Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Om transpondern var påslagen, kan detta inte undkommit operatören. Så någon alternativ förklaring bör presenteras om man vill få det till ett misstag.
Nu får du sluta upprepa samma jävla dumhet om och om igen. Du har ju fel. Transpondern var påslagen och det kan visst "undkomma" operatören och du har bara att acceptera detta eller så är det
du som får komma med "alternativa" förklaringar. Det duger inte att upprepa samma felaktighet om och om igen på rent göbbelsmanér.
Håll snattran om du inte kan visa att operatören har tillgång till den information du påstår, så länge du inte kan visa varför transpondern skulle vara avslagen eller andra alternativa idéer som du bara påstår helt utan belägg.
Jag vet precis varför du håller på så här. Du har ingenting att komma med och argumenterar precis som vilken konspirationsidiot som helst, då felsluten och argumentationsfelen och förskjutande av bevisbörda är oberoende på om man påstår att Jorden är platt, att månlandningarna inte ägt rum eller att Elvis lever. Det jag påstår om transpondern är fakta och verklighet och inga lösa antaganden. Det du påstår saknar all form av belägg, du kan inte föra en konsekvens linje utan mångfaldigar hypoteser utan att begripa att hypotesgenerering fodrar bevisbörda.
Så nu tar du och visar, via verifierbara källor att operatören överhuvudtaget kan se transpondern, att Tor M-1 överhuvudtaget kan följa civil trafik, att de överhuvudtaget har IFF som kan skilja ut civil trafik och att dessa system överhuvudtaget finns på de versioner som revolutionsgardet har och att dessa system var i bruk.
"Transpondern avslagen" föreslår du, trots att det är ett demonstrerat faktum att så inte var fallet. Men att operatören inte kan ha missat det, är
inte ett demonstrerat faktum, att man ens förfogar över information är
inte ett demonstrerat faktum och att det i så fall inte kan ha varit fel på
det systemet är inte ett demonstrerat faktum.
Du har inget case så länge du inte accepterar verkligheten. Du är totalt överbevisad, jag har gett dig ovedersägliga källor, svart på vitt. Vi kan se transponderspåret. Transponderinformationen finns med i Irans rapport och flygfolk har kunnat följa planet och informationen finns sparad på oberoende siter på nätet, på ATC-banden, i FDR och CVR och det finns absolut ingen som helst anledning att anta att något var minsta fel med transpondern eftersom det 1) hade framkommit tämligen omgående, från flera håll samtidigt, oberoende håll och 2) det har ingenting med hur Tor M-1 fungerar att göra, hur mycket du än babblar om "låsning" och "alert" och "identifiering" och annat som du helt enkelt inte begriper. Du tar sedan till nödhypoteser i ad hoc, genom att spekulera lite i "cyberattacker" och annat utan belägg eller indicier. Du är ohederlig, lögnaktig och löjeväckande. Ej heller kan du besvara några frågor, som ställs till dig flera gånger. Varför blir plan vådabekämpade öht, i modern tid? Med vassare system än detta?
Bevisa det du påstår, eller
håll käften. Att du inte skäms? Jag tror inte ens att Bahram låter sig övertygas av dina avklädda lögner och okunniga skitprat så länge till.