2016-07-25, 13:03
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Varför kan jag inte vara inne på instagram?

Det ploppar upp en ruta där det står att instagram har stoppats. Varför?

Testat att uppdatera appen?
Citera
2016-07-25, 13:23
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Testat att uppdatera appen?

Det försökte jag nu men jag lyckades inte, jag testar igen när jag kommit hem..
Citera
2016-07-25, 18:05
Medlem
arabansplitternys avatar
Vet någon ifall det finns en hemsida eller något sätt att se hur många följare en specifik användare hade ett visst datum? T.ex hur många följare ett konto hade låt oss säga den 14 juni 2015 eller liknande? Och hur det har ökat sedan dess osv? Eller kan man bara se det på sitt eget konto? Eller kan man ens se det på sitt eget konto?
Citera
2016-07-27, 23:40
Medlem
Hej

Har en liten undran...
Jag har förstått det som att instagram visar bilder på saker man kan vara intresserad av baserat på vad man gillat och personer man följer.

Men på min sök och utforska så har jag massor av förslag på sådant jag aldrig någonsin gillat, följt eller klickat på.
Till exempel..
Jag gillar och följer konst, tatueringar och comic artister på min instagram.
Men på min sök och utforska har jag till största del naket. Trots att jag aldrig gillat, följt, sökt eller klickat på något sådant.

Någon som förstår varför?

Jag har inte varit inne på min instagram så ofta det senaste året.
Kan sök och utforska ändras om man inte är så engagerad i instagram?
Och varför ändras det i så fall? Och varför till just naket, det passar ju inte in på min profil alls.
Jag lägger för den delen inte upp något sådant själv så det kan inte komma därifrån.
Citera
2016-07-29, 11:56
Medlem
Strobeliciouss avatar
Går det på något sätt kolla på en privat instagram? Förutom att bli accepterad av ägaren av profilen.
Citera
2016-07-31, 19:22
Medlem
Hej.

Vilken turordning läggs alla gillare in i listan för den gillade bilden.

Tex:

Det är alltid kalle92 högst upp i listan. Varför

Mvh
Citera
2016-08-02, 17:17
Medlem
fritjofkonkass avatar
Sedan när börjar Instagram ta bort videos med musik man försöker ladda upp?
Fick meddelande om att klippet innehöll upphovsrättsskydat material. Är det sedan 15-sekundersgränsen slopades? Tidigare kunde jag obehindrat ha musik i mina klipp utan att de togs bort. Notera att musiken är pålagd i efterhand via iTunes i videoappen jag använder.
Någon som har kringgått detta?
Citera
2016-08-07, 22:50
Medlem
yessyys avatar
Man kan ju trycka på folks profilbilder nu, där det kommer fram en video eller bild i några sekunder. Ser personen att jag har kollat på hennes "profilbildsvideo"?
Citera
2016-08-10, 19:14
Medlem
nittontrettons avatar
Nu har Jag lite bekymmer med Instagram appen och önskar lite hjälp . Vi kan kalla mig och den andra personen för 1. och 2. (Jag är 1 , den andra personen är 2.)

1an har Instagram och 1.ans Facebookvänner skaffar Instagram Användare så kommer det upp i 2.ans Instagramflöde och 2.an får "infon och vänförfrågan" som egentligen 1.an borde fått.

Hur kommer det sig? Väldigt konstigt. Även när 1.an får en 'vänförfrågan' som dem har gjort 'manuellt' d.vs inte via Facebook appen så brukar den bara 'dyka upp' för att sedan försvinna lika fort.

Alltså svårt att förklarar detta.
Citera
2016-08-17, 21:12
Medlem
Mulignans avatar
Finns det något sätt att se om någon man följer har privat profil eller inte? Det går ju om man inte följer personen, men vore tacksam om det fanns någon med lösning på om man kan ta reda på det?
Citera
2016-08-27, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Man kan ju trycka på folks profilbilder nu, där det kommer fram en video eller bild i några sekunder. Ser personen att jag har kollat på hennes "profilbildsvideo"?
svar ja
Citera
2016-08-27, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulignan
Finns det något sätt att se om någon man följer har privat profil eller inte? Det går ju om man inte följer personen, men vore tacksam om det fanns någon med lösning på om man kan ta reda på det?
du kan ju alltid kolla deras instagram på datorn (när du inte är inloggad). då ser du ju om det är privat eller inte. eller kolla från ett konto som inte följer personen i fråga. så jävla jobbigt är det ju inte......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in