2012-02-28, 23:09
Medlem
Hon är ju helt körd i huvudet. En psyksjuk brud som har en extrem dubbelmoral och tror att hon är något. Inte ens värt att veta mer om henne. Hoppas med hela mitt hjärta att hon är bortglömd om något år.
Citera
2012-02-28, 23:35
Medlem
Jag tror hon är smart, och till en början var rollen hon spelar/spelade helt medveten, eftersom hon inser att det är snabbaste vägen till uppmärksamhet och kändisskap, men någonstans på vägen så tror jag att det gick snett och hela rollen mer och mer övergick till någon sorts Självuppfyllande Profetia.

Av det jag sett på BigBrother(ytterst lite) så har hon, om man bortser från hennes fruktansvärt dumma framtoning, faktiskt verkat rätt intelligent och på många vis djup.

Jag såg en diskussion,kommer dock inte ihåg vem hon diskuterade med.
Det var antingen den långa mörka killen i fula kläder(Humör-chinos,fyfan.) eller den vidrigaste av dem alla, den sönderpiercade och fruktansvärt IQ-befriade kvinnan.

I den diskussionen ställde hon väldigt lämpliga och på många sätt otroligt provocerande frågor. Provocerande på så sätt att de helt och hållet ställde motparten mot väggen pga dennes okunskap.

Jag tror alltså att hon är rätt intelligent, men någonstans på hennes väg så har det slagit slint och hon har blivit mer och mer trasig.
Citera
2012-02-28, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TooOld
Hon har jobbat som eskort tidigare enligt en kompis.

Jag kan bekräfta, jag har knullat med henne.
Citera
2012-02-28, 23:53
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandserik

Var det bara ett engångsligg eller blev det fler gånger?
Citera
2012-02-28, 23:53
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandserik

Vad är det för fel på dig?
Citera
2012-02-28, 23:57
Medlem
Såg en intervju med henne, där hon berättade att hon varit emo.
Citera
2012-02-29, 00:06
Vad är det som gör denna människa så jävla intressant? Finns ingen anledning att tro att hon är något annat än en människa som inte fått mycket uppmärksamhet i sin uppväxt och nu gör ett desperat försök till att få det, oavsett hur. Något hon uppenbarligen lyckats med.
Citera
2012-02-29, 00:14
Medlem
HerrBormanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galen general
Alltså från bloggen http://576149.devote.se/ från 2008 är mina intryck att hon verkar vara en helt vanlig, ganska smart eller iallafall analyserande brud med ett stort modeintresse.

Vad FAN är det för smart eller analyserande med det där?

Trodde i min enfald att medianålder på FB låg någonstans runt 17-18, men efter att ha läst denna tråd är jag mer inne på att den är 12-13.
Citera
2012-02-29, 00:33
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrBormann
Vad FAN är det för smart eller analyserande med det där?

Trodde i min enfald att medianålder på FB låg någonstans runt 17-18, men efter att ha läst denna tråd är jag mer inne på att den är 12-13.

Jag måste instämma. Kan inte vara annat än småglin här nu för tiden. Sedan finns det väl en del efterblivna idioter som inte kan acceptera eller förstå att det finns folk som är precis som Hanna Vidrigstedt. Hon är inget nytt under solen eller något slags geni, utan enbart en brud som bara är helt blåst och sådana finns det gott om.
Citera
2012-02-29, 00:53
Medlem
http://web.archive.org/web/200906280...log.devote.se/

Hon verkar ha haft lite olika stadium i livet, om man säger så.
Senast redigerad av krunk 2012-02-29 kl. 00:57.
Citera
2012-02-29, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rollin-and-Turning
Var det bara ett engångsligg eller blev det fler gånger?

Engångsligg. Hon fick betalt på kvällen (3k) och drog iväg på morgonen.

Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Vad är det för fel på dig?

Hurså?
Citera
2012-02-29, 02:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Vad är det som gör denna människa så jävla intressant? Finns ingen anledning att tro att hon är något annat än en människa som inte fått mycket uppmärksamhet i sin uppväxt och nu gör ett desperat försök till att få det, oavsett hur. Något hon uppenbarligen lyckats med.
Det tragiska i det hela är att hon lär nog inte behöva jobba på ett par år. Jag förutspår redan nu att hon vinner Big Brother 2012. Gör hon inte det så väntar gästframträdanden i diverse TV-program, samt reportage om henne i alla skittidningar som hostas upp. Helt sjukt vilket jävla dekadent samhälle vi lever i. Där 13-åringar kan tjäna mer pengar än vad en lärare gör, på att sär skriva och uppdatera tusentals besökare om vilket ytligt liv de lever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in