2021-01-27, 01:23
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storfittan
Men skärp er för FAN!!
Vad ger er rätten att sitta att nedvärdera henne som ni gör???
Mår NI dåligt över att hon har sålt sin kropp???
Det har väl inte drabbat er elr?
Nu tjänar hon pengar på sin konst som är otroligt vacker.
Denna jävla slutshaming är så skev.
Å nej jag har aldrig sålt min kropp men jobbar emellanåt som chatvärdinna.
Varför denna jävla HETS för att EN svenska har gjort detta????

Väl rutet! Hårt att du står på dig, jag gillar sånt! ”Leave Brittany alone!”
Citera
2021-01-27, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Vad är det för fenomen som gör att dessa typer av avvikande människor kastar sig för att nå strålkastarljuset gång på gång? Hon är bara ännu en trasig individ från sin generation, som troligtvis aldrig någonsin kommer bli en bra förebild för någon.

Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Hon påstår för övrigt att alla män som köpt sex av henne har våldtagit henne. Ett extremt skämt från en person som henne. Hon är fortfarande online ibland på cam-siter där man kan köpa shower.
Det som är tråkigt att det finns människor som resonerar på det viset att kan hon göra så och sluta sedan så kan jag också, men inget konskvenstänk alls att man blir fast i skiten.

Att hon skulle blivit våldtagen när hon själv valde att pyssla med detta? Nä känns mer som att hon vill förringa sitt eget val och beteende.
Citera
2021-01-27, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UBL

Redan när jag läste att hon inte kunde åka hem för i Sverige var hon en " nobody" utan istället var tvungen att prostituera sig, ungefär där slutade väl alla mina sympatier...
När man ser att pengarna börja ta slut dvs långt innan får man åtgärda detta men för en del människor lever i en dröm att pengar bara finns där.

Jag håller med dig också i allt.
Citera
2021-01-27, 11:03
Bannlyst
Citat:
Men skärp er för FAN!!

Det är inte hets över det utan för att hon inte kan stå för att det var hennes egna val.
Citera
2021-01-27, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elak-gubbe
När man ser att pengarna börja ta slut dvs långt innan får man åtgärda detta men för en del människor lever i en dröm att pengar bara finns där.

Jag håller med dig också i allt.

Var hon inte med i lyxfällan också? Hade köpt en handväska för hundra papp?

Köpa handväska för hundra pappa men kan inte lösa en tågbiljett hem?
Citera
2021-01-27, 12:26
Medlem
Jag vet inte vad hon har gjort innan för att få all denna uppmärksamhet det är väl att idag räcker det med att vara korkad för att bli en kändis.

Man skall spendera inte jobba.
Citera
2021-01-27, 14:35
Medlem
Citat:
Men skärp er för FAN!!

För att allehanda skräp och idioter får oförtjänt mycket gratis utrymme i media för noll prestation! Det är sådana as som blir förebilder för efterkommande generationer! Dessutom ljuger hon, brer på och kryddar! Det hon sysslar med är kontraproduktivt i den bemärkelsen att hon förstör för andra som verkligen blir utsatta för trafficking, våld och övergrepp! Hon är mediakåt, vill inte jobba men ändå få en massa pengar utan någon som helst prestation som är till gagn för samhället. Det är jävligt irriterande att subban får sitta i TV4-soffan och bli gullad med! Hon är tyvärr inte ensam! Bara att titta på alla självupptagna, talanglösa sopor som horar runt i diverse pissiga tv-produktioner!
Citera
2021-01-27, 18:22
Medlem
TröttSvensks avatar
Nån här på FB som knullade henne när hon horade i Berlin ?
Citera
2021-01-27, 20:44
Medlem
EcoR1s avatar
Någon som funderat på om hon bara hittat på hela jävla skiten (än en gång....) ?
Vad är det som säger att hon inte bara levt sitt liv som vanligt i Berlin, fått slut på pengar, bestämt sig för att ljuga ihop en bra historia om 7 år som prostituerad, skriva en bok, tjäna pengar (?)
Tror definitivt hon haft det kämpigt, men alla nya framträdanden i media sammanfaller ju lite väl mycket med att hon ska öppna ett galleri, skriva en bok och allt vad det är. Människan verkar ju inte direkt dra sig för att använda sig av framträdanden i media som inkomstkälla. 7 år som strippa hade nog ingen höjt på ögonbrynen åt, men 7 år som prostituerad = synlighet i media = inkomst att stötta diverse galleriöppnanden och bokskrivande på. Det där med att tvingas sälja sex i 7 år för att ha råd med en biljett hem.... lite för sensationellt för att vara sant. Allt hon gjort efter att hon skämde ut sig första gången i Big brother har ju framstått som någon slags damage control för att få behålla platsen i rampljuset.
Citera
2021-01-27, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Nån här på FB som knullade henne när hon horade i Berlin ?

Om hon nu gjorde detta alls, det har vi ingen bekräftelse på. Jag litar inte på hennes ord med tanke på hur många kvinnor det finns i mediesvängen som ljuger och överdriver.
Citera
2021-01-27, 23:24
Medlem
Ograsts avatar
Har hon skrivit en självbiografi eller roman? Hon fortsätter iallafall älta vistelsen i Berlin.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-som-manniskor
Citera
2021-01-29, 10:08
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illasinnad
Om hon nu gjorde detta alls, det har vi ingen bekräftelse på. Jag litar inte på hennes ord med tanke på hur många kvinnor det finns i mediesvängen som ljuger och överdriver.

Jodå
Hennes annonser länkades friskt här på FB.
Så nog var det på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in