Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-17, 20:13
Medlem
Drphillllllllllllls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
AO kanske blir hjälte till slut ändå. 😀
🙏
2024-10-19, 13:50
Medlem
Citat:
Fick ett certifikat nu

Blir jag rik?

Vad fick du meddela Nexergy för att få aktierna och hur lång tid tog det mellan du gjorde det tills aktierna kom?

Tack på förhand.
2024-10-20, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raf123
Vad fick du meddela Nexergy för att få aktierna och hur lång tid tog det mellan du gjorde det tills aktierna kom?

Tack på förhand.

Jag skickade mitt innehav som fanns registrerat på min bank, samt id och en räkning som bevisar min adress. Talade också om att aktierna numer finns registrerade hos euroclear.
2024-10-21, 22:01
Medlem
Citat:
Jag skickade mitt innehav som fanns registrerat på min bank, samt id och en räkning som bevisar min adress. Talade också om att aktierna numer finns registrerade hos euroclear.

Vart mailade du? Jag får aldrig svar 🥴
2024-10-22, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f1ta
Vart mailade du? Jag får aldrig svar 🥴

Via deras hemsida.
2024-10-22, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drphilllllllllllll
Det är därför dom är låsta för den inte ska krascha första dagen. Våra aktier kommer släppas på i olika omgångar efter c:a 2 år och då kanske dom kommit på benen så pass så att det inte finns anledning att dumpa allt. Men onödigt att börja hoppas allt för mycket för oss luttrade fd. Caso ägare..

Ja, vi måste vänta flera år till, kanske vi ska ha några pengar efter all kombinationen.
Här är de har skrivit mer information angående SPAC och SPAC faktablad :

https://nexergyholding.com/nexergy-holdings-plc-partners-with-spac-advisory-and-park-avenue-capital-for-nasdaq-listing/

Ha en bra dag
2024-10-22, 10:36
Medlem
Citat:
Via deras hemsida.

Man kan skicka e-mail genom hemsidan eller här är adressen :

ir@nexergyholding.com
2024-10-22, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nic55
Ja, vi måste vänta flera år till, kanske vi ska ha några pengar efter all kombinationen.
Här är de har skrivit mer information angående SPAC och SPAC faktablad :

https://nexergyholding.com/nexergy-holdings-plc-partners-with-spac-advisory-and-park-avenue-capital-for-nasdaq-listing/

Ha en bra dag

Flera år innan man kan sälja en enda aktie?
2024-10-22, 21:34
Medlem
Citat:
Flera år innan man kan sälja en enda aktie?
Noteringen framflyttad till kvartal 3 nästa år + 2 års "lock up", så 2027 nångång.
2024-11-08, 19:10
Medlem
Tjena,

Har precis som många andra här fått hem ett "Share Certificate" från Nexergy.
När man försöker kontakta dom via deras angivna e-mail så får man ju noll respons tillbaka och det var säkert en månad sedan jag försökte nå ut till dom första gången.
Så sträcker ut en hand här för att se om någon annan i båten har mer kött på benen.
Fattar verkligen nada av den här processen.

Förmodar att många handlade sina aktier på Avanza.
Vad händer nu? Vart hamnar våra aktier? Kan vi på något sätt validera att detta share certificate stämmer? Läste något om Euroclear men där kommer väl inte vi dödliga in och kan se något?
2024-11-28, 17:38
Medlem
Hej på er!

Som en otroligt oerfaren aktieägare så förstår jag absolut ingenting. Jag har fått hem samma brev som er andra, med ett certifikat över mina ägda aktier i det nya bolaget. Jag förstår att jag ska kontakta dom.

Vad händer sen? Måste jag investera mer för att ha kvar mina aktier eller kan jag sitta ner och vänta på att dom kommer ut på marknaden? Eller försvinner dom om jag inte investerar mer? Måste jag skicka in alla uppgifter som någon ovan blivit ombedd att skicka in?

Hjälp!
2024-11-28, 23:00
Medlem
Godkväll!
Har man fått sina certifikat är det bara sitta lugnt i båten, dom blir konverterade till riktiga aktier senare. Inget tvång att köpa mer aktier även om dom lyckades övertyga mig att köpa några till för 92 pence. Nu är dom inne på en tredje investeringsrunda och då får man ge 5 pund/aktie. Dom tänker bygga 3 anläggningar till en början, den i Hull ska vara i drift nästa sommar.
Nexergy köpte Cassandra för 2,1 miljarder kr, det är cirka 15 kr/aktie.. säger som Zlatan: "det känns bra.. det känns bra"..
Senast redigerad av Drphilllllllllllll 2024-11-28 kl. 23:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in