Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-24, 12:04
  #14509
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Han är född Daniel Menssen, idag heter han Daniel Frändelöv, i hans facebook-profil heter han Daniel Wresig LÄNK och kortadressen i Facebook-profilen är Mentzen vilket skulle vara ett fjärde namn han har haft.
Jaha, det är ju märkligt. Vad hette han i den beryktade ETC-artikeln? Frändelöv va?
Citera
2018-05-24, 13:04
  #14510
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Jaha, det är ju märkligt. Vad hette han i den beryktade ETC-artikeln? Frändelöv va?

Nej,
https://goteborg.etc.se/inrikes/prot...amiljebostader
Citera
2018-05-24, 13:26
  #14511
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Nej,
https://goteborg.etc.se/inrikes/prot...amiljebostader
Där heter han Daniel Mentzén.
Citera
2018-05-24, 16:41
  #14512
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Izzy, eller vad Hannas partner heter, är väl kvinna? Eller var menar du med att hon skulle vara könslös?
Ja, det blir lite rörigt hehe...Hannas partner är kvinna, men könslös eller lesbiskt har jag för mig.
Hanna presenterar sig som kvinna men rent tekninskt är han givetvis man fortfarande, med eller utan silikonbröst...vilket skulle göra Hannas partner hetrosexuell, mot hennes vilja.

Svårt att få grepp om all denna dekadens

Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Stämmer det verkligen att Conrad skulle ha bytt efternamn? Han är väl gift, så jag kan köpa att han eventuellt har bytt efternamn en gång. Men finns det verkligen dokumenterat att han skulle ha gått under fler namn?
Om han gift sig borde väl det vara hans fru som byter namn?

Han gick under Daniel Mentzen i ETC-artikeln, nu under Daniel Frändelöv. På Facebook hette han Daniel Wresig.

Vad han är född som vet jag inte.
Någon sa Mentzen, men jag trodde att det var Frändelöv?

Det finns bara två med namnet Frändelöv i Sverige, Daniel Frändelöv och Kristina Frändelöv.

Kristina Frändelöv är en 71 årig dam som råkar bo 15 km från lägenheten Daniel är skriven på i Göteborg.
Denna kvinna bör med all rimlighet vara Conrads mamma.

Conrad har ofta pratat om sin mamma som arbetar trots att hon passerat pensionsåldern.

Det som inte stämmer in är väl att Conrad hade någon bror som gick bort?
Han borde dyka upp med, om det inte var en halvbror.
Citera
2018-05-24, 17:14
  #14513
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasquit

Om han gift sig borde väl det vara hans fru som byter namn?

Traditionellt ja, men finns även de som väljer att ta kvinnans efternamn. Den där Kristina Frändelöv skulle lika gärna kunna vara frugans morsa.
Citera
2018-05-24, 18:39
  #14514
Medlem
Jag lyssnade på avsnitt #33 där Ingrid i förbifarten nämnde att hon tog p-piller fram till en ålder av 26-27 år. Detta är mycket allvarligt och säkert huvudorsaken till att hon inte kunde få barn. Hon berättade att hon avbröt behandlingen i samband med att hon ville ha barn, där hon till en början misslyckades med den man hon då var tillsammans med.

Senare, när hon hade passerat en ålder av 30 år, försökte hon - med hjälp av provrör - få barn med en marockan vilket även det misslyckades. Givetvis är det ett faktum att det är betydligt svårare för olika folkslag att få barn med varandra än inbördes folk, men om vi antar att hennes förste man var fertil var hon ju infertil redan innan hon hade fyllt 30. Visst finns det annat i den moderna världen som kan orsaka infertilitet, men troligtvis var det just hennes tidigare pillermissbruk som låg till grund till att hon blev barnlös.

"Jag gjorde allt i min makt för att få egna barn", hävdar hon, men det var ju just det hon inte gjorde. Det hade varit mycket bättre om hon hade erkänt sina tidigare misstag och konstaterat att "pga mitt ungdomliga hormonmissbruk kunde jag senare i livet inte få barn, hur mycket jag än försökte när jag väl ville det". Då hade jag respekterat henne.
Citera
2018-05-24, 21:10
  #14515
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Traditionellt ja, men finns även de som väljer att ta kvinnans efternamn. Den där Kristina Frändelöv skulle lika gärna kunna vara frugans morsa.
Det vore allt för komiskt om så var fallet.
Fy fan vad "cuckigt" att ta sin frus efternamn och förkasta sitt eget samtidigt som man säger sig vara konservativ nationalist.

Nej, jag är övertygad om att det är hans mor. Finns två i hela landet och de råkar bo 15 km från varandra.

En kvinna som heter M*ria C*tarina N*lsson (som är ett år yngre än Conrad) är för övrigt skriven på samma lägenhet som honom.
Detta bör vara hans fru rimligtvis.
Citera
2018-05-24, 22:26
  #14516
Medlem
Lyssnade nyss på IC vs NMR angående första maj och det var helt uppenbart för alla utan grav autism att C inte delade hennes åsikter för fem öre.
Varför har inte detta kommit fram tidigare i tråden?
Citera
2018-05-24, 23:08
  #14517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Traditionellt ja, men finns även de som väljer att ta kvinnans efternamn. Den där Kristina Frändelöv skulle lika gärna kunna vara frugans morsa.

Citat:
Ursprungligen postat av Rasquit
Det vore allt för komiskt om så var fallet.
Fy fan vad "cuckigt" att ta sin frus efternamn och förkasta sitt eget samtidigt som man säger sig vara konservativ nationalist.

Nej, jag är övertygad om att det är hans mor. Finns två i hela landet och de råkar bo 15 km från varandra.

En kvinna som heter M*ria C*tarina N*lsson (som är ett år yngre än Conrad) är för övrigt skriven på samma lägenhet som honom.
Detta bör vara hans fru rimligtvis.

Ta det lite lugnt med att hänga ut anhöriga. De är inte offentliga personer. Oavsett vad man anser om Conrad och övriga Svegot kan man lämna deras anhöriga utanför diskussionen.
Citera
2018-05-24, 23:56
  #14518
Medlem
spyhinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Ta det lite lugnt med att hänga ut anhöriga. De är inte offentliga personer. Oavsett vad man anser om Conrad och övriga Svegot kan man lämna deras anhöriga utanför diskussionen.

Ja sådana låga personangrepp tyder bara på en sak. Troll och kommunistiska svin sjunker till en sådan låg debattnivå.

Hint: besök antifas hemsida och läs deras artiklar så kommer det upp en likadan nämnare!
__________________
Senast redigerad av spyhink 2018-05-25 kl. 00:00.
Citera
2018-05-25, 01:23
  #14519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Ta det lite lugnt med att hänga ut anhöriga. De är inte offentliga personer. Oavsett vad man anser om Conrad och övriga Svegot kan man lämna deras anhöriga utanför diskussionen.
Jag maskade faktiskt namnet, och det var relevant då vi försökte ta redan på vad Frändelöv faktiskt heter egentligen.
Citera
2018-05-25, 01:25
  #14520
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyhink
Ja sådana låga personangrepp tyder bara på en sak. Troll och kommunistiska svin sjunker till en sådan låg debattnivå.

Hint: besök antifas hemsida och läs deras artiklar så kommer det upp en likadan nämnare!
Syftar du på mig? Gäsp.

Antifa brukar maska namn med eller?
Hade jag velat det hade man kunna hänga ut hela Conrads familj, ett samtal till skatteverket är allt som krävs.

Det har jag dock noll intresse av, så länge det inte är direkt relevant till Cuckrad.

Roligt att du reagerar starkare på att man lägger ut ett maskerat namn än att Conrad umgås och försvar homos som sitter och propagerar för legalisering av barnporr och driver pedofil.se.

Det säger en hel del. Tillbaks till ditt safe space.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback