Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Att hon överdriver och snackar med en mer arrogant röst i sina videos är ju helt uppenbart. Alla som bloggar överdriver ju och hittar på saker. Frågan är vart gränsen går för att man ska kallas för ett troll.
Att hon egentligen är supersmart och sysslar med stamcellsforskning och nu bara spelar en roll som ett hobbyprojekt är ju totalt uteslutet.
Intressant fråga. Jag skulle då hellre påstå att hon leker. Att spela en roll är väl mer utstuderat, och det tror jag inte detta är. Jag gissar på att hon irriteras över mycket i samhället och reagerar på det här sättet och att hon innerst inne är ganska lekfull och provocerande av sig (många "ickenormala" kan nog känna igen sig). Och ju mer respons hon har fått desto viktigare har den här "dialogen" blivit. En liten revolutionär på sitt alldeles egna sätt! Bara det att ha hångla med Joe

Jag menar hon kunde ju ha spelat en annan roll, som många gör, typ Camilla eller så, då hade hon för fan fått vem hon vill (vissa killar är ganska dumma på det sättet). Men hon valde killen från Norrland och hon gjorde det på ett väldigt okonventionellt sätt.