

Jag är kvinna. Alla kvinnor får vaginala orgasmer om de blir penetrerade tillräckligt länge och tillräckligt hårt. Nej man blöder inte av att bli penetrerad. Man blöder inte från slidväggarna ens när man föder barn. Så en kvinna kommer definitivt inte bli skadad av vanlig penetration.

Citat:
Slidan fungerar inte så. Det räcker inte med att vara våt.

Och sluta länka en massa trams.

Jo det räcker.

Det är inlägg från kvinnor som blev våldtagna som bekräftar det jag säger.
Citera
2014-06-22, 14:24
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:
Jag är kvinna. Alla kvinnor får vaginala orgasmer om de blir penetrerade tillräckligt länge och tillräckligt hårt. Nej man blöder inte av att bli penetrerad. Man blöder inte från slidväggarna ens när man föder barn. Så en kvinna kommer definitivt inte bli skadad av vanlig penetration.

Jo det räcker.

Du är inte en kvinna. Du är ett troll som försöker förminska våldtäkt genom att agera kvinnligt självhatande alibi i frågan.
Citera
2014-06-22, 14:24
Medlem
Citat:

Jo det räcker.

Och om man inte blir penetrerad tillräckligt länge och tillräckligt hårt för att varken få orgasm eller börja samtycka till det som sker, och därför går och anmäler att man har blivit våldtagen. Ljuger man då?

Egentligen har man haft det jätteskönt och mannen ska verkligen inte fällas för att ha gjort det jätteskönt för kvinnan?
Citera
2014-06-22, 14:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scull
Och om man inte blir penetrerad tillräckligt länge och tillräckligt hårt för att varken få orgasm eller börja samtycka till det som sker, och därför går och anmäler att man har blivit våldtagen. Ljuger man då?

Egentligen har man haft det jätteskönt och mannen ska verkligen inte fällas för att ha gjort det jätteskönt för kvinnan?

Om kvinnan säger att hon inte tyckte om det så ljuger hon för även om det inte är fysiskt skönt så är det mentalt upphetsande. Det är ungefär som att du skulle ha en 3kant med 2 foto-modeller men de skulle sluta ha sex med dig efter 10 minuter. Du skulle vara besviken men det kan inte säga att du inte tyckte om det medans det varade.
Citera
2014-06-22, 14:31
Medlem
Citat:
Om kvinnan säger att hon inte tyckte om det så ljuger hon för även om det inte är fysiskt skönt så är det mentalt upphetsande. Det är ungefär som att du skulle ha en 3kant med 2 foto-modeller men de skulle sluta ha sex med dig efter 10 minuter. Du skulle vara besviken men det kan inte säga att du inte tyckte om det medans det varade.

När ska kvinnan börja samtycka för att det ska få räknas som en våldtäkt då?
Citera
2014-06-22, 14:35
Medlem
Citat:
Det är det jag gör. Min man är 30 kilo tyngre än mig. Det är som att du skulle bli slagen av en man på 120 kilo ett par gånger i månaden hur många gånger har du varit med om det? Sannolikt aldrig. Alltså är det du som inte vet vad du pratar om.
Så du "vinner" alltså när din man spöar skiten ur dig, eller vad menar du? Tror knappast att han verkligen vill nedgöra dig med adrenalin i kroppen. Om det nu är så ändå, så är det synd om dig och alla slag mot huvudet förklarar dina problem med logik.

Citat:
Hur kan du veta om du aldrig har gjort det på riktigt?
Därför att jag våldtar inte människor. Jag har däremot tagit ned människor både i träning och i arbete när jag var yngre. Medvetslösa människor gör inte motstånd.
Citat:
Nej ingen kvinna är rädd för en kniv för att kvinnor är psykologiskt starkare än män.
Bara att säga något så fullständigt absurt visar att du måste lida av sviterna av all misshandel du lever med. Och med absurt menar jag att du skriver "ingen".

Citat:
Sexuellt fungerar alla kvinnor på samma sätt. Till exempel alla kvinnor blir våta när de blir penetrerade. Därför gör det inte ont för kvinnor att bli våldtagna. Den kvinna som säger det ljuger.
Nej alla kvinnor ljuger inte, inte ens du, jag tror faktiskt att du själv tror på vad du skriver. Antagligen för att du gillar att bli duktigt misshandlad. Så att få dig att förstå att människor tänder på olika saker, även saker som du inte gillar, är nog omöjligt att få dig att förstå. Om vi vänder på det, är en man som har stånd kåt? Nej, jag är i varje fall inte speciellt sugen om jag vaknar 5 på morgonen av oväsen och råkar ha ett morgonstånd, då vill jag sova. Enligt Babianlogik våt=kåt/stånd=kåt.
Citera
2014-06-22, 14:54
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Jo det räcker.

Det finns inte en chans att du är en kvinna med tanke på hur lite du vet. Du är en väldigt opåläst man. Skador uppkommer väldigt lätt faktiskt. Är slidväggen inte förberedd så bildas det väldigt lätt skador med blödningar som följd. Så nu vet vi alla att du är en man och att du inte vet ett skit om kvinnor.

Pinsamt Babianen...pinsamt.
Citera
2014-06-22, 14:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scull
När ska kvinnan börja samtycka för att det ska få räknas som en våldtäkt då?

Vi måste sluta fokusera på kvinnan och se det som ett brott mot mannen som äger kvinnan. Våldtäkt borde vara ungefär som snatteri.

Citat:
Ursprungligen postat av CatoHectorian
Så du "vinner" alltså när din man spöar skiten ur dig, eller vad menar du? Tror knappast att han verkligen vill nedgöra dig med adrenalin i kroppen. Om det nu är så ändå, så är det synd om dig och alla slag mot huvudet förklarar dina problem med logik.

Jag menar att det inte är någon big deal för en kvinna att bli slagen av en man.

Citat:
Därför att jag våldtar inte människor. Jag har däremot tagit ned människor både i träning och i arbete när jag var yngre. Medvetslösa människor gör inte motstånd.

Du kommer inte slå någon kvinna medvetslös så det är en meningslöst argument.

Citat:
Bara att säga något så fullständigt absurt visar att du måste lida av sviterna av all misshandel du lever med. Och med absurt menar jag att du skriver "ingen".

Mannen är antingen en mes (man vet att han inte kommer skada en) eller en maskulin man (som skulle skada en) som man blir tänd på och vill ha sex med. Varför skulle någon kvinna bli rädd?

Citat:
Nej alla kvinnor ljuger inte, inte ens du, jag tror faktiskt att du själv tror på vad du skriver. Antagligen för att du gillar att bli duktigt misshandlad. Så att få dig att förstå att människor tänder på olika saker, även saker som du inte gillar, är nog omöjligt att få dig att förstå. Om vi vänder på det, är en man som har stånd kåt? Nej, jag är i varje fall inte speciellt sugen om jag vaknar 5 på morgonen av oväsen och råkar ha ett morgonstånd, då vill jag sova. Enligt Babianlogik våt=kåt/stånd=kåt.

Våldtäkt för kvinnor är som att en man skulle bli fastbunden och avsugen av 2 snygga tjejer. Om en sådan man gick till polisen och sa att det gjorde ont, att han var traumatiserad, grät i förtvivlan, skulle du köpa det? Så känner kvinnor när en annan kvinna talar om hur hemskt det var att bli våldtagen.

Citat:
Det finns inte en chans att du är en kvinna med tanke på hur lite du vet. Du är en väldigt opåläst man. Skador uppkommer väldigt lätt faktiskt. Är slidväggen inte förberedd så bildas det väldigt lätt skador med blödningar som följd. Så nu vet vi alla att du är en man och att du inte vet ett skit om kvinnor.

Pinsamt Babianen...pinsamt.

Jag har postat bevis för att jag är kvinna här, (FB) Leder porr till sexuella övergrepp?

Nej för jag har haft väldigt hårt sex och har aldrig fått några skador speciellt inte blödningar. Det ska mycket till för att det ska börja blöda. Sluta lura i folk en massa nonsens.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-22 kl. 15:04.
Citera
2014-06-22, 15:09
Medlem
Citat:
Vi måste sluta fokusera på kvinnan och se det som ett brott mot mannen som äger kvinnan. Våldtäkt borde vara ungefär som snatteri.
Jag trodde din man inte tog illa upp av att du tyckte det var same same att ha sex med honom som med vem som helst annan när som helst hur som helst. Men nu verkar han behöver beskyddas från dina sexuella aktiviteter med andra trots allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in