2015-10-30, 02:36
Medlem
stonedrecordss avatar
Går det fortfarande inte att registrera ett konto och tanka upp bilder via en stationär dator?
Citera
2015-10-30, 05:36
Medlem
jeffkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stonedrecords
Går det fortfarande inte att registrera ett konto och tanka upp bilder via en stationär dator?

nej, IG är inte gjort för att användas genom datorer. Dock kan du installera appen om du har win 7 eller högre och köra IG genom datorn på så sätt..
Citera
2015-10-30, 15:14
Medlem
hudmothuds avatar
Har sett vissa lägga upp bildkollage på typ tre-fyra bilder och i en av rutorna är det video, alltså typ tre små bilder och en liten video i samma post.

Vilken app kan göra detta?
Citera
2015-10-30, 18:13
Medlem
jeffkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hudmothud
Har sett vissa lägga upp bildkollage på typ tre-fyra bilder och i en av rutorna är det video, alltså typ tre små bilder och en liten video i samma post.

Vilken app kan göra detta?

Instavid är ett ex. https://itunes.apple.com/se/app/instavid-for-instagram-video/id698030044?mt=8instaVid
Citera
2015-11-11, 22:03
Medlem
moskackas avatar
Kan man ändra så att man inte får upp bilder som är "baserat på populära sökningar på instagram"?
Får upp så mycket naket...
Alltså: när jag går in på fliken "sök" så kommer det ju ett flöde med bilder. Det är himla många nakna människor där nu. Det är ju inte alltid passande. Under de bilderna så står det "baserat på populära sökningar på instagram".

Är det mina sökningar eller användare i allmänhet?
Citera
2015-11-18, 14:14
Medlem
moskackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moskacka
Kan man ändra så att man inte får upp bilder som är "baserat på populära sökningar på instagram"?
Får upp så mycket naket...
Alltså: när jag går in på fliken "sök" så kommer det ju ett flöde med bilder. Det är himla många nakna människor där nu. Det är ju inte alltid passande. Under de bilderna så står det "baserat på populära sökningar på instagram".

Är det mina sökningar eller användare i allmänhet?
Gör en försiktig bump - någon som vet?
Citera
2015-11-19, 03:21
Medlem
Kan instagram spärra/ta bort mitt konto om jag använder ett program som ger mig likes emot att jag likar andra bilder?

Blev spärrad typ en kvart från att gilla andras bilder efter att jag gillat hundratals bilder från ett program som heter "1000 followers".

Frågan har säkert blivit ställd tidigare men pallar inte bläddra genom alla sidor.

Tack på förhand.
Citera
2015-11-19, 03:36
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kempea
Kan instagram spärra/ta bort mitt konto om jag använder ett program som ger mig likes emot att jag likar andra bilder?

Blev spärrad typ en kvart från att gilla andras bilder efter att jag gillat hundratals bilder från ett program som heter "1000 followers".

Frågan har säkert blivit ställd tidigare men pallar inte bläddra genom alla sidor.

Tack på förhand.

Ja.
Citera
2015-11-20, 15:38
Awaiting Email Confirmation
Kan någon se på deras instagram eller facebook att jag tryckt på "Visa på instagram" knappen på en av deras facebook bilder som de kopplat till Instagram? Har själv inte instagram utan endast facebook.

Tacksam för svar.
Senast redigerad av Gabrio 2015-11-20 kl. 15:55.
Citera
2015-11-23, 17:01
Medlem
jeffkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Kan någon se på deras instagram eller facebook att jag tryckt på "Visa på instagram" knappen på en av deras facebook bilder som de kopplat till Instagram? Har själv inte instagram utan endast facebook.

Tacksam för svar.

Nej, det gör den inte.
Citera
2015-11-25, 21:02
Bannlyst
Har en kompis som har följt mig i cirka en vecka nu och han börjar tycka att jag är jobbig när jag poserar med olika gester, som i att klia mig i örat, fixa till håret, osv . Och så läser jag böcker där jag väljer ut ett stycke ur boken och tar ett kort och skriver in texten. Jag kan hitta ord i böckerna, då letar jag upp på synonymer och tar en screenshot och lägger upp. Det blir kanske två inlägg per dag. Skulle ni tycka att jag är jobbig?
Citera
2015-12-02, 16:38
Medlem
Empexis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngKvinna
Har en kompis som har följt mig i cirka en vecka nu och han börjar tycka att jag är jobbig när jag poserar med olika gester, som i att klia mig i örat, fixa till håret, osv . Och så läser jag böcker där jag väljer ut ett stycke ur boken och tar ett kort och skriver in texten. Jag kan hitta ord i böckerna, då letar jag upp på synonymer och tar en screenshot och lägger upp. Det blir kanske två inlägg per dag. Skulle ni tycka att jag är jobbig?

Knappast, men generellt förstår jag om det går killar på nerverna. Dina tjejkompisar bryr sig knappast lika mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in