2018-02-01, 22:54
Medlem
Nån som har en förklaring till hennes enorma vader? Hon var med i lyxfällan och hela hon var bara en smal normal tjej men hennes vader så stora att de nästan såg ut att vara nån annans vader. Är det nån sport hon håller på med som gjort de där enorma vaderna eller vad är det, de stack t ordentligt från resten av hennes kropp.
Citera
2018-02-02, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flowerprint
Fy fan kollar på henne nu, hur kan man betala för att knulla det där. Är hon en hen från början? tänkte på hennes manliga drag i ansiktet.

Jag håller med, ser ut som hon gjort könsbyte. Inget fel med det, men hon ser onekligen väldigt manhaftig ut.
Det är den andra horan som varit med i lyxfällan, det var någon korthårig (tror hon hette Mia) med för nåt år sen spm outades här på fb. Konstigt att produktionen inte undrar var pengar kommer ifrån som inte ens finns på papper. Handväska för 100k? Läste att hon sålde den för 20spänn för att ha råd med cigg. Mytoman är hen också.

För övrigt en väldigt trasig person.
Citera
2018-02-02, 18:51
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CocaCola86
Nån som har en förklaring till hennes enorma vader? Hon var med i lyxfällan och hela hon var bara en smal normal tjej men hennes vader så stora att de nästan såg ut att vara nån annans vader. Är det nån sport hon håller på med som gjort de där enorma vaderna eller vad är det, de stack t ordentligt från resten av hennes kropp.

Kanske dags att säga grattis till dig, ditt inlägg hamnade på hennes blogg

https://nouw.com/widerstedt/gigantiska-vader-32852752
Citera
2018-02-02, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi

Alla är vi olika. Jag noterade också vaderna och reagerade med att tänka HELVETE SÅ SNYGGA VADER HON HAR!!
Citera
2018-02-02, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi

Ha ha ha, vilken idiot alltså Mitt inlägg var ju inte ens formulerat för att hata på idioten, jag undrade bara. Nu för tiden är det näthat så fort man undrar nåt. Och du med vad-komplex, jag är inte arbetslös. Bara för att du är lat och inte kan tänka dig att jobba 5 dagar istället för 2 dagar betyder det inte att andra inte går upp tidigt för att slita och betala skatt.

Ps, tror faktiskt att hon ljuger och egentligen tog det som komplimang och vill nu göra reklam för sina vader som hon påstår sig ha komplex över. Annars hade hon istället bloggat om andra som skrivit att hon ser ut som en man i ansiktet. Ja lilla, många undrar om du gjort könsbyte.
Senast redigerad av CocaCola86 2018-02-02 kl. 19:34.
Citera
2018-02-02, 21:51
Medlem
Synnerligen blåst tjej baserat på vad som visades i lyxfällan. Killen verkar ju inte så vidare värst smart heller då han stannar kvar.
Citera
2018-02-02, 23:09
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Synnerligen blåst tjej baserat på vad som visades i lyxfällan. Killen verkar ju inte så vidare värst smart heller då han stannar kvar.

Blåst, nja snarare väldigt barnslig och omogen. Hon får Bianca Wahlgren att framstå som vältalig och intelligent. Hanna har nån form av störning, shoppingberoendet och omogenheten är typiskt för adhd/bipolär-personer.

Otroligt pinsamt avsnitt, de flesta andra som deltar i Lyxfällan är så mycket vuxnare än dagisbarnet Hanna. Killen är en "cuck" som betalar hennes räkningar, medans hon sitter hemma och ritar.
Citera
2018-02-03, 08:25
Medlem
fresk66s avatar
Ser på Lyxfällan nu. Hon är måhända en bra person, men det känns som att hon är drogpåverkad hela programmet. Ingen omdömesförmåga, ingen konsekvensanalys, ingen verklighetsuppfattning och flummig och dålig svenska. Hoppas hon kan förbättra sin situation.
Citera
2018-02-03, 12:30
Medlem
Byxan81s avatar
Eftersom hon är hora i Tyskland med egen hemsida med priser, så kanske någon åker å testar henne
Citera
2018-02-03, 22:59
Medlem
schoolgirlreports avatar
Min åsikt om Hanna Widerstedt:

Sjukt j-vla SNYGG i det mörka håret! Tycker hon ser väldigt fräsch ut + bra kropp. Jag är en brud men jag hade fan dejtat Hanna. Lätt.

Hon vet precis vad hon håller på med och det kan man se på hennes reaktioner i Lyxfällan. Hon spelar "chockad" men vet precis vad som händer egentligen.

Duktig på att måla. Hade kunnat tänka mig att köpa sjukt stora tavlor av henne, får se hur det blir i framtiden.

Hoppas hon mår bra och inte tar åt sig utav alla elaka idioter i denna tråden (avundsjuka!).

Hejar på henne!
Citera
2018-02-04, 03:08
Medlem
MassiveBs avatar
Kör tydligen bantningspiller. Tjackliknande prylar.
Citera
2018-02-04, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Eftersom hon är hora i Tyskland med egen hemsida med priser, så kanske någon åker å testar henne

Hemsida? Länk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in