Var ett tag sedan jag uppdaterade mig nu i cassandra, ngon som har innehav som kan frklara vad som hnt senaste veckan och varfr alla vill in fr fredagens rapport?
Var ett tag sedan jag uppdaterade mig nu i cassandra, ngon som har innehav som kan frklara vad som hnt senaste veckan och varfr alla vill in fr fredagens rapport?
Varit upptagen med Josab och Fingerprint..
VD Anders Olsson har krt sin bil p marindiesel frn reaktorn. Ngot mer n det har inte framkommit. Frmodligen insiders som har djupare information och ser ett kursrus p fredag(se www.jordanfonden.se)
Fr ngot r sedan lg Cassandra p 8:- synd att man inte gick in d , men iallafall ny kurs siktas p ~75kr skrivande stund ligger den p 52.5 finns fortfarande en vinst marginal.
Fr ngot r sedan lg Cassandra p 8:- synd att man inte gick in d , men iallafall ny kurs siktas p ~75kr skrivande stund ligger den p 52.5 finns fortfarande en vinst marginal.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!