2013-01-31, 01:50
  #7369
Bannlyst
Evad3rs officiella sida är uppe nu!

http://evasi0n.com/
Citera
2013-01-31, 15:51
  #7370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MookkeBajz
Evad3rs officiella sida är uppe nu!

http://evasi0n.com/



Grymt!

68% klart, hoppas på 100 innan lördag!
Citera
2013-01-31, 16:03
  #7371
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cobracobrasson
Grymt!

68% klart, hoppas på 100 innan lördag!
Kalenderappen på bilden hintar om den 3:e, vilket är söndag.
Citera
2013-01-31, 23:10
  #7372
Medlem
WizKhalifass avatar
Skönt att det snart släpps.
Citera
2013-02-02, 00:45
  #7373
Medlem
Skjut-Mejs avatar
Att se er här prata om jailbreak, är lika frustrerande och underhållande som när min pappa skulle lära sig en DVD för många år sedan.


1. På Söndag (tid okänd) så kommer den första versionen rullas ut för allmän beskådan.
2. Allt beror på hur beta-testerna funkar som just nu görs. I nuläget är det en liten skara, väl utvalda personer, som testar. Sedan rapporterar dom in eventuella buggar, som gänget fixar, sedan beta-testar man till en bredare public. Oavsett vad som sägs, så är det i detta stadie, som man väljer dom mest generösa donatorer.
3. Sen skall denna vida grupp rapportera, förhoppningsvis med bra resultat, att allt funkar.
4. Under allt detta, så utvecklar dom även jailbreaket till Linux, men det är ingen prio. Win & OSX är viktigast.
Citera
2013-02-02, 00:48
  #7374
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skjut-Mej
Att se er här prata om jailbreak, är lika frustrerande och underhållande som när min pappa skulle lära sig en DVD för många år sedan.


1. På Söndag (tid okänd) så kommer den första versionen rullas ut för allmän beskådan.
2. Allt beror på hur beta-testerna funkar som just nu görs. I nuläget är det en liten skara, väl utvalda personer, som testar. Sedan rapporterar dom in eventuella buggar, som gänget fixar, sedan beta-testar man till en bredare public. Oavsett vad som sägs, så är det i detta stadie, som man väljer dom mest generösa donatorer.
3. Sen skall denna vida grupp rapportera, förhoppningsvis med bra resultat, att allt funkar.
4. Under allt detta, så utvecklar dom även jailbreaket till Linux, men det är ingen prio. Win & OSX är viktigast.

Frågan är hur du kan skriva det där när du själv inte verkar ha någon aning. Haha.
Citera
2013-02-02, 01:01
  #7375
Medlem
r_o_ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MookkeBajz
Frågan är hur du kan skriva det där när du själv inte verkar ha någon aning. Haha.
Kanske för han har läst det på Redmond Pie eller annat ställe
http://www.redmondpie.com/jailbreak-for-ios-6-6.1-officially-enters-private-beta-testing-stage/

Sidan det kommer att finnas på är http://evasi0n.com/
Citera
2013-02-02, 10:24
  #7376
Medlem
Skjut-Mejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MookkeBajz
Frågan är hur du kan skriva det där när du själv inte verkar ha någon aning. Haha.


I första betan så hamnade iPhone i vissa fall i en eländig bootloop som slutade med "connect to itunes"-skärmen när man uppdaterar sources i Cydia. Och nu med ditt otrevliga skrivande, så hoppas jag att du får den betan, och alla andra får ett felfritt jailbreak. Jag försöker dela med mej av vad jag vet, ditt äckel...
Citera
2013-02-02, 13:41
  #7377
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skjut-Mej
I första betan så hamnade iPhone i vissa fall i en eländig bootloop som slutade med "connect to itunes"-skärmen när man uppdaterar sources i Cydia. Och nu med ditt otrevliga skrivande, så hoppas jag att du får den betan, och alla andra får ett felfritt jailbreak. Jag försöker dela med mej av vad jag vet, ditt äckel...



Tack för infon!

Man sitter som på nålar!

Hoppas dom släpper första versionen i morgon !
Citera
2013-02-02, 14:09
  #7378
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skjut-Mej
I första betan så hamnade iPhone i vissa fall i en eländig bootloop som slutade med "connect to itunes"-skärmen när man uppdaterar sources i Cydia. Och nu med ditt otrevliga skrivande, så hoppas jag att du får den betan, och alla andra får ett felfritt jailbreak. Jag försöker dela med mej av vad jag vet, ditt äckel...

Haha vafan snackar du om din pajas. Detta är Evasion. Fattar du vilka det är? MuscleNerd, Planetbeing osv. Top iphone hackers och du tror att dom släpper en jailbreak till oss som hamnar i endless bootloop? Haha gå o skjut dig själv!
Citera
2013-02-02, 18:23
  #7379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MookkeBajz
Haha vafan snackar du om din pajas. Detta är Evasion. Fattar du vilka det är? MuscleNerd, Planetbeing osv. Top iphone hackers och du tror att dom släpper en jailbreak till oss som hamnar i endless bootloop? Haha gå o skjut dig själv!

Jag tror han också vet att dom aldrig skulle släppa en beta version till oss vanliga döda!
Jag tror att han sa så tack vare din attityd i eran konversation att han "hoppades" du skulle få en beta version, men självklart hajjar han att alla laddar ner samma fil/version! Så tagga ner lite nu va! Hur gammal är du? 18?
Citera
2013-02-02, 18:43
  #7380
Medlem
utan.att.stannas avatar
Så imorgon kommer jb till ios 6 om jag fattar rätt?

http://www.redsn0w.us/2013/01/prepare-your-device-for-untethered-ios.html#disqus_thread
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in