Citat:
Ursprungligen postat av MookkeBajz
Haha vafan snackar du om din pajas. Detta är Evasion. Fattar du vilka det är? MuscleNerd, Planetbeing osv. Top iphone hackers och du tror att dom släpper en jailbreak till oss som hamnar i endless bootloop? Haha gå o skjut dig själv!
Jag tror han också vet att dom aldrig skulle släppa en beta version till oss vanliga döda!
Jag tror att han sa så tack vare din attityd i eran konversation att han "hoppades" du skulle få en beta version, men självklart hajjar han att alla laddar ner samma fil/version! Så tagga ner lite nu va! Hur gammal är du? 18?