2019-02-28, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Inte lika risig som er podd iaf.

Kiwi är trallvänlig, bättre textskrivare än sångare dock.

Fan vad Conrad brer på om Kiwi. Conrad har naturligtvis inget eget att komma med men har märkt att man kan promota andra och på så sätt sola sig lite i dennes "glans". Han får inte mer än 5 % men det är värt det tycker han.
Han är en stor kiss ass. Biter sig fast men fyller ingen funktion. Kiwi ska ut på vägarna snart när den lyckliga vinnaren korats. Då är det guldläge/öppet mål för Conrad att skjutsa denne musiker. Givetvis uppskattas detta lite och Conrad kanske får en avslagen öl på efterfesten av Kiwi.

Men för Conrad personligen betyder det allt, han får vara med i gemenskapen och kan suga på karamellen nån vecka sen måste han fjäska för nästa i inre kärnan. Det är heltidsjobb detta så man kanske får ge honom cred för att han inte ligger på latsidan.
Citera
2019-03-01, 18:39
Avstängd
Offerviljas avatar
"Om ni undrar var ni hittar Kiwi och hans finfina musik..."

Kiwis musik är verkligen inte finfin. Jag har den här veckan arbetat några timmar på en restaurang och serverat mat till folk. Tidigare i mitt liv kunde jag jobba precis på samma vis som alla andra, men efter Dumrid & Bögrad och Kiwis texter om falukorvar i fittan så fungerar jag inte längre som man ska. Jag hatar Falukorvs-Kiwi, Frändebögen, Idiotlander och Sionistqvist. Mycket provocerad av Radio Svegots psyksjukdomsnack blir jag. Anledningen till att jag idag är psykiskt sjuk beror till hundra procent på Motgifts (och resten av rörelsens) samarbete med podden Ingrid & Conrad. Den sista personen som mina 180.000 kronor skulle gå till var Ingrid Sionistqvist. Jag litade på det gamla Radio Framåt/Motgift-gänget. Besvikelsen är så vansinnigt stor.

Jag vill ha Magnus Söderman för mig själv. Han ska vara sådär fantastisk som han var innan supernollorna dök upp. Söderbjörnen var det finaste och tuffaste som fanns i hela Sverige. Det var fri lyssning på GMM326:

https://www.svegot.se/2019/02/27/gmm...ns-det-dn-dum/

Negermusik med Eek-a-Mouse som en protest mot Kiwis vidriga white trash-äckel:

https://www.youtube.com/watch?v=AxuZmxQ9EnU

Den snuskiga falukorvsmästaren från Finland... Hatar, hatar, hatar!
Citera
2019-03-05, 18:09
Avstängd
Offerviljas avatar
Snacket om Christer Pettersson var fett. Enligt min pappa så har Christer smekt mig på kinden inne på ICA Stinsen i Sollentuna (det kan vara felaktig information, för enligt min mamma så fanns inte Stinsen då). Christer ska i alla fall ha varit en konungason i Sollentuna. Jag älskar Sollentuna. Tureberg, Helenelund, Häggvik, Rotebro och Rudbecksskolan! Malmvägen är en tuff gata i Sollentuna, där är det blattarna som äger. Direkt på andra sidan vägen ligger det dock stora feta villor där människor som är vita som snö bor i. Sollentuna är som en mix av ghetto och egoistiska moderatfamiljsmästare. Jag har ingen som helst respekt för svenskar som inte direkt kör med ett ordentligt motstånd när deras orter förstörs. När jag var fem år gammal så blev jag jättearg på alla människor för att de inte kände hat när blattarna hade försökt elda ihjäl kaninerna och ankorna i någon sorts mini-djurparks som fanns där jag bodde.

https://www.svegot.se/2019/02/28/mms...t-for-kvinnor/

" Min mamma kallade mig alltid för Christer Gullebarnet."
- Christer Pettersson

Jag ger nu ut ett hjärta till Dan Eriksson och Magnus Söderman: ❤!

Betyget på Södermans morgonprogram blir såklart också 10/10. Jag älskar honom! Han är en typisk kraftkarl från Järfälla kommun. Det finns troligtvis ingen människa i hela världen som skulle kunna göra ett mer mysigt och intressant morgonprogram än vad han gör. Hans gamla kärlek till Sionistqvist och Zlatan-Maria väljer vi att glömma nu.
Senast redigerad av Offervilja 2019-03-05 kl. 18:24.
Citera
2019-03-05, 18:36
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Hans gamla kärlek till Sionistqvist och Zlatan-Maria väljer vi att glömma nu.

Fast det kommer väl tillbaka imorgon? The show must go on
Citera
2019-03-10, 23:33
Medlem
Magnus Söderman och några av alla de dumheter han har yttrat på Svegot:
  • Han tillber en hebreisk ökengud som har inneburit betydligt mer lidande för Europa än vad Islam har åsamkat.
  • Han vanhedrar våra egna hedniska traditionsbärande kvinnor som efter den hebreiska pestens intåg i Europa massmördades. Om han gör detta av ren ondska eller om han på fullaste allvar är så dum att han tror att de bara var kvinnor med vanföreställningar är oklart. För Herr Söderman är Levantens 'heliga' ökenland viktigare.
  • Han fnyser åt våra hedniska kusiner i Amerika som idag i det närmaste är utrotade. Indianerna var liksom våra forna förfäder nära anknutna till naturen men Magnus framtidsvision är annorlunda, vilket är nästa punkt.
  • Magnus drömmer om en materialistisk framtid där det flyger runt drönarmaskiner överallt i luften och utför blixtsnabba leveranser. Han tror att rymdskepp kommer att flyga kors och tvärs mellan olika planeter och att världen kommer att se ut som någon science fiction-film hämtad från den vildaste av fantasier. Naturresurserna ser han tydligen som ändlösa.
  • Han skrev nyligen en artikel om den vansinniga 'Försvarsmakten' och dess försök att rekrytera kvinnor där det är svårt att avgöra vad som är sarkasm och vad som inte är det. Det mesta talar dock för att Söderman inte begriper att kvinnor på varenda punkt är fullständigt olämpliga att arbeta både som soldater och poliser, både fysiskt och psykiskt. Att låta kvinnor arbeta i dessa yrken kan jämföras med att låta en pedofil arbeta som barnvakt. Vidare är de flesta män som idag utför militärutbildning olämpliga. De pinsamt låga krav som ställs på fysisk och mental styrka vittnar om att man medvetet har ändrat kraven för att de ska passa kvinnor och ynkryggade män - allt enligt planen att skapa ett svagare försvar och att därmed lättare kunna förgöra oss.
Det är makalöst att Svegot inte har lyckats att lösa något smidigt sätt att kommentera sina artiklar på. Man måste tydligen sälja halva sin själ till företag som Facebook eller Google för att överhuvudtaget få kommentera.
Citera
2019-03-18, 21:27
Medlem
sdxs avatar
Undertecknad har noterat att Conrad den senaste tiden verkar ha ansträngt sig när det gäller att inte prata snusk och säga könsord i var och varannan mening. Han förtjänar därmed cred för detta.

Nu är det dock dags att gå vidare och höja ribban ytterligare. Till att börja med är det dags att sluta prata med mat i munnen. Jag vet att du inte tror att det hörs, och att du fått denna kritik förut, men om du nu måste äta kanske du kan göra detta i musikpausen? Eller varför inte innan eller efter programmet? Sändningen pågår ju inte speciellt länge så det borde inte vara så svårt att låta bli chokladen, chipsen eller vad det nu är du tuggar på. Som lyssnare är man inte intresserad av att lyssna på någon som smaskar i mikrofonen. Det är även dags att vänja sig av med den hyfsat nytillkomna ovanan att avsluta varannan mening med att säga ”serdu!”. Jag vet inte vart du fått detta ifrån men störande är det - nästan lika irriterande som Magnus när han måste avsluta varje mening med ”va”.

Utöver detta behöver varje ämne som tas upp klargöras på ett tydligare sätt i samband med att man påannonserar nyheten. Som lyssnare känns det uppenbart att ni sitter och tittar på en skärm där någon av er skrivit en kort notering kring vad ni ska prata om, men som lyssnare ser man ju inte detta. Det är ofta svårt att få grepp om vad det egentligen är ni diskuterar, på grund av att nyheten inte annonseras på ett tydligt sätt. Klargör med andra ord lugnt, sakligt och tydligt vad nyheten avser och varför detta är intressant att ta upp. Utgå inte ifrån att lyssnarna redan innan vet exakt vad ni ska prata om.

I övrigt går det som sagt åt rätt håll. Fortsätt fokusera på att hålla ner snuskeriet, och se till att äta före eller efter programmet. Lägg därefter fokus på att vara tydlig i det ni vill förmedla och dra ner tempot inför varje nytt ämne så kommer det bli bra!
Senast redigerad av sdx 2019-03-18 kl. 21:31.
Citera
2019-03-20, 19:17
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Vilka program är det?

Är själv inte betalande, men om jag förstått saken rätt så koncentrerar sig Dan på DFS fullt ut för tillfället. Så dom som styr radion är enbart Conrad och Magnus, och så hoppar Dan in ibland i deras olika program. Rätta mig gärna om jag har fel.
Citera
2019-03-20, 19:21
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Är själv inte betalande, men om jag förstått saken rätt så koncentrerar sig Dan på DFS fullt ut för tillfället. Så dom som styr radion är enbart Conrad och Magnus, och så hoppar Dan in ibland i deras olika program. Rätta mig gärna om jag har fel.
På morgonen är det väl först Magnus som håller i det solo, sen Conrad solo och sista timmen är det nyheter med både Magnus och Conrad...? Tolkade dig som att det fanns fler program bakom betalvägg där Dan medverkar, men det gör det väl inte?

Saknar Dan.
Citera
2019-03-20, 19:24
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
På morgonen är det väl först Magnus som håller i det solo, sen Conrad solo och sista timmen är det nyheter med både Magnus och Conrad...? Tolkade dig som att det fanns fler program bakom betalvägg där Dan medverkar, men det gör det väl inte?

Saknar Dan.

Du har nog helt rätt där! Dock har väl Conrad gäster i sina program? Nej finns inga fler program mig veterligen, kom på mig själv efter jag postat att Dan håller till i bakgrunden nu.

Samma här, men gissar på att han kommer tillbaka så fort Huset har öppnat och allt rullar på som det ska.
Citera
2019-03-21, 21:05
Medlem
sdxs avatar
I gårdagens sändning med Morgon med Svegot pratade Magnus och Conrad bland annat om skillnaden mellan kvinnor och män och att denna skiljaktighet är påtaglig. Det intellektuella djupet var frapperande.

- Jo, och det är tror jag är definitivt och det finns en, det finns ju en korrelation där, kvinnorna är samma sak. Det är ju så att vi söker ju… ehm… när vi hittar vår partner så söker vi ju delvis vår egen mor. Det är ju uppenbart, det är bara att titta på alla, alla… Och alla lyckade relationer så har du, det finns, det är inte helt och hållet så, men de finns de här kornen… Dom här markörerna… Eh, som är liksom det här och det här och det här. Och det var det jag hade där, och det är liksom en bra, ah… ehm, säger Magnus.
Citera
2019-03-21, 22:00
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdx
I gårdagens sändning med Morgon med Svegot pratade Magnus och Conrad bland annat om skillnaden mellan kvinnor och män och att denna skiljaktighet är påtaglig. Det intellektuella djupet var frapperande.

- Jo, och det är tror jag är definitivt och det finns en, det finns ju en korrelation där, kvinnorna är samma sak. Det är ju så att vi söker ju… ehm… när vi hittar vår partner så söker vi ju delvis vår egen mor. Det är ju uppenbart, det är bara att titta på alla, alla… Och alla lyckade relationer så har du, det finns, det är inte helt och hållet så, men de finns de här kornen… Dom här markörerna… Eh, som är liksom det här och det här och det här. Och det var det jag hade där, och det är liksom en bra, ah… ehm, säger Magnus.
Väldigt insiktsfullt. Känns lite cringe hur de ser sig själva som auktoriteter i ämnet. Hur mycket erfarenhet och kunskap har de egentligen av relationer och samlevnad? Tycker det är tragiskt hur de lockar till sig unga, vilsna män in i deras led, och sedan lär ut hur trivialt det är att få en kvinna trots att man är nazist. Nazismen och incel-kulturen är ju i verkligheten en stor turn off hos kvinnor.

Var det inte Conrad som lovade att skaffa barn i år? Ska bli spännande att se om han, nazismen till trots, lyckas få sig en kvinna med alla deras djupsinniga tips kring hur man handskas med damerna.

Jag önskar såklart inget ont mot Conrad. Utan jag vill att han ska vara lycklig, precis som jag önskar det åt alla andra människor också. Men det här med nazismen och rasismen tror jag personligen är en fet bromskloss i ens framgångar på kvinnomarknaden. Han borde nog försöka ta sig ur det träsket.
Citera
2019-03-22, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Väldigt insiktsfullt. Känns lite cringe hur de ser sig själva som auktoriteter i ämnet. Hur mycket erfarenhet och kunskap har de egentligen av relationer och samlevnad? Tycker det är tragiskt hur de lockar till sig unga, vilsna män in i deras led, och sedan lär ut hur trivialt det är att få en kvinna trots att man är nazist. Nazismen och incel-kulturen är ju i verkligheten en stor turn off hos kvinnor.

Var det inte Conrad som lovade att skaffa barn i år? Ska bli spännande att se om han, nazismen till trots, lyckas få sig en kvinna med alla deras djupsinniga tips kring hur man handskas med damerna.

Jag önskar såklart inget ont mot Conrad. Utan jag vill att han ska vara lycklig, precis som jag önskar det åt alla andra människor också. Men det här med nazismen och rasismen tror jag personligen är en fet bromskloss i ens framgångar på kvinnomarknaden. Han borde nog försöka ta sig ur det träsket.

Är liknande samtal hos vita pillret.
I praktiken har helt opolitiska personer som istället lever Svensson-liv presterat långt mycket bättre med avseende på genetisk reproduktion än de här filurerna. Och tyvärr drar de med sig många män i helt fel tankemönster som gör att inte heller de kommer kunna prestera genetiskt.

Vill man veta vad som skapar framgång så ska man se och lära av en person med framgång. Man ska inte göra vad personen säger, man ska göra vad personen gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in