2012-04-27, 00:30
Medlem
Kan ju alltid hoppas att grisen hon leker pr circus med "jockiboi"'s blogg åker åt helvete härnäst.
Citera
2012-04-27, 00:33
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Men för helvete, det här är skvallertråden. Hon gjorde allt för att bli "kändis" och nu har hon blivit det, så nu är det bara för henne att äta den bajsmacksbuffé som följer med på kuppen.

Exakt, kändisskapet som hon har jagat så ivrigt och verkligen såld sig själv för slår nu tillbaka
"Som man bäddar får man ligga"
Citera
2012-04-27, 00:39
Medlem
k1zleezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alecxzi
Jag brukar normalt sett inte försvara blogghoror, men nu tycker jag att vi alla som har hatar Widerstedt har gått över gränsen igenom att hänga ut alla hennes email's och andra privata personliga uppgifter.

Inser ni inte att denna tjej mår dåligt och har gjort det sen långt tillbaka? Man vet aldrig vad för konsekvenser sånt här kan leda till...

Robert Gustavsson sa en väldigt bra sak i sin bok:

(inte 100% men det gick ungefär liknande)

"Folk idag gör en topp karriär fort, men faller lika fort tillbaka ner."

(Han pratade mer om Björn Gustavssons karriär men det passar in här med tycker jag).
Citera
2012-04-27, 00:49
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Jag brukar normalt sett inte försvara blogghoror, men nu tycker jag att vi alla som har hatar Widerstedt har gått över gränsen igenom att hänga ut alla hennes email's och andra privata personliga uppgifter.

Inser ni inte att denna tjej mår dåligt och har gjort det sen långt tillbaka? Man vet aldrig vad för konsekvenser sånt här kan leda till...

Tar hon livet av sig är det ju knappast för att vi skriver saker någon redan läckt. Nu har hon ju blivit "känd" och får väl betala priset för mobbning i tv och alla hon trampat på. Det kallas KARMA.
Citera
2012-04-27, 00:50
Medlem
merxzs avatar
Citat:

I bästa fall leder det till att hon tar livet av sig.
Senast redigerad av merxz 2012-04-27 kl. 01:03.
Citera
2012-04-27, 00:50
Medlem
Var är nakenbilderna alla snackar om då?

Alla vet att tråden inte är fulländad utan dom, så släng upp skiten omedelbums!
Citera
2012-04-27, 01:01
Medlem
rökbombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitavgrafit
Var är nakenbilderna alla snackar om då?

Alla vet att tråden inte är fulländad utan dom, så släng upp skiten omedelbums!

http://speedy.sh/tPc4v/hannawiderstedt.rar

dom topless-bilderna jag kunde hitta åtminstone
Citera
2012-04-27, 01:07
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rökbomb
http://speedy.sh/tPc4v/hannawiderstedt.rar

dom topless-bilderna jag kunde hitta åtminstone

Alltså
Citera
2012-04-27, 01:22
Medlem
Stäppiss avatar
Smart iscensatt hackerattack från Hanna W själv. Hon kände att det var dags att göra sorti från dum-blondin-bloggosfären. Ska bli intressant att se vad hennes nästa uppenbarelseform blir. Det gäller ju trots allt att smida medan järnet är varmt och hypen består. AB Nöje och diverse tv-kanaler bistår säkert gärna.
Citera
2012-04-27, 01:32
Medlem
Schibsteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stäppis
Smart iscensatt hackerattack från Hanna W själv. Hon kände att det var dags att göra sorti från dum-blondin-bloggosfären. Ska bli intressant att se vad hennes nästa uppenbarelseform blir. Det gäller ju trots allt att smida medan järnet är varmt och hypen består. AB Nöje och diverse tv-kanaler bistår säkert gärna.

Allt som säljer lösnummer till korkade städerskor.
Citera
2012-04-27, 01:39
Medlem
baramejs avatar
Kan ingen slänga upp toplessbilderna här?
Jag kan inte öppna rar.filer så kan inte ladda ner skiten.

Hennes tuttar ser ut som tomma påsar med BH så är nyfiken på hur dom ser ut utan.
Citera
2012-04-27, 01:43
Medlem
Hade hon samma lösenord på allt eller?
Annars kan de ju inte gå så snabbt att plocka bort blogg, youtube o ladda ner alla mail?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in