Citat:
Ursprungligen postat av Dickweed
Nyhetsbyråer/massmedia ägs av bolag som i sin tur ägs av andra bolag osv. Det enda fria mediet för nuvarande är internet, internet var startskottet till detta "uppvaknande".
Som du säkert märkt så försöker staten gå in och begränsa internet, inte bara i Sverige utan även på en global skala. Tror du helhjärtat på att fildelning är anledning till att staten vill kontrollera internet?
Direktdemokrati är en underbar idé, blotta tanken på ett faktiskt folkstyre utan korruption/ego är ju i slutändan vad allt detta handlar om.
Eliten som äger centralbankerna har systematiskt förslavat oss (skuldslavar) genom att låna ut pengar som inte existerar(lagligt!) som vi betalar ränta på.
Alla beslut som fattas, alla krig som utkämpas, står en mycket liten grupp i slutändan och tjänar ofantliga summor pengar på. Kalla dom Eliten/Illuminati/Kabalen eller vad du vill, kärt barn har många namn.
Jag hoppas att min korta förklaring ger dig lite perspektiv, vad du väljer att tro på är helt upp till dig och jag hoppas du mår bra vad du än väljer!
Fred
Som du säkert märkt så försöker staten gå in och begränsa internet, inte bara i Sverige utan även på en global skala. Tror du helhjärtat på att fildelning är anledning till att staten vill kontrollera internet?
Direktdemokrati är en underbar idé, blotta tanken på ett faktiskt folkstyre utan korruption/ego är ju i slutändan vad allt detta handlar om.
Eliten som äger centralbankerna har systematiskt förslavat oss (skuldslavar) genom att låna ut pengar som inte existerar(lagligt!) som vi betalar ränta på.
Alla beslut som fattas, alla krig som utkämpas, står en mycket liten grupp i slutändan och tjänar ofantliga summor pengar på. Kalla dom Eliten/Illuminati/Kabalen eller vad du vill, kärt barn har många namn.
Jag hoppas att min korta förklaring ger dig lite perspektiv, vad du väljer att tro på är helt upp till dig och jag hoppas du mår bra vad du än väljer!
Fred
Ja dem finns verkligen överallt och sanningen finns för dem som vill se ute på internet. Det krävs bara lite drivande kraft att vilja veta så förstår man snart den stora bilden, och den är verkligen STOR! Alla pusselbitar faller på plats!
Vare sig man väljer att tro på utomjordingar eller direktdemokrati är båda en ljus framtid och det är det som räknas. Ingen behöver vara naiv för att tro på något av detta, allt är möjligt. Det är bara vi själva som sätter gränserna till oss själva
.
Inte rört ett finger när SSBNs patrullerat haven på skarpa uppdrag med en full arsenal SLBMs och därtill nyligen låtit smått labila stadsbildningar som Pakistan och Nordkorea laborera med kärnladdningar?
Faktum är att jag har bara varit lite småintresserad av UFOn i större delen av mitt liv efter en händelse när jag var 6 år. Det är det senaste halvåret som jag verkligen har gått in på djupet av ganska många olika delar och börjat lägga ett stort pussel. Du kanske förstår min intention att dela med mig till dem som är öppna, istället för att sitta på det för mig själv då de här sakerna mycket väl kan förändra våran framtid och jag vill att folk ska vara beredda på vad som kan hända? Om det visar sig att alla mina källor har fel så vore det såklart svårt för mig att acceptera, men jag kan inte se hur det skulle göra så stor skada på dem som väljer att se det som en möjlighet