2012-04-26, 23:42
Medlem
justiceBEAVERs avatar

Haha! Snygga bilder också, meow!
Citera
2012-04-26, 23:45
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justiceBEAVER

Fick hon jobbet?
Hon säger ju att hon har strippat där
Citera
2012-04-26, 23:59
Medlem
Wahnsinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justiceBEAVER

Ja hoppsan, där låg det visst ett par toplessbilder!

Är det förresten någon som lyckats hitta mail angående porrfilmen? Jag hittar verkligen ingenting. Har sökt på rixfm, rix, morronzoo, porr(film), ola lustig etc.
Citera
2012-04-27, 00:04
Medlem
petardylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn

Är det förresten någon som lyckats hitta mail angående porrfilmen? Jag hittar verkligen ingenting. Har sökt på rixfm, rix, morronzoo, porr(film), ola lustig etc.
upp med bilderna
Citera
2012-04-27, 00:06
Medlem
Schibsteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn

Finns säkert ingen film..
Citera
2012-04-27, 00:07
Medlem
k1zleezs avatar
En bögbloggare är visst i luven på Hanna

Gick in på hans blogg, inte mycket att hänga i granen den heller.

Lite äckligt att läsa hennes fanmail.. gud F12r och en morsa som vill bli smal och avgudar henne.

Vart hittade ni toplessbilderna?

Ännu en creepy kille som kanske trollar eller inte.. välj själv!

Senast redigerad av k1zleez 2012-04-27 kl. 00:13.
Citera
2012-04-27, 00:10
Medlem
VonKnorrhanes avatar
Innehållet i mailen består främst av kontakt mellan annonsörer och Hanna Widerstedt, där hon även får gratisprylar. Därefter finns tecken som tyder på att hennes pappa är agent samt att hon bor hemma hos mamma, telefonnummret hon använder är registrerat på henne och samma adress.

Hon har fått förfrågan av Marie Plosjö om att byta bloggportal samt frågan om att medverka i Fråga Olle säsong 5. Därefter vill hon publicera en bok, antingen via Bonniers eller självpublicering hos Vulkan (vilket hon inte fattar). Hon har ställt frågor kring Konstfack och eventuellt börja där.

Hon tar Tryptizol och Stilnoct

Här är hennes konst
http://widerstedt.weebly.com/
http://cdn.anonfiles.com/1335473689860.jpg

Nakenbilderna som finns ser förjävliga ut, om ni inte vill ha mardrömmar leta inte efter skiten!
Senast redigerad av VonKnorrhane 2012-04-27 kl. 00:16.
Citera
2012-04-27, 00:21
Medlem
Säkert att ladda ner mailkonversationen utan att råka ut för nåt sen?
Citera
2012-04-27, 00:21
Medlem
alecxzis avatar
Jag brukar normalt sett inte försvara blogghoror, men nu tycker jag att vi alla som har hatar Widerstedt har gått över gränsen igenom att hänga ut alla hennes email's och andra privata personliga uppgifter.

Inser ni inte att denna tjej mår dåligt och har gjort det sen långt tillbaka? Man vet aldrig vad för konsekvenser sånt här kan leda till...
Citera
2012-04-27, 00:24
Medlem
inxss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alecxzi
Jag brukar normalt sett inte försvara blogghoror, men nu tycker jag att vi alla som har hatar Widerstedt har gått över gränsen igenom att hänga ut alla hennes email's och andra privata personliga uppgifter.

Inser ni inte att denna tjej mår dåligt och har gjort det sen långt tillbaka? Man vet aldrig vad för konsekvenser sånt här kan leda till...

"Som man bäddar får man ligga!"
Citera
2012-04-27, 00:26
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkoholik
Säkert att ladda ner mailkonversationen utan att råka ut för nåt sen?

Jag fick inget svar, sen blev mitt inlägg raderat utan förklaring
Citera
2012-04-27, 00:28
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alecxzi

Men för helvete, det här är skvallertråden. Hon gjorde allt för att bli "kändis" och nu har hon blivit det, så nu är det bara för henne att äta den bajsmacksbuffé som följer med på kuppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in