Var ett tag sedan jag uppdaterade mig nu i cassandra, någon som har innehav som kan förklara vad som hänt senaste veckan och varför alla vill in för fredagens rapport?
Var ett tag sedan jag uppdaterade mig nu i cassandra, någon som har innehav som kan förklara vad som hänt senaste veckan och varför alla vill in för fredagens rapport?
Varit upptagen med Josab och Fingerprint..
VD Anders Olsson har kört sin bil på marindiesel från reaktorn. Något mer än det har inte framkommit. Förmodligen insiders som har djupare information och ser ett kursrus på fredag(se www.jordanfonden.se)
För något år sedan låg Cassandra på 8:- synd att man inte gick in då , men iallafall ny kurs siktas på ~75kr skrivande stund ligger den på 52.5 finns fortfarande en vinst marginal.
För något år sedan låg Cassandra på 8:- synd att man inte gick in då , men iallafall ny kurs siktas på ~75kr skrivande stund ligger den på 52.5 finns fortfarande en vinst marginal.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!