2011-07-29, 11:54
Medlem
Fortis et libers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärnsläppet
Nej det måste vara hans egen.

Det runda Norway-märket kan ingen mer ha. Lyckas bara läsa ut:
"Marxist Hunter", över- och underkant
och närmast Norway
"Multiculti traitor hunting permit".

Det ger mig känslan av att han 'leker'.

Kan någon lyckas läsa ut resten?
Och vem har tryckt upp märket utan att må illa?

Läste att han lät trycka märken i Kina, där kanske "Marxsist hunter" tolkades som Marxistisk jägare?
Citera
2011-07-29, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fortis et liber
Läste att han lät trycka märken i Kina, där kanske "Marxsist hunter" tolkades som Marxistisk jägare?
Aha, missat detta. Vet vi fler märken?

Undrar vad det står mer på Marxist Hunter märket...
Citera
2011-07-29, 12:00
Bannlyst
Här är en intressant analys:

Citat:
Of course, the West’s double standards and deeply immoral approach to international politics could not be the only factors behind Breivik’s evolution towards terrorism. Names of former Balkan residents appear frequently on Europe’s crime surveys, and, occasionally, under bizarre combinations of circumstances. Last March, a 21-year-old Albanian Arid Uka opened fire on US servicemen at the Frankfurt airport. Regardless of the US being the main pillar of Kosovo’s self-proclaimed independence, Uka said he was killing soldiers who were going to fight against Muslims in Afghanistan. Strange as it might seem, German prosecutors avoided charging Uka with terrorism on the grounds that, as the investigation showed, he acted alone and there were no indications of his connection to any terrorist group.

At the moment Norway’s police is saying roughly the same about Breivik. Head of Norway’s intelligence police Janne Kristiansen stressed recently in an interview to BBC that Breivik has not been part of any extremist network.

Citat:
In 2014, Europe will be commemorating the outbreak of World War I, which was sparked by the Balkan conflict. Gavrilo Princip’s attack was at the time seen as an irrational act perpetrated by a marginal group, but from a wider perspective Europe was already programmed to become the scene of a conflict of giants – the Entente and the Triple Alliance. As a result, the shots fired by Princip became a prologue to a new epoch.

At the moment the Balkans, a region with open or brewing conflicts in Kosovo, Bosnia, Macedonia, etc., are psychologically prepared for a new war. It is not going to be one of these trade or currency wars, nor a war fought with informational warfare. Rather, it will be a real and bloody war fought by everybody against everybody else, with no classic division lines…

http://theglobalrealm.com/2011/07/29...balkanization/

Jag har ingen aning om vad det är för publikation men författaren kar lite koll.
Citera
2011-07-29, 12:03
Bannlyst
Citat:
Nej det måste vara hans egen.

Det runda Norway-märket kan ingen mer ha. Lyckas bara läsa ut:
"Marxist Hunter", över- och underkant
och närmast Norway
"Multiculti traitor hunting permit".

Det ger mig känslan av att han 'leker'.

Kan någon lyckas läsa ut resten?
Och vem har tryckt upp märket utan att må illa?

Jo det första jag tänkte på var att den var photshoppad men sedan så såg jag att dräkten matchade hans kropp..

Det enda jag ser på märket är "Norway , Multiculti traitor hunting permit , Marxist hunter"..Det andra är för suddigt för att kunna utläsa
Citera
2011-07-29, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioactiive

Det enda jag ser på märket är "Norway , Multiculti traitor hunting permit , Marxist hunter"..Det andra är för suddigt för att kunna utläsa
Jo jag vet det, annars hade jag skrivit ut mer

Det jag tänkte var att här finns väl någon som kan ta lite datormagi över bilden så att det framgår vad där står.
Citera
2011-07-29, 12:15
Bannlyst
Citat:
Jo jag vet det, annars hade jag skrivit ut mer

Det jag tänkte var att här finns väl någon som kan ta lite datormagi över bilden så att det framgår vad där står.

Haha Tyckte att det står "permit ... " ovanför norway men ser inte mer, ska väl ta och öppna bilden i photoshop och försöka utläsa ännu mer :P
Citera
2011-07-29, 12:16
Medlem
ChristerNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksv
På genealogiska grunder.

Var och en som ägnat ens ett uns av tid åt släktforskning, häpnar över hur snabbt ens ursprung grenar ut sig.

Det är ganska få av oss födda här som inte härstammar från någon som bodde här i Norden på 1000-talet.
Hur motbjudande tanken än är, härstammar sannolikt även Breivik på något håll från någon som levde här för 1000 år sedan.

Du har säkert rätt.

Lite slarvigt tänker jag så här:
Antag det är 33 år mellan generationer.
föräldrar är två, far och morföräldrar är 4, efter 100 år 2*2*2=8
Efter 400 år 2¹² (2 upphöjt till 12)=4096
Efter 800 år 2²⁴=16777216

Slutsats:
Det är sannolikt att nästan alla är genetiskt släkt med nån kändis för 800 år sedan.

ABB vill bara framställa sig som nån med fint genetiskt ursprung, men det är säkert inget ovanligt.

Tankar om övermänniskan passar med en urfascist som ABB.
http://www.themodernword.com/eco/eco_blackshirt.html

Christer
Citera
2011-07-29, 12:24
Bannlyst
Detta är mycket skumt. ABBs advokat är jättesur över att han inte får veta något av polisen om ABBs kopplingar. Norrmännen är inte så vana med hemligt polisarbete tycks det som.

http://ivarfjeld.wordpress.com/
Citera
2011-07-29, 12:25
Bannlyst
Har utläst "permit no .. .. 196.." under Norway

Den sista siffran kanske är en 8 men jag vet inte . Sedan så står det "special .... " ovanför Norway..
Citera
2011-07-29, 12:33
Bannlyst
Här är en artikel om Breiviks besatthet av jugoslavien. Alla vet att det är en sörja där nere och jag har aldrig hört talas om en nordisk nationalist som har åsikter om det. Breivik har dock totalkoll på hela historien:

http://rss.economist.com/blogs/easte...orway-killings
Citera
2011-07-29, 12:37
Bannlyst
Hittade ett märke där det står england..

http://www.google.se/imgres?q=anders...w=1366&bih=624

Så texten är
Citera
2011-07-29, 12:44
Medlem
MasterDevils avatar
BTW
Någon som vet om hans dagbok finns att ladda hem någon stans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in