Citat:
Ursprungligen postat av Ollenblau
En upptagen småbarnsmor kan ha svårt att finna tid att köpa en ny kameraladdare, särskilt om hon samtidigt ska föda en jättelik Baskervilles hund. Som tidigare nämnts i tråden iakttogs dock DrÅsa vid IKEA Kungens Kurva för några veckor sedan. Där finns minst 4 st elektronikaffärer som säljer kameraladdare, dongar etc. Dessa ligger från 200m upp till 500 m från IKEA. Så tids- och rumsfaktorn har inte varit avgörande för den bristande tillgången till behövlig elektronisk utrustning
Just det. Jag kan inte föreställa mig att hon varit utan internet sedan polisen tog grejerna.
Dagens teori från mig är att hon tjafsat med polisen och velat diktera villkoren för besöken etc.
När det inte funkat (polisen har förmodligen inte varit tillräckligt inställsam) har dråsa ilsknat till och tänkt att fan nu ska dom jävlarna få lämna tillbaks mina grejer.
Alltså sätter hon sig ner och skriver ett argt brev och kräver att få grejerna åter och snickrar till en anledning till att behöva grejerna desperat. Barn är ju bra att ha och gömma sig bakom och att använda som slagträ, så hon drar en vals som bygger på att hon är en lidande handfallen mamma som sitter övergiven med en "bäbis" (1,5 år är inte bäbis enligt mig) och deras tillvaro är outhärdlig utan kameraladdaren.
Dramaqueen.
Fö tror jag ni överskattar hennes utsikter att skaffa en ny parter då hon dels börjar närma sig 40, dels verkar hysterisk dels har ett jäkla bagage i form av unge med mordbrännare etc. Betänk att man skulle få den där mordbrännaren på halsen som ska hämta ungen varannan vecka etc. Fy fan. (var är spysmileyn)