2012-04-28, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoneMountain
Edit: Hon har även gjort ett videoinlägg, http://www.videofy.me/v/492646

Där ser alla moralkärringar som säger att "alla borde lugna ner sig, det börjar gå överstyr, börjar tycka synd om Hanna."
Visst, hade hon setat och gråtit på videon så hade man väll tyckt lite synd om henne.
Men sitter hon och fortsätter vara uppkäftig så är det bara att fortsätta förstöra för idioten!!
Citera
2012-04-28, 18:16
Medlem
Vad fan är det för skratt? Falskt haha..

Haha så nervös hon är också
Citera
2012-04-28, 18:17
Medlem
Pshys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurreboi1
Jag la upp hennes hennes inloggningsuppgifter här för 5 minuter sen! Någon använde väll dem och gjorde "jobbet"
Verkar som hon lagt upp klippet igen.
Citera
2012-04-28, 18:32
Medlem
feministas avatar
Kul att se hur Hanna lyckats i sitt uppsått igen. Ny blogg på gång och jag tror ni kommer att bli överraskade.
Citera
2012-04-28, 18:34
Medlem

Hello,
my name is Hannah, I just moved to london and are eager to start working and show what I've got!
I am blonde, blue eyes, breast size B75 and are thin and cute. I'm from swedish but I talk perfectly english.
I currently have a swedish number: 0700406094 , but give me an email and we can work things out!

regards
Hannah
Citera
2012-04-28, 18:47
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feminista
Kul att se hur Hanna lyckats i sitt uppsått igen. Ny blogg på gång och jag tror ni kommer att bli överraskade.

jasså? vad näst? har hon fått en turist i sitt huvud så att det har vridit sig rätt?
eller har hon skaffat bättre security på sin nya blogg som hindrar Flashback att förstöra den med?

etherway så gör det 99.9% av folket det samma, se henne i en porrfilm skulle bara ge men för livet
Citera
2012-04-28, 18:55
Medlem
SlumNexs avatar
är inte hon i skuld till det produktionsbolaget nu när kontraktet är ute ?
Citera
2012-04-28, 18:56
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fizy
Kommer väll gå ungefär såhär för henne, http://www.youtube.com/watch?v=e-Gfy...layer_embedded
Antar att den är fejk? Tjejen trollar väl. Den lilla horan.
Men hoppas den är äkta, å hoppas det blir så för Hanna också. Dom kan ta sina liv tsm.

Men hur som haver. Så lär det inte bli ngn porrfilm nu med EskortHanna och damsugarknullaren-jocke?
Citera
2012-04-28, 19:15
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Tycker lite synd om henne ändå. Hon må vara sveriges största patrask men att sådan info läcker ut är aldrig okej.

Det ska väl gå att få tillbaka allt som tagits bort på bloggen ganska enkelt? Vet att det går på Youtube iaf.

materialet går att få tillbaka på youtube, men inte viewsen =)
Citera
2012-04-28, 19:20
Medlem
bobbie3s avatar
Litar inte ett jävla skit på något som har med Hanna att göra. Inte ens detta scenariot med att flera av hennes internetkonton har hackats. Det var antingen medvetet eller omedvetet. Kalla mig paranoid. Men denna tjej (jag har sagt det innan här på flashback) spelar inte. Hon är så psykstörd som spelar. Stämmer så jävla bra in på mitt ex som också fick psykdiagnoser. Bland annat borderliner. Tycker riktigt synd om henne och om alla er som tror att hon bara spelar en roll.
Citera
2012-04-28, 19:25
Medlem
pederastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumNex
är inte hon i skuld till det produktionsbolaget nu när kontraktet är ute ?

så om hon hade haft det inlåst i ett bankfack och någon hade borrat sig in genom taket och stulit hennes kontrakt så tror du att hon hade bliivit skyldig pengar?
testa att tänka efter innan du skriver korkade och okunniga saker.
Citera
2012-04-28, 19:28
ngn som sitter och trycker på "Jockiboy & hanna widerstedt show #2" ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in