2012-03-22, 19:56
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceph
En massa flygplan... Filmat enligt uppladdaren i krokarna kring King's Lynn. Ligger med andra ord rätt bra till för att på natten kika på ett av Europas mest hårt trafikerade luftrum. Det rör sig inte sällan om över 30 plan (säkert upp mot 50 ibland) på olika höjder på blott 15 mils avstånd varav man åtminstone kan se 8 mil med blotta ögat, säkert mer vid bra väder. Ännu längre i kikare så klart, lägger man till bildförstärkning/NV så, ja, you do the math.

...och ja, strobesen är standard.

Hahaha, killjoy!
Citera
2012-03-22, 20:02
Medlem
psykenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Hahaha, killjoy!

Hold your horses!

Jag ser inga flygplan, Bara en massa prickar på himlen.
Citera
2012-03-22, 20:05
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykeno
Hold your horses!

Jag ser inga flygplan, Bara en massa prickar på himlen.

Ljus av olika typ kommer ju i regel i form av olika runda lampor.

Men skit i det, har det inrapporterats något annat under dagen?
Har vi hört något ifrån personen bakom spådomen?
Citera
2012-03-22, 23:28
Medlem
ylletrasas avatar
alltså,, nu e det exakt 32 minuter kvar av denna dan.
det enda jag ser är stjärnor,,,,,,,,,,,,
Citera
2012-03-22, 23:31
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ylletrasa

Nu är det ju 9 timmar till på dagen i Los Angeles.
Citera
2012-03-22, 23:57
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ylletrasa

Vad ska ske ikväll då?
Jag orkar inte läsa tråden eftersom Sexyblatteboy våldtar den

EDIT:
såg att dom skulle visa sig ikväll/idag
Efter en snabb youtube-sökning hittade jag denna
http://www.youtube.com/watch?v=WbGLAy-qq68
Senast redigerad av Bernt-Benny 2012-03-23 kl. 00:03.
Citera
2012-03-23, 00:32
Medlem
Men vad är rätt och vad är fel enligt det mänskliga?

Och hur kan du veta om våra mänskliga rättigheter? Eller rättare sagt, hur kan du veta vad dem där uppe tycker är rätt eller fel?

t.ex : Djur dödar djur. Människor dödar människor.
Vart hittar man felet i det egentligen? Om ett djur dör så blir ju dennes familj ledsna, samma med människor.

Jag kan egentligen inte riktigt se vart gränserna går om vad som är rätt och fel(fast jag vet ju dagens samhälles syn/regler).
Citera
2012-03-23, 06:48
Medlem
lampross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampros
[D]et handlar inte om att sitta passiv och ta emot en nyordning införd av aliens. Det handlar om samarbete, om fri vilja hos människor att bidra till en astral förändring. Det är andemeningen i ogdoos primära inlägg här och de länkar på s:t germain blog och ashtar command jag läst.
Så skrev jag häromdagen i denna tråd. Och nu har jag läst ett meddelande på S:t Germain blog, en rätt färsk kanalisering daterad 21 mars ("SaLuSa via Mike Quinsey). Där står bl.a:
Citat:
Vägen mot Upplyftningen är skyddad av oss och det är inte vår roll att rädda er, men att se till att tillfället finns där för er att ta.
http://www.st-germain.se/blog/mike21-03-12.html

Det ser jag som ganska centralt i relationen aliens-människor i detta komplex. De erbjuder hjälp och vi är fria att ta emot den eller vägra den.
Citera
2012-03-23, 09:18
Medlem
Ogdoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampros
Så skrev jag häromdagen i denna tråd. Och nu har jag läst ett meddelande på S:t Germain blog, en rätt färsk kanalisering daterad 21 mars ("SaLuSa via Mike Quinsey). Där står bl.a:

http://www.st-germain.se/blog/mike21-03-12.html

Det ser jag som ganska centralt i relationen aliens-människor i detta komplex. De erbjuder hjälp och vi är fria att ta emot den eller vägra den.

Precis., det är viktigt att vi alls förstår. Men samtidigt att vi är mer kapabla än vad vi har blivit lärda. Man måste inte hålla konferenser och "rädda världen" det räcker att leva ett liv där du samarbetar och respekterar andra och lägger dina energier på att skapa den bild av den värld du vill ha. Utomjordingarna, våran stjärnfamilj, är här för att vägleda oss till den verkligheten vi vill ha som kollektiv. Inte att bestämma över oss som många tror. Vi måste ta denna chansen nu!
Citera
2012-03-23, 09:30
Medlem
Det händer ju faktiskt ganska mycket nu. Till och med på aftonbladet.

Lundin Oil gransaks.

Polismyndigheten granskas.

Saudi affärerna granskas.

Känns som det redan börjat lite städning i sverige
Citera
2012-03-23, 09:31
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogdoo
I hela ert liv har ni väntat på goda nyheter, och den dagen har slutligen kommit. Mycket snart kommer ni att bevittna storskaliga massarresteringar över hela världen av män och kvinnor, som ni har kommit att känna som vår världs politiska och finansiella ledare. Dessa arresteringar kommer att nå högt inom USA: s regering, och innefatta många medlemmar av finans- och bankvärlden. Många av dessa namn kommer ni omedelbart att känna igen, och en del kanske ni inte känner igen, men alla har aktivt tagit del av allvarliga brott mot mänskligheten, och lämnat våra länder bankrutt medans de har roffat åt sig våra surt förvärvade pengar.I hela ert liv har ni väntat på goda nyheter, och den dagen har slutligen kommit.
Kul tautologi. Finns det småskaliga massaresteringar?

Annars är allt detta grooming. Du vill att vi skall börja räkna en viss sorts träffar och ge dig rätt. Skulle du den 4:e September redogöra för det gångna halvårets händelser och leda i bevis vad som hade hänt så hade du fått jobba mycket hårdare. Men nu så räcker det med att Clooney har blivit arresterad och att det har varit razzior i Italien för att du skall få "rätt". Att han arresterades för ohörsamhet samt att Italiens problem är djupa och omfattande "glöms bort", bekvämt nog. Argumentum ad militantis ignorantiam...
Citat:
Ursprungligen postat av Ogdoo
Många nya projekt kommer omedelbart att genomföras under ny ledning av män och kvinnor med hög integritet, som är engagerade i att återställa vår värld till den utopi den en gång var, och styra en konstitutionell och sant demokratisk utveckling. Det finns många män och kvinnor i den amerikanska regeringen som är hängivna denna sak liksom agenter inom Pentagon, militären, den finansiella sektorn såväl som den privata affärssektorn, vilka har ägnat så stor del av sitt liv för denna insats, och de är så angelägna att få presentera vårt nya system av överflöd för mänskligheten, som de i hemlighet har arbetat så flitigt med under många år. Som en del av dessa åtgärder, kommer en enorm summa av rikedomen, som har blivit stulen från folket, att bli omfördelat genom program som storligen kommer att gynna varje man, kvinna och barn på planeten. Ingen kommer att bli förbigången och ingen kommer att bli glömd.
Kristendom, islam eller kommunism? På domens dag skall allt ställas tillrätta.
Citat:
Ursprungligen postat av LArsHolm
Det händer ju faktiskt ganska mycket nu. Till och med på aftonbladet.

Lundin Oil gransaks.

Polismyndigheten granskas.

Saudi affärerna granskas.

Känns som det redan börjat lite städning i sverige
Ja, och Lundin Oils tvivelaktiga affärer uppdagades ju först förra Torsdagen...
Citera
2012-03-23, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Kul tautologi. Finns det småskaliga massaresteringar?

Annars är allt detta grooming. Du vill att vi skall börja räkna en viss sorts träffar och ge dig rätt. Skulle du den 4:e September redogöra för det gångna halvårets händelser och leda i bevis vad som hade hänt så hade du fått jobba mycket hårdare. Men nu så räcker det med att Clooney har blivit arresterad och att det har varit razzior i Italien för att du skall få "rätt". Att han arresterades för ohörsamhet samt att Italiens problem är djupa och omfattande "glöms bort", bekvämt nog. Argumentum ad militantis ignorantiam...Kristendom, islam eller kommunism? På domens dag skall allt ställas tillrätta.Ja, och Lundin Oils tvivelaktiga affärer uppdagades ju först förra Torsdagen...

Verkar som du har missat hela poängen. Folk vill att förändringar ska ske, dom flesta här tror inte på några utomjordingar eller att det ska komma några rymdskepp att rädda oss. Vi är för positivt tänkande för en bättre framtid.

Jag har öppet sinne för massarestingerna och som det ut så håller det på att städas lite just nu i Svegie iaf kan du inte hålla med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in