Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-30, 16:35
Medlem
God kväll!

Känns ju SJUKT bra med den infon du nämner DrPhil, men var kan man läsa om detta med investeringsrundan etc. Rätt bra värde om man tänker på att jag köpte Cassandra på rock bottom

Bara hålla tummarna att allt går bra med notering och att värdet kan hålla den kursen, då är man inte ledsen
2024-12-04, 20:56
Medlem
Drphillllllllllllls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powerpointern
God kväll!

Känns ju SJUKT bra med den infon du nämner DrPhil, men var kan man läsa om detta med investeringsrundan etc. Rätt bra värde om man tänker på att jag köpte Cassandra på rock bottom

Bara hålla tummarna att allt går bra med notering och att värdet kan hålla den kursen, då är man inte ledsen

Jag antar att alla som investerat fått ett mail om det:

"New shares are now at £5 a share - see the attached Investment Memorandum (IM).
Listing on the Nasdaq is planned for Q3 (July-Aug-Sept) 2025.
A £150m institutional investment is being finalised to finance three new refineries, including the Hull site in the UK.
Nexergy expects the Hull site to be online and in production before listing."
2024-12-07, 20:19
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nic55
Ja, vi måste vänta flera år till, kanske vi ska ha några pengar efter all kombinationen.
Här är de har skrivit mer information angående SPAC och SPAC faktablad :

https://nexergyholding.com/nexergy-holdings-plc-partners-with-spac-advisory-and-park-avenue-capital-for-nasdaq-listing/

Ha en bra dag

En undran, är Nexergy onoterade?
2024-12-09, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drphilllllllllllll
Jag antar att alla som investerat fått ett mail om det:

"New shares are now at £5 a share - see the attached Investment Memorandum (IM).
Listing on the Nasdaq is planned for Q3 (July-Aug-Sept) 2025.
A £150m institutional investment is being finalised to finance three new refineries, including the Hull site in the UK.
Nexergy expects the Hull site to be online and in production before listing."

Hmm, jag har ju inte investerat men har aktier från cassandra. Känns dock så konstigt att dom är selektiva med vilka som får infon. Jag kan tycka att den infon du delar här ovan är intressant för oss alla oavsett om vi är nya/gamla investerare. Låter ju trevligt de du fått på mail så nu är de bara knäcka en bira å hålla tummarna
2025-01-29, 18:29
Medlem
Godkväll folket!

Hoppas ni haft en bra dag, några kanske dumma frågor:

Hur mycket är aktie värda nu?

När blir de börsnoterade?

Vad är det estimerade priset per aktie?

Vart hittar vi pålitliga nyheter kring detta?

Tack på förhand, önskar en fortsatt bra kväll
2025-03-19, 07:37
Medlem
Heads up — Nexergy’s accounts are showing overdue on Companies House. Anyone else tracking this?
2025-03-24, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaisyFred
Heads up — Nexergy’s accounts are showing overdue on Companies House. Anyone else tracking this?

Scams over =)
2025-04-17, 23:45
Moderator
Diagorass avatar
Aktien är avnoterad. Tråd låst.

/ mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in