Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Jag är kvinna därför vet jag att våldtäkt inte är någon big deal. Det finns folk som begår självmord av att inte få sex är de traumatiserade av icke sex då?
Du svarar undvikande och raljerar om dumheter som inte har med ämnet att göra.
Citat:
Nej det är bara hysteri och attention-whoring.
Knappast. Hur kan du påstå det när du inte känner alla våldtäktsoffer? Vet du hur alla människor reagerar när de råkar ut för traumatiska händelser? Hur kan du understå dig att ställa dig över alla människor och påstå att du vet exakt hur alla människor tänker när du uppenbarligen saknar all form av empati?
Citat:
Alla kvinnor tycker som jag de säger bara inte det högt.
Har du något vetenskapligt belägg för det? Studier som baserar sig på empiri eller är det din egen sjuka uppfattning?
Citat:
Varför skulle det vara en big deal att bli tvingad till sex?
Jeesus christ. Du är verkligen svårt verklighetsfrånvänd. Därför att sex är någonting intimt, någonting mycket personligt. Jag kan inte komma på en enda person som verkligen vill bli tvingad till att ha sex med någon. Sexuella rollspel är en sak men att en främmande människa grabbar tar i en och sätter på en utan att man ges möjlighet att tacka nej är såklart traumatiserande. All forskning visar det klart och tydligt.
Citat:
Här har jag postat inlägg från kvinnor som blivit våldtagna som bekräftar att det känns likadant som vanligt sex,
(FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna! om man inte blir traumatiserad av vanligt sex då blir man inte traumatiserad av våldtäkt heller.
Fattar du inte skillnaden mellan sex och våldtäkt så är det ingen idé att diskutera. De flesta av oss tycker om mat men vi vill inte bli tvingade att äta av någon som trycker ned käk i käften på oss. De flesta av oss tycker sex är skönt men vi vill inte tvingas till det. Att du inte begriper det är uppenbart men det visar också att du har en brist på empati. Eller jag skulle vilja påstå att du saknar empati helt och hållet.
Du påstår att alla kvinnor tänder på män. Say what? Känner du till att det finns lesbiska kvinnor liksom det finns homosexuella män som inte är ett dugg intresserade av sexuellt umgänge med kvinnor?
Du snackar så mycket strunt så det är skrämmande. I vanliga fall kunde jag garva åt eländet men du verkar vara störd på riktigt vilket gör hela tråden oerhört obehaglig. Jag har sett videon där du "verifierar" att du är kvinna så jag tvivlar inte på att det faktiskt är en kvinna som skriver dina inlägg.
Jag har flera vänner, kollegor och skolkamrater som blivit utsatta för våldtäkter och gemensamt för dem är att de alla haft ett helvete efter det. Alla har gått i terapi, i stort sett alla har varit suicidbenägna och fått svåra känslomässiga problem. Människor som innan dess varit fullt friska, vanliga individer har förstörts av det de råkat ut för. Dina inlägg är så fruktansvärt respektlösa så det är inte sant. Det är t.o.m mer obehagligt än att läsa nazisters inlägg om hur de ser på förintelsen, sitt judehat mm.
Fy fan vilken trasig människa du är.