Jag har kört fast lite, följde
http://iphoneguiden.se/guide-jailbreaka-ipad-4-1-2-med-redsn0w/ och det gick bra, ett tag. Telefonen låste sig och startade sedan om. Nu får jag inte igång den, antingen så fastnar den vid äpplet, eller vid kokosnöten. Jag har provat att jailbreaka den igen, men det går inte bättre för det.
Eftersom att den inte startar så kommer den inte heller upp i itunes och jag kan inte återställa den för att sedan börja om.
Någon som kan hjälpa mig ?