Jag vill självklart det! Vill gärna lära känna dig mer med
Ja det är det som tur är! Men de flesta är väl såna fula misslyckade tjejer som skriver skit till dig å tror de kommer nånstans med det! De duger knappt som dörrmatta till dig! Älskar som sagt känslan när du trycker dem.. Extra skönt om jag får tillhöra dig då å ge dig så mycket pengar jag bara kan!!
Med vänliga hälsningar
Andreé Nilsson
Den 18 jan 2012 23:04 skrev "Hannah Widerstedt" <hannahwii@live.se>:
Hahaha, visst, du får göra det om du vill ;P haha... det är ett fritt land!
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Wed, 18 Jan 2012 23:01:44 +0100
Subject: RE: Vill sponsra dig..
From: scrollex82@gmail.com
To: hannahwii@live.se
Nej faktiskt inte! Inte mer än att jag gärna vill tillhöra dig å göra allt för dig! Å fortsätta läsa när du trycker ner såna pinsamma.. Du slutar väl aldrig?

vill visa min uppskattning även om jag nyss börjat läsa dig å känner redan så här..
Med vänliga hälsningar
Andreé Nilsson
Den 18 jan 2012 22:59 skrev "Hannah Widerstedt" <hannahwii@live.se>:
Hej!
Ditt förslag låter såklart lockande! Vem vill inte ha lite sponsring? Hihi! Men varför vill du göra det? ;P Måste ju finnas en baktanke, eller hur?!
kram på dig!
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Wed, 18 Jan 2012 22:55:59 +0100
Subject: Vill sponsra dig..
From: scrollex82@gmail.com
To: hannahwii@live.se
Hej Hannah!
Vill inleda med att säga hur mycket jag älskar din blogg! Du är helt underbar!
Sett du skrivit om mr X och att han skämmer bort dig, utgår ifrån det. Saken är den att jag sååå gärna vill skämma bort dig också! Sätta in på ditt konto och så! Förstår om du får massor av mail men hoppas verkligen du tar detta på allvar
Och du... Jag äääääälskar när du trycker ner idioter!! Helt underbart att läsa det! Hoppas du aldrig slutar med det!
Gillar att du inte är ett fan av välgörenhet med

jag vill du ska ha allt å jag vill jobba hårt för att det ska bli så..
Hoppas du har tid å lust att svara på detta mail
Kram, Andreé