Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-31, 13:23
  #15841
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brenton.Tarrant
Jalle är mycket bättre än Conrad. Sparka Conrad och anställ Jalle.

Conrad kan få sköta posten och svara på mejl.
Personligen så saknar jag Björn Björkqvist.
Citera
2019-07-31, 17:33
  #15842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brenton.Tarrant
Jalle är mycket bättre än Conrad. Sparka Conrad och anställ Jalle.

Conrad kan få sköta posten och svara på mejl.

Han passar bra för att arbeta ute i trädgården i Svenskarnas Hus. Lite fysiskt arbete gör honom kort. Han behöver arbetsuppgifter där han kan komma bort från datorn så han blir fri från sitt datorspel- och porrmissbruk.
Citera
2019-07-31, 18:23
  #15843
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Varje gång som Dan och Magnus i Fredagstinget har tagit upp judefrågan så har Jalle suttit helt knäpptyst, vilket gör mig ganska ordentligt orolig. Varför vill Jalle inte vara med i de diskussionerna?

För att han bor i Tyskland?
Citera
2019-07-31, 19:36
  #15844
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
För att han bor i Tyskland?
Dan och Magnus har ju också bott i Tyskland under tiden som de har poddat, men de har ändå pratat en hel del om judisk makt. Jalle måste skärpa till sig här. Jag vill att han ska vara den nya Jonas De Geer, inte någon svensk version av Jared Taylor.
Citera
2019-07-31, 20:59
  #15845
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnyggBil
Han passar bra för att arbeta ute i trädgården i Svenskarnas Hus. Lite fysiskt arbete gör honom kort. Han behöver arbetsuppgifter där han kan komma bort från datorn så han blir fri från sitt datorspel- och porrmissbruk.
Håller han fortfarande på med dataspelandet och porren? Eller det kanske är det fysiska arbetet som håller missbruken borta. Det är ju jättebra i sådana fall! Jag blir glad för hans skull. För det var väl bland annat därför frugan stack, för att Conrad bara satt hemma hela dagarna och spelade dataspel och runkade? 😕 Hoppas att det finns en chans att de kan återförenas när Conrad lyckats bli ren.
Citera
2019-07-31, 21:39
  #15846
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Håller han fortfarande på med dataspelandet och porren? Eller det kanske är det fysiska arbetet som håller missbruken borta. Det är ju jättebra i sådana fall! Jag blir glad för hans skull. För det var väl bland annat därför frugan stack, för att Conrad bara satt hemma hela dagarna och spelade dataspel och runkade? 😕 Hoppas att det finns en chans att de kan återförenas när Conrad lyckats bli ren.

Jag vet inte varför hans fru stack. Kanske var det på grund av det du nämner, eller på grund av hans umgänge med bajs-Hanna, eller någon annan anledning.
Citera
2019-08-02, 11:39
  #15847
Medlem
Offerviljas avatar
Nytt avsnitt: https://www.spreaker.com/user/svegot...eriges-uppgfit

Börja för guds skull inte dricka alkohol för att orka med saker som är jobbiga här i livet, Dan. Sitt inte ens och skämta om det i radio. När Ingrid & Conrad kom in i den nationella rörelsen så började jag dricka vin varenda jävla dag för att stå ut med skiten. Det ångrar jag något enormt. Just nu är jag så bakfull och har en sådan ångest att jag ligger och gråter.

Fredagstinget är bäst!
Citera
2019-08-04, 09:25
  #15848
Medlem
Offerviljas avatar
Den 12 augusti är det premiär för ett nytt program på Svegot:
Citat:
Direktsänd morgonradio i podcastformat. Sänds direkt här på Spreaker mellan 9-11 varje vardag med Dan Eriksson och Magnus Söderman som stadiga programledare och därtill gäster, både återkommande och mer aktuella. Politik, samhälle, kultur, historia och en hel del överraskningar!
https://www.spreaker.com/show/sverige-vaknar
Citera
2019-08-04, 15:21
  #15849
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Den 12 augusti är det premiär för ett nytt program på Svegot:

https://www.spreaker.com/show/sverige-vaknar
Tycker du fortfarande det låter "spännande"? Om ja, vad då?

Inte heller denna gång lär väl familjen Bonnier känna sig skakade av Dan Erikssons verksamhet. Om man säger så.
Citera
2019-08-04, 17:38
  #15850
Medlem
Brenton.Tarrants avatar
Tycker ändå det är lite småmysigt att dom kör 2h/dag igen. Det var som bäst den sommaren Dan och Magnus gjorde detta sist.
Citera
2019-08-04, 21:04
  #15851
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Tycker du fortfarande det låter "spännande"? Om ja, vad då?

Inte heller denna gång lär väl familjen Bonnier känna sig skakade av Dan Erikssons verksamhet. Om man säger så.
Det kommer att bli helt fantastiskt att varje vecka få tio timmars direktsänd radio med Dan Eriksson och Magnus Söderman. I stort sett varenda inlägg som jag har skrivit här på Flashback under de senaste åren har handlat om att jag har velat att det skulle bli så här igen, så jag känner mig naturligtvis väldigt glad just nu. Dan och Magnus är enligt mig de två bästa nationalisterna som vi har i det här landet.

Vad skulle du vilja se för någonting på Svegot då?
Citera
2019-08-04, 21:59
  #15852
Medlem
Tappade intresset för Svegot för ca ett år sedan. Orkade inte med att lyssna på Conrad och Magnus fnissande och antiintellektuella samtal dag efter dag. Nog för att Dan många gånger låter som den telefonförsäljaren man redan hunnit klicka innan han presenterat sig. Men visst gör Dan & Magnus sig bra tillsammans.

Det handlar om content om man vill få folk att betala för sig. Dan och Magnus kan med hjälp av intressanta gäster med lite flyt resa sig till Motgifts storhetstids siffror. Men har de högre ambitioner så bör de rekrytera verkligt intressanta personer till sin poddensemble. Okända såväl som bättre kända.

Dessa ständiga "nylanseringar" när lyssnar(donations)-siffrorna sviktar börjar bli tröttsamma.
Att paketera om en produkt som få vill ha lockar sällan till sig nya köpare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback